Η Dacia παρουσιάζει το νέο Bigster, ένα μικρομεσαίο SUV που ξεκινά από τιμή 23.800 ευρώ στην Ελλάδα. Διαθέτει διάφορες εκδόσεις με κινητήρες mild hybrid και hybrid, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και καλές επιδόσεις.
Ο βασικός κινητήρας TCe 140 αποδίδει 140 ίππους και έχει μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. Το Bigster συνδυάζει προσιτή τιμή με σύγχρονη τεχνολογία, καθιστώντας το ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία των C-SUV.
Πιο αναλυτικά
H Dacia ξεκινά στην Ελλάδα το λανσάρισμα του νέου μικρομεσαίου SUV μοντέλου της Bigster, για το οποίο ανακοίνωσε τις διαθέσιμες εκδόσεις του μαζί με τις τιμές και τους εξοπλισμούς. Η αρχική έκδοση essential mild hybrid 140 με τον 1.200άρη turbo κινητήρα ξεκινά από τις 23.800 ευρώ, τιμή που είναι πολύ χαμηλή για καινούργιο C-SUV αυτής της ισχύος και διαστάσεων (μήκος 4.570 χλστ.).
Τιμές νέου Dacia Bigster
Έκδοση | Τιμή |
essential mild hybrid 140 | 23.800 € |
expression mild hybrid 140 | 25.700 € |
expression mild hybrid 130 4×4 | 30.500 € |
expression hybrid 155 | 31.500 € |
journey mild hybrid 140 | 28.300 € |
journey hybrid 155 | 34.300 € |
extreme mild hybrid 130 4×4 | 32.800 € |
extreme mild hybrid 140 | 28.800 € |
extreme hybrid 155 | 34.800 € |
Σχετικά με τους κινητήρες, το Bigster TCe 140 συνδυάζει ένα 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης 1.2 λτ. που λειτουργεί σε κύκλο Miller (βελτιστοποιημένη απόδοση και μειωμένες θερμικές απώλειες), Mild Hybrid σύστημα 48V με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 0,84 kWh και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Αποδίδει 140 hp στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 2.100 σ.α.λ., επιταχύνει το αμάξωμα των 1.439 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα (σε όλα τα Bigster). Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Το Bigster TCe 130 4×4 διαθέτει τετρακίνηση με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων και το Mild Hybrid σύστημα 48V με την μπαταρία των 0,84 kWh. O 1.2 λτ. turbo βενζινοκινητήρας αποδίδει 130 hp στις 4.500 σ.α.λ. και 230 Nm στις 2.250 σ.α.λ., επιταχύνει το Bigster των 1.515 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ., καταναλώνει 6,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 134 γρ./χλμ. CO2.
Το μηχανικό σύνολο Hybrid 155 συνδυάζει έναν 1.800άρη 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων και 172 Nm, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 50 ίππων και έναν κινητήρα μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης), μια μπαταρία 1,4 kWh (230V), και αυτόματο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων. Διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και άλλες δύο για τους ηλεκτροκινητήρες. To Bigster Hybrid 155 ζυγίζει 1.487 κιλά, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., καταναλώνει 4,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 104 γρ./χλμ. CO2. Όσο για το mild hybrid-G 140 (με LPG), δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή του, για αυτό δεν υπάρχουν και τιμές.