Η Xiaomi εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των SUV με το νέο YU7, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι και να προκαλέσει έντονο ανταγωνισμό. Το YU7 διαθέτει επιβλητική σχεδίαση εμπνευσμένη από μοντέλα όπως η Ferrari Purosangue και η Aston Martin DBX, και προσφέρει ευρύχωρο εσωτερικό με πολλές οθόνες, συμπεριλαμβανομένου ενός εντυπωσιακού πανοραμικού head-up display.
Σημαντικές τεχνικές προδιαγραφές περιλαμβάνουν διάφορες εκδόσεις κινητήρα με ισχύ έως 691 ίππους και αυτονομία που φτάνει έως 853 χλμ. Η τιμή του αναμένεται να κυμαίνεται γύρω από 33.340 ευρώ, προσφέροντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με το Tesla Model Y.
Πιο αναλυτικά
Μετά την απίστευτη και ασταμάτητη επιτυχία του SU7, ήρθε η ώρα για την Xiaomi να μπει και στα SUV. Μια κίνηση που περίμεναν πολλοί αγοραστές και έτρεμαν πολλοί κατασκευαστές. Το νέο YU7 ετοιμάζεται να σπείρει πανικό στα crossover, ερχόμενο να λανσαριστεί μέσα στο κατακαλόκαιρο και να ανεβάσει τη θερμοκρασία, προκαλώντας εμπορικό καύσωνα.
Σχεδιαστικά το YU7 μοιάζει πολύ με το σεντάν μπροστά, ενώ και στο πλάι παρατηρούνται ομοιότητες, όμως συνολικά παρουσιάζεται ασύγκριτα πιο μυώδες. Το εκπαιδευμένο μάτι (και το όχι τόσο εκπαιδευμένο, βασικά) εντοπίζει κατευθείαν πως πηγή έμπνευσης για τη σιλουέτα, δεν είναι άλλη από τη Ferrari Purosangue. Από κοντά και η super premium διαρρύθμιση του πίσω μέρους, που θυμίζει έντονα την Aston Martin DBX. Δυο υπερ-SUV, δηλαδή, σε ένα κατά κάποιον -πολύ πειστικό- εμφανισιακό πακέτο. Οι διαστάσεις αναμενόμενα τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας, με μήκος 4.999 χλστ. (4.797 χλστ. το ανταγωνιστικό Tesla Model Y, για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης), πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ (2.890 χλστ. το Model Y).
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαν να μην δεσπόζουν οι οθόνες. Μία συγκεκριμένα, 16,1 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ψηφιακός πίνακας οργάνων δεν υπάρχει, ή για την ακρίβεια υπάρχει, απλά δεν απεικονίζεται σε οθόνη. Ένα πανοραμικό head-up display 43,3 ιντσών καλύπτει τη βάση του παρμπρίζ, προβάλλοντας πληροφορίες και μπροστά από τον οδηγό. Από πλευράς εξοπλισμού δεν τίθεται θέμα, καθώς προσφέρονται μέχρι οθόνες για τους πίσω επιβάτες, τετραζωνικός κλιματισμός και ειδικά αναπαυτικά καθίσματα, που παίρνουν κλίση και γίνονται κανονικά ανάκλιντρα! Από πλευράς πορτμπαγκάζ στα 678 λίτρα φτάνει το κανονικό, άλλα 141 λίτρα προσθέτει το frunk και μέχρι 1.758 λίτρα κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων.
Στο τεχνικό σκέλος τώρα, η βασική έκδοση έχει μονό ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων/528 Nm και μπαταρία 96,3 kWh, με αυτονομία 853 χλμ., 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και τελική 240 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση είναι δικινητήρια και τετρακίνητη, συνολικής απόδοσης 496 ίππων/690 Nm, με μπαταρία 101,7 kWh και αυτονομία 760 χλμ., ενώ το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 4,3 δλ. (ίδια η τελική). Τέλος, το κορυφαίο YU7 εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 691 ίππων/866 Nm (299 PS ο εμπρός και 392 PS ο πίσω), προσφέροντας φυσιολογικά καταιγιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα στα 3,2 δευτερόλεπτα, τελική 253 χλμ./ώρα) και αυτονομία 770 χλμ. Το βάρος, τέλος, κυμαίνεται από 2.315 ως 2.425 κιλά, ενώ τα νούμερα της αυτονομίας αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC.
Οι τελικές τιμές για το YU7 είναι άγνωστες προς το παρόν, αλλά κινεζικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για αρχικό κόστος στην περιοχή των περίπου 250.000 γουάν (33.340 ευρώ), κάτι που θα του επιτρέψει να μπει στην αγορά με σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Model Y (από 263.500 γουάν/35.170 ευρώ). Από αυτονομία, πάντως, το περνάει (719 χλμ. το Extended Range στην Κίνα).