Η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιμένοντας στην παραγωγή θερμικών κινητήρων παρά την αυξανόμενη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Ο CEO της εταιρίας, Ola Källenius, τόνισε ότι είναι απαραίτητο να ακολουθούνται όλες οι διαθέσιμες τεχνολογίες, καθώς η υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων προχωρά πιο αργά από το αναμενόμενο.
Η Mercedes-AMG προγραμματίζει την ανάπτυξη ενός νέου V8 κινητήρα για τα μοντέλα C 63 και GLC 63, που θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα τετρακύλινδρο κινητήρα, προσφέροντας εντυπωσιακή απόδοση και ροπή. Οι αλλαγές αναμένονται μέχρι το 2026.
Πιο αναλυτικά
Πολύ σκληροί για να καταργηθούν οι θερμικοί κινητήρες, που όχι απλά ανθίστανται στην ηλεκτρική επίθεση, αλλά κάνουν τέτοια αντεπίθεση που οι πρίζες δεν είχαν με το μυαλό τους – ή μάλλον, τις κιλοβατώρες τους. Η Mercedes προστέθηκε στις αυτοκινητοβιομηχανίες που αλλάζουν στάση, ανακοινώνοντας τη δέσμευσή της στη συνέχιση των Μ.Ε.Κ. στα μηχανοστάσια των οχημάτων της.
Ο CEO του γερμανικού κολοσσού, Ola Källenius, μίλησε στο Auto Motor und Sport για την αλλαγή πλεύσης της εταιρίας του, απόρροια της πολύ πιο αργής από το αναμενόμενο ενσωμάτωσης των EV στους κόλπους των αγοραστών: «Επί της παρούσης, η πιο λογική προσέγγιση για έναν εδραιωμένο κατασκευαστή είναι να ακολουθεί όλες τις κατευθύνσεις, μην αγνοώντας καμία τεχνολογία». Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ακόμα πιο ριζική εμφανίζεται η μεταστροφή της AMG. Από εκεί που δήλωναν απόλυτη εμπιστοσύνη στην απόφασή τους να αντικαταστήσουν τους V8 με τετρακύλινδρα PHEV σύνολα, ήρθε η ζήτηση του κόσμου να επαναφέρει τους Γερμανούς στην τάξη.
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η Mercedes-AMG θα εξελίξει έναν ολοκαίνουργιο V8 για τη C 63 και τη GLC 63, που θα αντικαταστήσει με τη σειρά του το συνδυασμό 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο-ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση στο plug-in hybrid σύνολο ανέρχεται σε 680 άλογα και 1.020 Nm, οπότε δύσκολα θα δούμε ανάλογη ροπή από τον επίσης υβριδικό, αλλά ήπια και όχι full ή PHEV, επερχόμενο οχτακύλινδρο. Η ιπποδύναμη, ωστόσο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παραμείνει στα επίπεδα των 700 ίππων. Μάλιστα δεν θα αργήσει ιδιαίτερα, καθώς μέσα στο 2026 αναμένονται οι αλλαγές στις μικρότερες 63άρες Mercedes-AMG.