Το Toyota Hilux Champ, ένα νέο pick up που παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη, στοχεύει να κυριαρχήσει στην αγορά με τιμή εκκίνησης μόλις 12.335 ευρώ. Διαθέτει λιτή βασική έκδοση χωρίς πολλές ανέσεις, αλλά προσφέρει πολλές επιλογές εξατομίκευσης μέσω συνεργασίας με πάνω από 100 κατασκευαστές αξεσουάρ.
Οι κινητήρες περιλαμβάνουν έναν 2.0λιτρο βενζινοκινητήρα και έναν 2.4 ντίζελ, με δυνατότητα μεταφοράς φορτίου έως 1.000 κιλά. Το Hilux Champ φαίνεται να συνδυάζει οικονομία, προσαρμοστικότητα και αγωνιστικές δυνατότητες, ενισχύοντας τη θέση της Toyota στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων.
Πιο αναλυτικά
Ένα pick up που αναμένεται όχι απλά να σπάσει, αλλά να κάνει θρύψαλα τα ταμεία διαθέτει στις τάξεις της η Toyota, και μάλιστα με το όνομα «Hilux» σε πρώτο πλάνο. Το Hilux Champ θέλει να γίνει ο νέος πρωταθλητής των πωλήσεων, με μια τιμή που κάνει τον ανταγωνισμό να τρέχει.
Το καινούργιο επαγγελματικό παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη, όπου τα αγροτικά ανθίζουν εμπορικά. Όπως βλέπουμε, η βασική έκδοση είναι όσο πιο λιτή θα μπορούσε να παρουσιάζεται: σιδερένιες ζάντες χωρίς τάσια, φουλ άβαφο πλαστικό μπροστά και «γυμνό» εσωτερικό (ούτε air condition, ούτε ηχοσύστημα). Στις πλουσιότερες εκδόσεις συναντάμε από ζάντες αλουμινίου μέχρι σύστημα πολυμέσων και οθόνη αφής, αλλά το Hilux Champ που ενδιαφέρει άπαντες είναι αυτό της κεντρικής φώτο. Προσφέρεται σε δυο μήκη και μεταξόνια, με καρότσα που είτε είναι κανονική είτε «πέφτουν» τα πλαϊνά, φτάνοντας στα 4.970 ή τα 5.300 χλστ. μήκους.
Οι επιλογές για το Hilux Champ πρακτικά είναι ατελείωτες, καθώς η Toyota συνεργάζεται με περισσότερους από 100 κατασκευαστές αξεσουάρ για την εξατομίκευση του αυτοκινήτου, προσφέροντας λύσεις για τη διαμόρφωση κάθε πιθανής αγοραστικής απαίτησης. Τρεις κινητήρες αναλαμβάνουν να κάνουν το ίδιο από πλευράς μηχανικών συνόλων, αλλά αποκλειστικά σε συνεργασία μόνο με τον πίσω άξονα. Στη βάση τοποθετείται ένας 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, που αποδίδει 139 ίππους και 183 Nm ροπής, ενώ στη συνέχεια βρίσκουμε έναν 2.7λτ. 166 ίππων και 245 Nm. Η κορυφή ανήκει στον 2.4 ντίζελ των 150 ίππων και 343 Nm, που γνωρίζουμε από το κανονικό Hilux, με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο να αποτελεί τη στάνταρ επιλογή (και αποκλειστική στο βασικό μοτέρ) και ένα 6άρι αυτόματο την προαιρετική. Συν τοις άλλοις, το Hilux Champ κατεβαίνει και σε αγώνες!
Το μάξιμουμ φορτίο που μπορεί να σηκώσει η καρότσα είναι 1.000 κιλά, με τον 2.4 D-4D, ωστόσο αυτό που ενδιαφέρει πολύ περισσότερο είναι ένα μίνιμουμ: αυτό της τιμής. Το Hilux Champ ξεκινά στην Ταϊλάνδη από τις 459.000 μπατ, που ισοδυναμούν με 12.335 ευρώ! Ακόμα και η πιο πλούσια έκδοση κοστολογείται στις 577.000 μπατ, ήτοι 15.509 ευρώ. Ενδεικτικά, το κανονικό Hilux ξεκινά εκεί από τις 584.000 μπατ (περίπου 15.700 ευρώ) και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.006.000 (27.041 ευρώ).