Η Hyundai συνεχίζει να ξεχωρίζει στην αμερικανική αγορά σεντάν με το Elantra και το Elantra N, σημειώνοντας σημαντική αύξηση πωλήσεων 24% φέτος, με 62.356 μονάδες.
Το Elantra N, μάλιστα, παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 141% τον Μάιο, ανταγωνιζόμενο δυναμικά άλλες επιλογές στην κατηγορία.
Συνολικά, οι πωλήσεις της Hyundai στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 11%, με το Tucson να παραμένει το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας.
Πιο αναλυτικά
Εδώ και χρόνια η ζήτηση για τα σεντάν μειώνεται συνεχώς, με αποτέλεσμα πολλοί να δηλώνουν ότι τα παραδοσιακά τετράθυρα δεν έχουν θέση στην αγορά και να οδηγούν αρκετούς κατασκευαστές, στην πλήρη κατάργηση από τις γκάμες τους. H Hyundai στην Αμερική αποτελεί την εξαίρεση, κι όχι μόνο αυτό: δικαιώνεται πλήρως για τη στάση της, κρίνοντας από τα αποτελέσματα των πωλήσεων.
Μέχρι στιγμής φέτος η Hyundai έχει πουλήσει 62.356 Elantra στις Ηνωμένες Πολιτείες, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική αύξηση 24% από πέρυσι, όταν ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας. Οι πωλήσεις δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης ούτε το Μάιο, καθώς 15.741 Elantra βρήκαν σπιτικό και σημείωσαν αύξηση 18% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Ένα από τα πιο απροσδόκητα highlights είναι η αύξηση του ενδιαφέροντος για το κορυφαίο Elantra N, το οποίο είδε τα ποσοστά του να εκτινάσσονται κατά 141% μέσα στο Μάη! Η Hyundai δεν ανακοινώνει τα νούμερα ταξινομήσεων του Elantra N, αλλά σαφώς οι αγοραστές ανταποκρίνονται θετικότατα στην πρόταση μιας σπορ «κούρσας», με 2.0λιτρο τούρμπο κινητήρα 280 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ. (!), δυνατότητας επιλογής είτε χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου 8τάχυτου διπλού συμπλέκτη, και τιμής εκκίνησης 34.350 δολάρια (30.140 ευρώ).
Συνολικά, οι πωλήσεις της Hyundai στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 11% φέτος, με 369.578 μονάδες κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου. Το Μάιο επίσης, η κορεατική φίρμα ξεπέρασε τα 17 εκατομμύρια οχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες, από τότε που εισήλθε στην τοπική αγορά το 1986. Και δεν είναι μόνο η ζήτηση για το Elantra που έχει ενισχύσει τις πωλήσεις της Hyundai. Όπως και πέρυσι, το Tucson παραμένει το best-seller της με 78.565 μονάδες κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2025, καταγράφοντας αύξηση 23% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2024.