Η νέα Bentley Bentayga Speed σηματοδοτεί τη στροφή της εταιρείας προς τον ηλεκτροκινητισμό, αντικαθιστώντας τον παραδοσιακό κινητήρα W12 με το υβριδικό σύστημα Ultra Performance Hybrid.
Το νέο SUV προσφέρει 650 άλογα και 850 Nm ροπής, με σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις και μειωμένες εκπομπές ρύπων, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ανανεωμένα φωτιστικά σώματα, νέες ζάντες και πολυτελή εσωτερικά υλικά, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Bentley για υψηλή ποιότητα και απόδοση στην κατηγορία των SUV.
Πιο αναλυτικά
H Bentley συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, βάζοντας αυτή τη φορά στον κόσμο των ηλεκτροκινητήρων την Bentayga Speed. Η κορυφαία έκδοση του βρετανικού SUV αποχαιρετά τον W12, υποδέχεται το plug-in υβριδικό σύνολο «Ultra Performance Hybrid» και μαζί του, έξτρα δύναμη μαζί με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
H νέα Bentayga Speed διαφοροποιείται οπτικά μέσω των φιμέ κρυστάλλων στα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, των νέων LED στα φανάρια, τους ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τις νέες 23άρες ζάντες, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται διχρωμία αμαξώματος-οροφής (μαύρη η δεύτερη). Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιλαμβάνουν αντικατάσταση (εφόσον το ζητήσει ο αγοραστής) των χρωμιωμένων κομματιών με gloss black, δέρμα και alcantara καλύπτουν τα πάντα, ενώ δεν λείπουν ούτε οι ενθέσεις ανθρακονημάτων. Είναι ξεκάθαρο, πάντως, ότι εκεί που έδωσε τη μεγαλύτερη βάση η Bentley, ήταν στα τεκταινόμενα υπό αμαξώματος και καμπίνας.
Εκεί συναντάμε το PHEV σύνολο Ultra Performance Hybrid, που παντρεύει τον 4.0 V8 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση διαμορφώνεται στα 650 άλογα και τα 850 Nm, κερδίζοντας 15 ίππους και 50 Nm σε σχέση με τον 6.0 W12 twinturbo, ενώ σε σχέση με την Continental GT Speed είναι 130 ίππους και 507 Nm κάτω. Η Bentayga Speed παράγει λιγότερη ισχύ κι από τις βασικές Continental GT και Flying Spur των 680 ίππων, ωστόσο οι επιδόσεις δεν συγκρίνονται σε σχέση με την απερχόμενη Bentayga Speed. Χάρη και στο χαμηλότερο βάρος (όχι ότι είναι ελαφριά, 2.465 κιλά μεν, αλλά -43 κιλά συγκριτικά με πριν), τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,4 δλ. (μισό δευτερόλεπτο κάτω!) και η τελική ανέρχεται στα 310 χλμ./ώρα (+5 χλμ./ώρα).