Το Xiaomi SU7 Ultra έχει καταφέρει να επιτύχει έναν εντυπωσιακό χρόνο 7.04.957 στο Nurburgring, ξεπερνώντας την Porsche Taycan Turbo GT και πλησιάζοντας το Rimac Nevera.
Το ηλεκτρικό σεντάν της Xiaomi, που εξοπλίζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες και συνολική ισχύ 1.550 ίππων, προσφέρει εκπληκτικές επιδόσεις, όπως επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα.
Η εταιρεία υπόσχεται να επιστρέψει στην πίστα για ακόμη καλύτερους χρόνους, επιβεβαιώνοντας τη θέση του SU7 Ultra στην κατηγορία των hypercars.
Πιο αναλυτικά
Δεν παίρνει αιχμαλώτους το κορυφαίο Xiaomi SU7, έχοντας μετατρέψει το Nurburgring σε κανονικό δικαστήριο για τον ανταγωνισμό. Μετά την Porsche και την Taycan Turbo GT, σειρά τώρα πήραν τα hypercars. Ένα από τα ισχυρότερα και ταχύτερα όλων των εποχών, για την ακρίβεια, ονόματι Rimac Nevera!
Το SU7 Ultra ξαναμπήκε στην «Πράσινη Κόλαση», αυτή τη φορά στην έκδοση παραγωγής του. Ενώ την πρώτη φορά επί της ουσίας ένα αγωνιστικό πρωτότυπο έσπασε στα χρονόμετρα, άρα η επίδοσή του δεν μπορούσε να σταθεί στα κιτάπια των αυτοκινήτων δρόμου (αλλά λειτούργησε μια χαρά σαν διαφήμιση για την Xiaomi), τώρα ανέλαβε το κανονικό Ultra εξοπλισμένο με το προαιρετικό Track Pack. Εκ προοιμίου δεν υπήρχε περίπτωση να πλησιάσει το ασύλληπτο 6.46.874 του αγωνιστικού, αλλά ένα πέρασμα που θα τρέλαινε κόσμο ήταν πολύ πιθανό. Όπως και έγινε.
Το Xiaomi SU7 Ultra έγραψε ένα ωραιότατο και πιστοποιημένο 7.04.957, ξεπερνώντας και πάλι την Porsche Taycan Turbo GT (7.07.55) που ούτως ή άλλως, είναι ο πολύ άμεσος ανταγωνιστής. Με το χρόνο αυτό, όμως, το κινεζικό υπερ-σεντάν μπήκε στα χωράφια ακόμα και του Rimac Nevera. Κι όχι απλά μπήκε, τα κατέλαβε κιόλας. Το ηλεκτρικό hypercar των σχεδόν 2.000 ίππων έχει σταματήσει τα εντός Nordschleiffe χρονόμετρα στο 7.05.928, κάτι που καθιστά το SU7 Ultra κοντά 1 δευτερόλεπτο ταχύτερο! Οι Κινέζοι μάλιστα, δια στόματος CEO Lei Jun, υπόσχονται πως θα επισκεφθούν εκ νέου τη γερμανική πίστα στο μέλλον, για ακόμα καλύτερους χρόνους.
Στο τεχνικό σκέλος, το SU7 Ultra εξακοντίζεται από 3 ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 1.550 άλογα. Η Xiaomi αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 1,98 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 5,86 δλ.. 0-300 χλμ./ώρα σε 15,0 δλ., 400άρι σε 9,23 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα (παραλίγο να τα πιάσει στη μεγάλη ευθεία του ‘Ring), ενώ τονίζουν ότι για να μπορεί κάποιος να το αγοράσει, αλλά και να αποκτά πρόσβαση στα 1.550 άλογα, θα πρέπει πρώτα να περνάει από εξετάσεις. Διαφορετικά, η ισχύς περιορίζεται στους 900 ίππους. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Bilstein Evo T1 προσφέρουν 10 διαφορετικές ρυθμίσεις, ενώ τα κεραμικά δισκόφρενα (430 χλστ. μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες, 410 χλστ. πίσω με 4πίστονες πίσω) ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 30,8 μέτρα. Το αεροδυναμικό πακέτο (με ενεργό διαχύτη κιόλας), τέλος, παρέχει 285 κιλά κάθετης δύναμης, δίχως οι Κινέζοι να διευκρινίζουν σε ποια ταχύτητα.