Η BMW έχει παρουσιάσει εκδόσεις M σχεδόν σε όλα της μοντέλα, αφήνοντας με το παράπονο μόνο την 7άρα. M7 δεν έχει εμφανιστεί ακόμα, κι ούτε πρόκειται όπως όλα δείχνουν, ωστόσο ο καημός της βαυαρικής ναυαρχίδας για κορυφαία και ταχύτατη έκδοση καλύπτεται από την Alpina. Καλυπτόταν μέχρι το 2022, για να ακριβολογούμε, καθώς πλέον ούτε η B7 διατίθεται ως καινούργια. Ευτυχώς, υπάρχουν τα μεταχειρισμένα – πολύ καλή ώρα, η εν λόγω καταγάλανη κυρία, ντυμένη στο παραδοσιακό Alpina Blue Metallic και παρέα με τις εξίσου κλασικές (Alpina Classic) πολυάκτινες ζάντες, εδώ σε εφαρμογή 21 ιντσών.
Βέβαια, εδώ που τα λέμε, ένα μοντέλο τέτοιου βεληνεκούς ξεχωρίζει ανεξαρτήτου χρώματος, μιας και χάρη στον πανίσχυρο κινητήρα των 4.4 λίτρων, των 600 ίππων και των 800 Nm ροπής γίνεται ούτως η άλλως talk of the town. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αυτό που διαθέτει και η Σειρά 7 6ης γενιάς (G11), αλλά με την ειδοποιό διαφορά ότι το λογισμικό του έχει επαναπρογραμματιστεί για ακόμα ταχύτερες αλλαγές. Επίσης, μέσω του xDrive συστήματος τετρακίνησης, ο τυχερός οδηγός απολαμβάνει άφθονη πρόσφυση σε κάθε είδους οδόστρωμα.
Άμεση απόρροια των παραπάνω αριθμών, είναι οι καταιγιστικές επιδόσεις της πληθωρικής Βαυαρής (2,2 τόνοι βάρος, 5,27 μέτρα μήκος), όπου τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,6 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει το εντυπωσιακό νούμερο των 330 χλμ./ώρα. Εξαιρετικά εντυπωσιακό όμως είναι και το 0-200 χλμ./ώρα της B7, το οποίο ολοκληρώνεται σε 11,7 δλ.! Όλα αυτά σε ένα αρχοντικό πακέτο εξοπλισμού και ανέσεων, που περιλαμβάνουν από ηχοσύστημα Bowers & Wilkins μέχρι κλιματιζόμενα/θερμαινόμενα και με λειτουργία μασάζ καθίσματα. H συγκεκριμένη B7 μας έρχεται από το 2018 και αναγράφει 67.100 μίλια (περίπου 108.000 χλμ.) στο οδόμετρο, ούσα διατηρημένη σε αψεγάδιαστη κατάσταση. Το κόστος; Προς το παρόν, και με μία μέρα να απομένει για τη λήξη της δημοπρασίας, στις 25.000 δολάρια (21.885 ευρώ).