Το άρθρο εξετάζει την περίπτωση ενός Tesla Model S που πωλήθηκε για 6.700 ευρώ, αναδεικνύοντας τις ανησυχίες γύρω από την ποιότητα και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της εταιρείας. Παρά τις προκλήσεις, το συγκεκριμένο μοντέλο φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση, με μικρές φθορές και αποδεκτή λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε φροντίσει το αυτοκίνητο, ενώ η χαμηλή τιμή οφείλεται κυρίως στην ανάγκη του να αποκτήσει νέο όχημα. Το Model S συνδυάζει επιδόσεις και αυτονομία που πιθανόν να διατηρούνται, καθιστώντας το μια ενδιαφέρουσα επιλογή στην προσιτή κατηγορία ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Πιο αναλυτικά
Τα Tesla γενικά δεν έχουν την καλύτερη σχέση με την ποιότητα και την αξιοπιστία. Για την ακρίβεια, και βάσει των όσων αναφέρουν σχετικές έρευνες, παραμένουν «σκοτωμένα» με αυτές τις έννοιες. Οπότε όταν ακούς για αυτοκίνητο της εταιρίας με 6.700 ευρώ, δεν αναρωτιέσαι «αν» αλλά «πόσα» προβλήματα έχει. Είναι, όμως, τόσο ζοφερή η κατάσταση;
Το Model S που βλέπουμε συμμετείχε σε δημοπρασία, αλλάζοντας σχετικά εύκολα χέρια έναντι 11.000 δολαρίων (9.634 ευρώ). Επειδή ο έλεγχος μετά την αγορά φανέρωσε κάποια κουσούρια, η τελική έπεσε ακόμα παραπάνω (χάρη και στη σωστή στάση του πωλητή, που έκανε έκπτωση), στις 7.700 δολάρια (6.700 ευρώ). Εμφανισιακά, το αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Προσφάτως ξαναβαμμένο σε κάποια σημεία, δεν δείχνει να έχει πάνω από 100.000 χλμ. – και δεν δείχνει τόσα πολλά παραπάνω το οδόμετρο, αναγράφοντας περίπου 138.000 χλμ. (86.000 μίλια). Φθορές εντοπίζονται στο αμάξωμα και τις ζάντες, αλλά δεν περνούν το φάσμα μικρογρατζουνιών και χτυπημάτων, «της πόλης» που λέμε.
Πολύ καλή η κατάσταση και στην καμπίνα των επιβατών, όπου ναι μεν παρατηρούνται κάποια σημάδια ταλαιπωρία στις επενδύσεις (σε αυτές των θυρών), αλλά γενικά βγάζεις το καπέλο στο Model S, αλλά και τον προηγούμενο ιδιοκτήτη που το συντηρούσε σχολαστικά. Μέχρι αναβάθμιση στο infotainment έχει κάνει, το οποίο λειτουργεί στην εντέλεια. Κανένα πρόβλημα δεν αναφέρεται ούτε στη λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, αποτελούμενο από έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και 440 Nm σε συνέργεια με μπαταρία 62 kWh. Όταν ήταν καινούργιο, το Model S 60 ήθελε 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε μέχρι τα 210 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη αυτονομία τοποθετούνταν στα 345 χλμ. Κρίνοντας από τη φόρμα του αυτοκινήτου, πολύ πιθανό να διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τα εν λόγω νούμερα. Όσο για το λόγο πώλησης τόσο φθηνά, αφού είναι μια χαρά; Αφενός τόσο έπιασε η δημοπρασία, αφετέρου ο προηγούμενος θέλει γρήγορα τα χρήματα για να πάρει το καινούργιο όχημα.