Η Tata παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό Harrier.ev, το οποίο συνδυάζει στοιχεία σχεδίασης και τεχνολογίας από τις Land Rover με καινοτόνα χαρακτηριστικά, όπως το drift mode. Το Harrier.ev βασίζεται στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα Acti.ev Plus και προσφέρει ισχυρές επιδόσεις με τετρακίνητες εκδόσεις που διαθέτουν δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ροπής 504 Nm.
Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα και αυτονομία έως 627 χλμ., το νέο SUV υπόσχεται μοναδική οδηγική εμπειρία. Οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν στην Ινδία τον Ιούλιο, με τιμή εκκίνησης περίπου 22.000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Μπορεί η Tata να είναι γνωστή για το Nano, το πριν λίγα χρόνια φθηνότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, όμως οι Ινδοί έχουν πολύ μεγαλύτερο πρεστίζ από όσο τους αναγνωρίζει η πλειονότητα του κόσμου. Είναι η εταιρία που έβγαλε τις Jaguar και Land Rover από το φάσμα της χρεοκοπίας, ασχέτως που δεν χρησιμοποιεί την δυναμική τους για ίδια οφέλη. Ή τουλάχιστον, έτσι έπραττε ως τώρα. Γιατί με το νέο Harrier.ev είναι σαν να φτιάχνει το «Discovery του φτωχού», δίχως όχι μόνο να ζηλεύει τίποτα από το κανονικό, αλλά προσφέροντας και drift mode που εκείνο δεν έχει!
Το ηλεκτρικό Harrier δεν διαφέρει ιδιαίτερα από το θερμικό αδερφάκι, το οποίο με τη σειρά του θυμίζει από όλες τις μεριές Land Rover. Τα ενιαία φωτιστικά σώματα και το δυναμικό μοτίβο των πίσω δίνουν ταυτότητα στο Tata, αλλά από όποια γωνιά κι αν το δεις δεν παύει να παραπέμπει σε Evoque η Discovery/Discovery Sport. Ανάλογα premium και το εσωτερικό, με την οθόνη Samsung Neo QLED των 14,5 ιντσών να αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή. Εννοείται δεν λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δίπλα της, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει από κάμερα 540 μοιρών, ηχοσύστημα 10 ηχείων της JBL και πανοραμική ηλιοροφή, μέχρι πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Επιπέδου 2.
Ακόμα πιο εντυπωσιακά τα πράγματα κάτω από το αμάξωμα. Ενώ το κανονικό Harrier χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Omega Arc, που αποτελεί παράγωγο της D8 από τη Land Rover (αυτή που στεγάζει το Discovery Sport, πχ),το Harrier.ev αναβαθμίζεται στη νεότερη Acti.ev Plus. Οι εκδόσεις περιλαμβάνουν κίνηση πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με το τετρακίνητο Harrier.ev να συνδυάζει 2 ηλεκτροκινητήρες: έναν 158 ίππων μπροστά και έναν ακόμα 238 ίππων πίσω. Η συνδυαστική ροπή ανέρχεται στα 504 Nm, καθιστώντας το ηλεκτρικό Harrier ως το ισχυρότερο Tata όλων των εποχών. Παράλληλα είναι και το ταχύτερο, καθώς χρειάζεται μόλις 6,3 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Δυο μπαταρίες 65 kWh και 75 kWh προσφέρονται, με τη μεγαλύτερη να εξασφαλίζει μέγιστη ονομαστική αυτονομία 627 χλμ. (σε κύκλο MIDC) στο πισωκίνητο Harrier.ev, φορτίζοντας από 20% έως 80% σε 25 λεπτά (σε παροχή 120 kW).
Τα προγράμματα λειτουργίας περιλαμβάνουν 8 διαφορετικά mode: Normal, Snow/Grass, Mud/Ruts, Sand, Rock Crawl και Custom, ενώ μαζί τους συνεπικουρεί το έργο του οδηγού τόσο το Off-road Assist, που λειτουργεί σαν cruise control χαμηλής ταχύτητας για ανώμαλο έδαφος, όσο και το Drift Mode που στέλνει σχεδόν όλη τη δύναμη στον πίσω άξονα (στο τετρακίνητο), χαρίζοντας μοναδικές γωνίες στην ουρά. Η Tata θα ανοίξει τις προπαραγγελίες για το Harrier.ev στην Ινδία στις αρχές Ιουλίου, ορίζοντας ως τιμή εκκίνησης τα 2.149.000 ρουπίες (περίπου 22.000 ευρώ).