Η Mini προετοιμάζεται για τον απαιτητικό αγώνα των 24 Ωρών του Nurburgring με το νέο της μοντέλο John Cooper Works, το οποίο διαθέτει αναβαθμίσεις τόσο σε εμφάνιση όσο και σε μηχανικά χαρακτηριστικά. Με χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν νέο προφυλακτήρα, έντονο διαχύτη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, το αγωνιστικό Mini ενσωματώνει έναν 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα, ενώ αναμένονται βελτιώσεις στην απόδοση.
Οι προετοιμασίες αναλαμβάνονται από την Bulldog Racing, και οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες αντλούν έμπνευση από την εταιρία ένδυσης Deus Ex Machina, προσφέροντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση για την «Πράσινη Κόλαση». Το μοντέλο στοχεύει σε μια επιτυχημένη πορεία, ελπίζοντας να επαναλάβει τις νίκες της προηγούμενης χρονιάς.
Πιο αναλυτικά
Η Mini και το Cooper είναι πανέτοιμοι για έναν από τους δυσκολότερους αγώνες στον κόσμο: τις 24 Ώρες του Nurburgring. Οι Άγγλοι έδωσαν τις πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες για το ειδικό John Cooper Works, που θα κάνει ένα -απολύτως ταιριαστό με το χαρακτήρα του- πέρασμα στον 24ώρο αγώνα αντοχής του Nordschleiffe.
Τα χρώματα, που αντλούν έμπνευση από την εταιρία ένδυσης Deus Ex Machina, σίγουρα θα τραβήξει τα βλέμματα μέσα στην «Πράσινη Κόλαση». Το ασπρόμαυρο μοτίβο και τα έντονα αυτοκόλλητα δεν κρύβουν τον νέο προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές, ούτε τον πολύ έντονο διαχύτη στον πίσω με την κεντρικά τοποθετημένη, μονή εξάτμιση. Φυσικά δεν γινόταν να λείπει η αεροτομή, που μεταφέρεται αυτούσια από το πολιτικό JCW, ή οι πολυάκτινες ζάντες των 17 ιντσών (18άρες το JCW παραγωγής). Η πολύ χαμηλή απόσταση από το έδαφος της ρυθμιζόμενης ανάρτησης και τα σλικ ελαστικά φανερώνουν ότι εδώ, έχουμε να κάνουμε με σωστό αγωνιστικό αυτοκίνητο – χώρια που διακρίνουμε και το roll cage στο εσωτερικό, παρότι η Mini δεν δημοσιεύει φωτογραφίες από την καμπίνα.
Η Bulldog Racing αναλαμβάνει την προετοιμασία του βρετανικού hot hatch για την επίπονη 24ώρη δοκιμασία του Nordschleiffe, με τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο κάτω από το καπό. Νούμερα ισχύος δεν ανακοινώνονται, αλλά λογικά οι εμπρός τροχοί παραλαμβάνουν περισσότερα από τα 231 άλογα και 380 Nm του κανονικού JCW, ενώ θα πρέπει να υπάρχουν αλλαγές και στο λογισμικό του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Με αυτό στο Sport Mode, το Cooper JCW παραγωγής θέλει 6,1 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, συνεπώς το ελαφρύτερο και εξοπλισμένο με σλικ λάστιχα JCW x Deus -όπως είναι η επίσημη ονομασία του- θα γράφει καλύτερα νούμερα στην ευθεία και αναμφισβήτητα, πολύ καλύτερα στην πίστα των 25,37 χιλιομέτρων. Εκεί, δηλαδή, που πέρσι πανηγύρισε τη μεγάλη νίκη στην κλάση του, ελπίζοντας σε παρόμοια επιτυχία και φέτος.