Μετά από μια ταραχώδη υποδοχή γεμάτες αντιδράσεις από το κοινό, ελέω του βάρους της, η πρώτη plug-in υβριδική M5 έχει βρει το δρόμο της εμπορικά. Τα βιβλία παραγγελιών της BMW γεμίζουν συνεχώς, ενώ οι Βαυαροί βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να απολαμβάνουν αυτή την κατάσταση εις διπλούν, καθώς και η M5 Touring κερδίζει το αγοραστικό κοινό. Σε κάποιες χώρες, δε, περισσότερο κι από τη σεντάν.
Ο επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, μίλησε στα πλαίσια του Concorso d’Eleganza Villa d’Este στην Ιταλία, σχετικά με την εμπορική πορεία των G90 και G99. Κι όπως αποκάλυψε, υπάρχουν εκπλήξεις: «Έχουμε πολύ, μα πολύ, υψηλή ζήτηση για τη νέα M5. Μιλάμε τα νούμερα παραγωγής έχουν εκτοξευθεί, σε βαθμό που μας αιφνιδίασε. Και μάλιστα δεν μειώνεται στο πέρας των μηνών, το αντίθετο κιόλας. Στην Ευρώπη η σεντάν διατηρεί τα πρωτεία, παραδοσιακά. Στην Αμερική, ωστόσο, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Η Touring βρίσκεται μπροστά από τη G90 στις προτιμήσεις των αγοραστών, ενώ παγκοσμίως το μερίδιο είναι πολύ κοντά στο 50-50».
Σε σχέση με τη G90, η Touring είναι ακόμα βαρύτερη, φτάνοντας τα 2.475 κιλά στο σύνολο (+40 συγκριτικά με την τετράθυρη, 2.504 κιλά μετρήθηκε εδώ). Παρόλα αυτά, τα νούμερα επιδόσεων που συνοδεύουν το σωματώδες (5+ μέτρα μήκος) estate προκαλούν αίσθηση: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. (3,5 δλ. η Μ5), 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 3,1 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Όλα αυτά, χάρη στη δυναμική του plug-in hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 727 ίππων και 1.000 Nm, που θερμικά αποτελείται από τον 4.4 λτ. V8 twinturbo των 585 ίππων στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm στις 1.800-5.400 σ.α.λ., φτάνοντας έως τις 7.200 σ.α.λ. στον κόφτη. Το μοτέρ λαμβάνει έξτρα δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα των 197 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm στις 1.000-5.000 σ.α.λ. (450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing).