Η Genesis παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του ηλεκτρικού G80, το G80 Electrified, που συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία και γρήγορη φόρτιση. Διατηρώντας την κομψή σχεδίαση «Athletic Elegance», το νέο μοντέλο διαθέτει εντυπωσιακή χρωμιωμένη μάσκα και νέα 27-ιντσών OLED οθόνη στο εσωτερικό.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν 370 ίππους, το G80 Electrified επιτυγχάνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη αυτονομία 560 χλμ. Η φόρτιση από 10% σε 80% διαρκεί μόλις 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή, καθιστώντας το ένα από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά σεντάν της αγοράς.
Πιο αναλυτικά
Η Genesis παρουσίασε τη νέα εκδοχή του ηλεκτρικού G80, που έκανε πρεμιέρα πριν 4 ακριβώς χρόνια και προκάλεσε αίσθηση με την τεχνολογία του, η οποία περιλάμβανε μέχρι φωτοβολταϊκά πάνελ για την αύξηση της αυτονομίας. Το νέο G80 Electrified πηγαίνει την επιτυχημένη συνταγή ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας ακόμα περισσότερη τεχνολογία και ταχύτερη φόρτιση.
Η EV λιμουζίνα της premium κορεατικής φίρμας εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από την τεχνοτροπία «Athletic Elegance» και τα τετραπλά φωτιστικά σώματα (Quad Lamps) εμπρός-πίσω, ωστόσο ξεχωρίζει από τα βενζινοκίνητα παράγωγά της κυρίως μέσω της χρωμιωμένης μάσκας. Αστραφτερή και χωρίς αεραγωγούς πλέον, συνδυάζεται με νέες 19άρες ζάντες αλουμινίου, αεροδυναμικού σχεδιασμού. Πιο περιορισμένες οι αλλαγές στο πίσω μέρος, με τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα από όπου εννοείται λείπουν οι απολήξεις εξάτμισης. Σαφώς εκτενέστερες οι παρεμβάσεις των σχεδιαστών εντός, με κάθε βλέμμα να καρφώνεται στη νέα OLED οθόνη αφής των 27 ιντσών, που καταλαμβάνει το πάνω μέρος του ταμπλό και αντικαθιστά τις προηγούμενες οθόνες για ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) και σύστημα πολυμέσων (14,5 ίντσες).
Το G80 Electrified διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα Road-Noise Active Noise Control, το οποίο αναλύει τα ηχητικά κύματα που παράγονται από εξωτερικούς παράγοντες και παράγει κύματα ίσης, αλλά αντίθετης κατεύθυνσης που τα εξουδετερώνουν, μέσα σε 0,002 δλ.! Επίσης από το μεγάλο SUV έρχεται και το σύστημα Road Preview, που χρησιμοποιεί ραντάρ, ώστε να σκανάρει το οδόστρωμα και να προετοιμάζει αναλόγως τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η βιτρίνα τεχνολογίας συνεχίζεται στην οροφή, όπου εξακολουθούμε να συναντάμε ηλιακά πάνελ, τα οποία φροντίζουν για την διαρκή φόρτιση της μπαταρίας και προστατεύουν -συνεπικουρώντας- τον μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας.
Κάτω από το αμάξωμα αναλαμβάνουν την κίνηση δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), συνολικής απόδοσης 370 ίππων και 700 Nm. Το ηλεκτρικό G80 EV μπορεί να απενεργοποιήσει τον μπροστινό, αφήνοντας το κουμάντο στον πίσω άξονα όχι για πλαγιολισθήσεις, αλλά για εξοικονόμηση ενέργειας όταν το φορτίου γκαζιού δεν είναι μεγάλο. Άπαξ και πατηθεί τέρμα πάντως, ένα 0-100 χλμ./ώρα στα 5,1 δλ. είναι παιχνιδάκι για το βάρους 2.355 κιλών σεντάν. H μπαταρία των 94,5 kWh εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 560 χλμ., ενώ το 10-80% διαρκεί μόλις 25 λεπτά κατόπιν σύνδεσης σε ταχυφορτιστή.