Ένας Ιταλός κάτοχος του πολυτελούς Audi A8 W12, που αγόρασε το αυτοκίνητο πριν από τέσσερα χρόνια, αναγκάζεται να το πουλήσει λόγω των υπέρογκων εξόδων συντήρησης. Το αυτοκίνητο, αξίας σχεδόν 200.000 ευρώ όταν ήταν καινούργιο, απαιτεί ετήσια έξοδα κοντά στα 40.000 ευρώ, κυρίως λόγω της υψηλής κατανάλωσης καυσίμου και των φόρων. Παρά την εξαιρετική του κατάσταση και τα 50.000 χιλιόμετρα που διανύθηκαν, η τιμή πώλησης έχει πέσει στα 50.000 ευρώ, δηλαδή στο 25% της αρχικής του αξίας. Πιο αναλυτικά
Εξίσου αναμενόμενα, ένα τέτοιο αυτοκίνητο συνοδεύεται από το ανάλογο τιμολόγιο συντήρησης. Ο ατμοσφαιρικός W12 των 6.3 λίτρων καταναλώνει κατά μέσο όρο πάνω από 13,0 λίτρα/100 χλμ. σε κανονικές συνθήκες. Όταν δε ο οδηγός αποφασίσει να αξιοποιήσει την ισχύ και να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,7 δλ. ή την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 250 χλμ./ώρα, εκτινάσσεται πάνω από τα 20 λτ./10 χλμ.! Φυσικά, υπάρχει η ανάλογη επιβάρυνση σε φόρους και ασφάλιστρα. Η ετήσια σούμα για τον «κιμπάρη» κάτοχο του εν λόγω Audi, έφτανε τις 40.000 ευρώ! Αλλιώς, σχεδόν 3.200 ευρώ μηνιαίως. Η τσέπη άντεξε για 4 χρόνια, επιχορηγώντας περίπου 50.000 χλμ. από τις 160.000 χλμ. που αναγράφονται συνολικά στο οδόμετρο. Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, με όλα τα σέρβις να έχουν γίνει στην ώρα τους και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Πόσο πωλείται; Εδώ είναι τα πολύ ωραία. Δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία, οριακά στο 1/4 της αρχικής τιμής – ή μόλις 50.000 ευρώ.







