Το νέο Fiat Grande Panda, που αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις στην ελληνική αγορά το 2025, επαναφέρει τη Fiat στο segment των σουπερμίνι, μετά την κατάργηση του Punto. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, υβριδική με κινητήρα 1.2 λτ.
και αμιγώς ηλεκτρική, προσφέροντας επιλογές ισχύος έως 113 HP και αυτονομία 320 χλμ. Οι τιμές ξεκινούν από 20.800 ευρώ για την έκδοση Pop και φτάνουν έως 28.600 ευρώ για την κορυφαία ηλεκτρική έκδοση La Prima.
Το Grande Panda συνδυάζει ρετρό και μοντέρνα στοιχεία, προσφέροντας άνεση και πρακτικότητα με ευρύχωρη καμπίνα και πλούσιο εξοπλισμό, καθιστώντας το ιδανική επιλογή για τους υποψήφιους αγοραστές.
Πιο αναλυτικά
Ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα του 2025 ξεκινά την εμπορική του καριέρα στην Ελλάδα, επαναφέροντας παράλληλα έναν «Τιτάνα» των μικρών αυτοκινήτων στο πιο πολυπληθές segment της κατηγορίας. Ο λόγος για τη Fiat και το νέο Grande Panda, που επί της ουσίας σημαίνει το comeback των Ιταλών στα σουπερμίνι έπειτα από την κατάργηση του Punto, αλλά παράλληλα τους βάζει και στο επίκεντρο των κόμπακτ SUV.
Το νέο Grande Panda είναι αρχικά διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Η μία επιλογή αφορά την έκδοση Hybrid, με υβριδικό κινητήρα 1.2 λτ. 100 hp, 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη eDCT και συνδυαστική ισχύ 110 ίππων. Η άλλη αφορά το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα με 113 HP και αυτονομία 320 χλμ. στο μικτό κύκλο. Η μπαταρία που χρησιμοποιεί έχει ενεργειακή χωρητικότητα 44 kWh και φορτίζει πλήρως σε 33 λεπτά της ώρας εάν συνδεθεί σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Οπότε, σε κάθε περίπτωση ο υποψήφιος πελάτης θα μπορεί να αποκτήσει το Grande Panda που ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες του.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 20.800 ευρώ για την εναρκτήρια έκδοση Pop και τον 1.200άρη τούρμπο, συνεχίζουν στις 22.400 ευρώ για την επόμενη Icon και φτάνουν τις 24.400 ευρώ για την κορυφαία La Prima, ενώ για το Grande Panda Electric ο τιμοκατάλογος διαμορφώνεται αντίστοιχα στις 26.300 ευρώ για την έκδοση Red και 28.600 ευρώ για την La Prima. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων, όπως πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control και έξυπνος περιοριστής ταχύτητας, μαζί με ενεργό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης στην λωρίδας κίνησης. Εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment με ασύρματη συνδεσιμότητα με το smartphone, τέσσερις θύρες USB-C, καθώς και ειδική θήκη ασύρματης φόρτισης. Διαθέσιμες είναι και υπηρεσίες Connected Services, καθώς και σύστημα πλοήγησης που στην ηλεκτρική έκδοση μπορεί να σχεδιάζει την ιδανική διαδρομή αναφορικά με τη φόρτιση. Προτείνει δηλαδή πού και για πόση ώρα πρέπει να φορτίσει το αυτοκίνητο για να φτάσει στο συντομότερο χρόνο στον τελικό προορισμό.
Το Grande Panda φτάνει σε μήκος τα 3.999 χλστ., την ώρα που το απλό Panda δεν ξεπερνά τα 3.686 χλστ. και το 600 εκτείνεται σε 4.171 χλστ., αναλαμβάνοντας ευδιάκριτα το ρόλο του στη γκάμα της Fiat. Η εξωτερική σχεδίαση αντλεί ξεκάθαρα έμπνευση από το αρχέτυπο Panda του 1980, υλοποιώντας μια εξαιρετικά πετυχημένη απόδοσή του στο σήμερα. Στο εμπρός μέρος τα παραλληλόγραμμα σχήματα κυριαρχούν, ενώ τα φώτα προσδίδουν χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, την ώρα που στο πλάι η ανάγλυφη λέξη «Panda» στο κάτω μέρος των θυρών, αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό Panda 4×4 MK1 Στην καμπίνα του Grande Panda, ρετρό και μοντέρνα στοιχεία επίσης συνυπάρχουν επιτυχημένα, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην πρακτικότητα, αφού συναντάμε πολλές αποθηκευτικές θήκες και χώρους για έως 5 επιβάτες, ενώ υπερ αρκετό είναι και το πορτμπαγκάζ των 361 λίτρων.