Το νέο Peugeot E-208 GTi πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην πίστα του Le Mans, συνοδευόμενο από τριάντα εμβληματικά 205 GTi, σε μια εκδήλωση που γιόρτασε την 40ή επέτειο του θρυλικού μοντέλου.
Ο Jean-Marc Finot, μέλος της ομάδας που σχεδίασε το 205 GTi, οδήγησε το πρώτο μοντέλο της σειράς, ενώ το E-208 GTi εντυπωσίασε με τον ηλεκτροκινητήρα του που αποδίδει 280 ίππους και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα.
Με αυτονομία 350 χιλιομέτρων, το νέο μοντέλο συνδυάζει την κλασική κληρονομιά της Peugeot με σύγχρονη τεχνολογία και επιδόσεις.
Πιο αναλυτικά
Μετά την αποκάλυψή του σε παγκόσμια πρεμιέρα την Παρασκευή 13 Ιουνίου, το νέο Peugeot E-208 GTI έκανε τον πρώτο του γύρο στην θρυλική πίστα του Le Mans, συνοδευόμενο από τριάντα 205 GTi που οδηγούσαν οι ενθουσιώδεις ιδιοκτήτες. Μια συμβολική και φορτισμένη στιγμή λίγο πριν την εκκίνηση του μεγάλου αγώνα.
Σαράντα ολόκληρα χρόνια μετά τη γέννηση του 205 GTi, η Peugeot συνεχίζει να γράφει ιστορία, συνδέοντας το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον μέσα από τρία γράμματα με ξεχωριστή σημασία: G.T.i. Τριάντα 205 GTi, με οδηγούς τους ίδιους τους ιδιοκτήτες τους – όλοι πιστοί φίλοι της μάρκας – συνόδευσαν το E-208 GTi στον πρώτο του γύρο στην πίστα των 24 Ωρών του Le Mans, σε μια εντυπωσιακή παρέλαση που έκλεψε την παράσταση.
Μεταξύ των τριάντα 205 GTi, ένα εξαιρετικό μοντέλο, το πρώτο 205 GTi, δανεικό από την Aventure PEUGEOT, οδηγήθηκε από VIP οδηγούς: τον Jean-Philippe IMPERATO, Chief Operating Officer της Stellantis Expanded Europe και τον Jean-Marc Finot, Senior Vice President της Stellantis Motorsport. Ήταν μια συγκινητική στιγμή για τον Jean-Marc Finot, ο οποίος ήταν μέλος της σχεδιαστικής ομάδας του 205 GTi πριν από 40 χρόνια και ο οποίος επέβλεψε το σχεδιασμό του νέου E-208 GTi, που αναπτύχθηκε από την Peugeot Sport.
Θυμίζουμε πως ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας του Peugeot E-208 GTi κατασκευάζεται στη Γαλλία και αποδίδει 280 ίππους και ροπή 345 Nm. Εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα. Χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, με βελτιστοποιημένη διαχείριση, η έκδοση GTi προσφέρει αυτονομία 350 χιλιομέτρων στο μικτό κύκλο. Το Peugeot E-208 GTi διαθέτει επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενσωματωμένο στο μειωτήρα, το οποίο βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά στις στροφές, προσφέροντας ευελιξία, απόδοση και σταθερότητα.