Η MG παρουσιάζει το νέο μικρομεσαίο SUV ZS Max, διαθέτοντας έναν κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.5 GDI με 115 ίππους, σε προσιτή τιμή που ξεκινά από 21.750 ευρώ. Το μοντέλο προσφέρεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, Excite και Exclusive, με πλούσιο πακέτο ασφαλείας και άνεσης.
Το ZS Max διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και πορτ μπαγκάζ 443 λίτρων, ενώ η κατανάλωση του είναι 6,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ.
Αξιοσημείωτη είναι η εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. και η δωρεάν οδική βοήθεια για 7 χρόνια.
Πιο αναλυτικά
Η MG εμπλουτίζει την γκάμα του νέου μικρομεσαίου SUV μοντέλου της ZS Max, με την προσθήκη του νέου κινητήρα αμιγώς βενζίνης. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού και η τιμή του ξεκινά από μόνο 21.750 ευρώ (χωρίς να περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια), καθιστώντας το μια άκρως προσιτή πρόταση αγοράς καινούργιου C-SUV με όλα τα κομφόρ.
Πιο αναλυτικά, το νέο MG ZS Max Excite 1.5 GDI 115 hp με τιμή εκκίνησης τις 21.750 ευρώ περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ανίχνευση τυφλού σημείου, προειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας πίσω, αισθητήρα φωτός, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, κάμερα οπισθοπορείας, χειροκίνητο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 10,25 ιντσών, εκκίνηση χωρίς κλειδί και πλοήγηση.
Στην αμέσως επόμενη έκδοση Exclusive κοστίζει από 23.450 ευρώ (χωρίς προωθητική ενέργεια) και επιπλέον του Excite ανήκουν τα εξής: προβολείς LED, περιμετρική κάμερα 360 μοιρών, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, οθόνη αφής πολυμέσων 12,3 ιντσών, 6 ηχεία (αντί 4), καθίσματα από συνθετικό δέρμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, ράγες οροφής, αισθητήρας βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55. Επίσης, κάθε καινούργιο MG ZS Max συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
Το νέο C-SUV MG ZS Max με το αμάξωμα των 4.430 χλστ. μήκους, 1.818 χλστ., πλάτους, 1.635 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.610 χλστ., διαθέτει πολύ καλής ποιότητας και ευρύχωρο εσωτερικό με εξίσου άνετο πορτ μπαγκάζ 443 λίτρων. Στο εσωτερικό του η πιο κύρια διαφορά με το υβριδικό ZS Max Hybrid+ θα αφορά το λεβιέ των 5 ταχυτήτων για το χειροκίνητο κιβώτιο, αντί του επιλογέα του αυτόματου που είναι εμπνευσμένος από πτερύγιο τζετ. Το τμήμα εκείνο στη βάση της κεντρικής κονσόλας είναι ελαφρώς διαφοροποιημένο, ενώ μπροστά από το λεβιέ είναι τοποθετημένος ο διακόπτης εκκίνησης/παύσης λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης, υπάρχει κλασικός μοχλός για το χειρόφρενο αντί για ηλεκτρικό με διακόπτη.
Όσον αφορά τον 4κύλινδρο κινητήρα αμιγώς βενζίνης των 1.495 κ.εκ. είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει μέγιστη ισχύ 115 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. με ροπή 148 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Επιταχύνει το ZS Max των 1.255 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή κατανάλωση μεικτού κύκλου είναι 6,5 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 145 γρ./χλμ. (101,5 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).