Το άρθρο αναφέρεται στη μεταμόρφωση του Honda WR-V σε μια μοντέρνα εκδοχή του Jeep Cherokee δεύτερης γενιάς, χάρη στη δουλειά της εταιρείας DAMD. Το 1984, το Cherokee XJ έγινε ένα από τα πιο εμβληματικά Jeep, αλλά η αξιοπιστία του δεν ήταν στο επίπεδο των ιαπωνικών μοντέλων.
Η DAMD έχει προσθέσει νέες μάσκες, προφυλακτήρες και ανυψωμένα φτερά στο WR-V, διατηρώντας την συνολική του διάσταση και προσφέροντας μια εντυπωσιακή οπτική αναβάθμιση. Παρά τις εξωτερικές αλλαγές, η μηχανική διάταξη παραμένει ίδια με έναν 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 121 ίππων.
Η διαθεσιμότητα και οι τιμές του νέου μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί.
Πιο αναλυτικά
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε, σίγουρα θυμίζει τη δεύτερη γενιά Cherokee. Το 1984 έκανε πρεμιέρα το XJ και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2001, σε μια από τις μακροβιότερες παρουσίες μοντέλου στην αγορά δίχως αλλαγή, παρά μόνο κάποια ενδιάμεσα facelift. Το Cherokee MK2 είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά Jeep, μαζί με το Wrangler, ωστόσο τώρα το βρίσκεις μόνο στα μεταχειρισμένα. Και γενικά, ακόμα κι όταν ήταν καινούργιο, δεν φημιζόταν για την αξιοπιστία του. Ή τουλάχιστον, δεν έφτανε σε ιαπωνικά επίπεδα. Οπότε ποια η λύση; Να κάνεις Cherokee XJ ένα Ηonda!
Κάπως έτσι το σκέφτηκε η «σεσημασμένη» DAMD, που έχει παρουσιάσει ουκ ολίγες προτάσεις μεταμόρφωσης σημερινών αυτοκινήτων σε παλιότερα. Εδώ έχουμε το άγνωστο σε εμάς Honda WR-V (κάτι σαν HR-V για αναπτυσσόμενες αγορές), να φορά διαφορετική μάσκα, νέο προφυλακτήρα μπροστά, διαφορετικά φανάρια, κιτ ανύψωσης στην ανάρτηση (+35 χλστ. απόστασης από το έδαφος), φαρδύτερα και τετραγωνισμένα φτερά, μεικτά ελαστικά BF Goodrich All-Terrain T/A K03 και νέες ζάντες 16 ιντσών (215/70 τα λάστιχα). Από μπροστά, το αυτοκίνητο δεν ξεχωρίζει από το Cherokee 2ης γενιάς. Η ενσωμάτωση του νέου μπροστινού φανερώνει εξαιρετική δουλειά και προσοχή στη λεπτομέρεια, ωστόσο πίσω οι αλλαγές είναι ελάχιστες. Θα θέλαμε τουλάχιστον νέα κάθετα φωτιστικά σώματα, για να έρθει ακόμα πιο κοντά στο ιστορικό Jeep, αλλά και έτσι η εικόνα του Reverb -όπως ονομάζεται- τραβάει τα βλέμματα.
Οι αλλαγές στο παρουσιαστικό δεν μεταβάλλουν σημαντικά τις διαστάσεις, καθώς το μήκος ξεπερνά για λίγο τα 4 μέτρα (4.060 χλστ. το WR-V), ενώ διαφοροποιήσεις δεν έχουμε ούτε κάτω από το καπό. Εκεί αναλαμβάνει ένας 1.500άρης τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός VTEC 121 ίππων, που συνεργάζεται με κιβώτιο CVT (προαιρετικά 6άρι χειροκίνητο). Καμία αναφορά δεν γίνεται από τους Ιάπωνες για τιμές ή διαθεσιμότητα.