Η μοίρα πολλών υπεραυτοκινήτων σφραγίζεται την ώρα που μεταβιβάζονται τα χρήματα για την αγορά τους. Οι κάτοχοί τους τα αποκτούν για να συλλέγουν αξία στα γκαράζ, αντί να τα οδηγούν. Οι λεγόμενες «garage queens», που βλέπουν το φως του ήλιου μόνο για εκδηλώσεις επίδειξης ή για τα προγραμματισμένα ραντεβού συντήρησης. Ελπίζουμε αυτή η Aston Martin Valkyrie να μην βγαίνει από το γκαράζ αραιά και πού, για ένα πλύσιμο ας πούμε. Αλλά αφού βγήκε να κάνει το ντους της, γιατί να μην την απολαύσουμε;
Οι άνθρωποι του Ammo NYC κλήθηκαν σε ένα πληρέστατο detailing του βρετανικού hypercar, το οποίο -συν τοις άλλοις- είναι ντυμένο υπέροχα στα χρώματα της Gulf. Ακόμα και η περιποίηση μιας τέτοιας κατασκευής θέλει προσοχή και κοστίζει, καθώς δεν πρέπει επ’ ουδενί να πατηθούν δυο συγκεκριμένα κουμπιά στην καμπίνα (που δεν προσδιορίζονται). Αν πατηθούν, το ένα -στο ταμπλό- μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία 8.000 δολαρίων (7.000+ ευρώ) και το άλλο -στο τιμόνι- ζημιά 220.000 δολαρίων (193.100 ευρώ)! Όταν η Valkyrie τιμάται στα 3-4 εκατ. ευρώ βέβαια, γνωρίζεις εκ των προτέρων πως τα πάντα πάνω της κοστίζουν χρυσάφι.
Στα των τεχνικών να θυμίσουμε πως η «Βαλκυρία» είναι μια δημιουργία, που εξωθεί τα όρια της μηχανολογίας, παράγοντας σχεδόν 2 τόνους κάθετης δύναμης (1.814 κιλά στις υψηλές ταχύτητες) και 1.014 ίππους στις 10.500 σ.α.λ., με κόφτη στις 11.100 σ.α.λ.! Ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 συνεργάζεται με σύστημα KERS -εννοείται προέλευσης F1- και επιταχύνει τα 1.050 κιλά της Valkyrie στα 100 χλμ./ώρα από στάση, εντός 2,5 δλ.! Η συνολική απόδοση υπολογίζεται σε 1.160 άλογα (μαζί με τα 160 του ηλεκτροκινητήρα), ρίχνοντας τη σχέση βάρους-ισχύος κάτω από το κιλό ανά ίππο!