Η Toyota λανσάρει το νέο Aygo X Hybrid, το πρώτο πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, προσφέροντας μια συναρπαστική και αποδοτική εμπειρία οδήγησης. Το Aygo X Hybrid διαθέτει ανανεωμένο σχεδιασμό με διχρωμία στο αμάξωμα και βελτιωμένο υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν 1.5λτ.
βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 116 ίππους και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δευτερόλεπτα. Η νέα διάταξη των μπαταριών και οι βελτιώσεις στην ηχομόνωση προσφέρουν άνεση και ευελιξία, κάνοντάς το ιδανικό για τις σύγχρονες αστικές μετακινήσεις, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 86 γρ./χλμ.
Το Aygo X Hybrid θα είναι διαθέσιμο σύντομα, συμπεριλαμβανομένης μιας σπορ έκδοσης GR Sport.
Πιο αναλυτικά
Η Toyota κάνει ένα πρωτόγνωρο βήμα για τα αυτοκίνητα πόλης, λανσάροντας για πρώτη φορά φουλ υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία! Τεχνολογικός κομιστής το νέο Aygo X Hybrid, που κάνει τη διασκέδαση στο κλεινόν άστυ πιο αποδοτική από ποτέ.
Το υβριδικό Aygo ξεχωρίζει από τις νέες ζάντες 17 ως 18 ιντσών, με τη διχρωμία στο αμάξωμα να συνεχίζει να κάνει τη διαφορά και να δημιουργεί ένα από τα καλαίσθητα σχήματα του A-Segment. Για να φιλοξενήσει το μεγαλύτερο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο μπροστινός πρόβολος έχει επεκταθεί κατά 76 mm, που επιτεύχθηκε μέσω βελτιστοποίησης της χωροταξίας, διατηρώντας παράλληλα τις αναλογίες του Aygo X. Η προσαρμογή του Aygo X για να φιλοξενήσει τα υβριδικά εξαρτήματα, διατηρώντας παράλληλα το μεταξόνιο των 2.430 χλστ. και τον χώρο αποσκευών απαιτούσε καινοτόμο σχεδιασμό. Για πρώτη φορά σε υβριδικό Toyota, οι δύο στοίβες μπαταριών τοποθετούνται η μία δίπλα στην άλλη σε όλο το πλάτος του πατώματος σε μια διαμήκη διάταξη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Άλλα υβριδικά Toyota χρησιμοποιούν παράλληλη διαμόρφωση, η οποία απαιτεί μεγαλύτερο χώρο.
Κατά συνέπεια το μήκος αυξάνεται μόλις κατά 76 χλστ. (3.776 χλστ. συνολικά), αφήνοντας απαράλλαχτη την κορυφαία ευελιξία εντός στενών και διπλοπαρκαρισμένων, χάρη και στον κορυφαίο κύκλο στροφής των 4,7 μέτρων! Η έξυπνη διαμόρφωση προβλέπει επίσης τη μετακίνηση της βοηθητικής μπαταρίας κάτω από τον χώρο αποσκευών, αποφεύγοντας οποιαδήποτε απώλεια χωρητικότητας (απαράλλαχτα 231 λίτρα). Τα οφέλη της πλήρως υβριδικής τεχνολογίας καθιστούν το νέο Aygo X Hybrid ιδανικό συνεργάτη για σύγχρονη οδήγηση στην πόλη, με αναμενόμενες κορυφαίες στην κατηγορία εκπομπές CO2 86 γρ./χλμ. – κάτι που διασφαλίζει ότι συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις χαμηλής ζώνης εκπομπών, ενώ η επιπλέον ισχύς κάνει τις μεγαλύτερες διαδρομές πιο άνετες και χωρίς άγχος.
Ο κινητήρας, που διατίθεται σήμερα στα Yaris και Yaris Cross, θα αντικαταστήσει πλήρως τον βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου του προκατόχου του. Η υψηλότερη ισχύς και η πιο απότομη επιτάχυνσή του θα προσφέρουν μια πιο δυναμική και συναρπαστική οδήγηση, αυξάνοντας την απόδοση κατά 44 ίππους σε σχέση με το ατμοσφαιρικό 1.000άρι Aygo X. Ο συνδυασμός του 1.5λτ. βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα στέλνουν το Aygo X Hybrid στα 116 άλογα, διαμορφώνοντας το 0-100 χλμ./ώρα στα 10 δλ. Το υβριδικό Aygo είναι επίσης πιο αθόρυβο και άνετο στις μετακινήσεις, χάρη στα νέα ηχομονωτικά εξαρτήματα που περιλαμβάνουν αφρώδη επένδυση στο καπό και το κάτω μέρος του μοτέρ, έξτρα πλαστικά στο ταμπλό και νέο σύστημα εξάτμισης με αναβαθμισμένα σιλανσιέ. Περαιτέρω μέτρα μείωσης θορύβου περιλαμβάνονται σε μοντέλα υψηλότερης βαθμίδας, όπως παχύτερο γυαλί παραθύρων και πρόσθετη ηχομόνωση σε όλο το αμάξωμα.
Μέσα σε όλα έχουμε, επίσης για πρώτη φορά, και έκδοση GR Sport, με στάνταρ 18άρες ζάντες, πιο σπορ προφυλακτήρες και μαύρο καπό. Λεπτομέρειες για το πότε θα γίνει διαθέσιμο το Aygo X Hybrid, θα ανακοινωθούν εντός των προσεχών εβδομάδων.