Η Nissan επαναφέρει το Micra με την ολοκαίνουργια έκτη γενιά του, η οποία θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στο τέλος του έτους. Το νέο Micra, που σχεδιάστηκε στη Γαλλία και βασίζεται στο Renault 5, διαθέτει αναγνωρίσιμη σιλουέτα και κυκλικά φώτα, ενώ προσφέρει 14 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς.
Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το τριάκτινο τιμόνι, ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι δύο οθόνες 10,1 ιντσών. Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ηλεκτροκινητήρα, με μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 408 χιλιόμετρα.
Η τεχνολογία V2L επιτρέπει τη φόρτιση εξωτερικών συσκευών, προσθέτοντας μια σύγχρονη διάσταση στο μοντέλο.
Πιο αναλυτικά
Η επιστροφή του Micra είναι γεγονός. Η Nissan κάνει μεγάλο comeback, ποντάροντας πάρα πολλά για την ίδια την επιβίωσή της, στην ολοκαίνουργια έκτη γενιά του σουπερμίνι της, που επανέρχεται στην αγορά έπειτα από δυο χρόνια μέσω Γαλλίας.
Το νέο Micra θα διακρίνεται για το κυκλικό μοτίβο των φαναριών, που επαναφέρει μνήμες από τις παλιότερες εκδοχές του. Η σιλουέτα, ειδικά στο προφίλ και τις κολώνες, είναι απόλυτα γνώριμη, καθώς το αυτοκίνητο βασίζεται στο νέο Renault 5. Αναμενόμενα οι διαστάσεις βρίσκονται σε παρεμφερή επίπεδα, με το μήκος να βρίσκεται κάτω από 4 μέτρα, το πλάτος κάτω από 1,8 μ. και το μεταξόνιο των 2,54 μέτρων να εξοβελίζει τους 18άρηδες -και αεροδυναμικά σχεδιασμένους, με ειδικά καλύμματα- τροχούς στις άκρες του αμαξώματος. Η εμφάνιση διανθίζεται με τους 14 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, μεταξύ αμαξώματος και οροφής, χαρίζοντας μια ιδιαίτερη ταυτότητα στο παρουσιαστικό του.
Περνώντας στο εσωτερικό, μας καλωσορίζει το τριάκτινο τιμόνι και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός των 45 διαφορετικών αποχρώσεων. Η εικόνα επίσης είναι γνώριμη από το R5, όμως οι σχεδιαστές της Nissan έχουν διαφοροποιήσει ελαφρώς το ταμπλό στη μεριά του συνοδηγού και έχουν τοποθετήσει διαφορετικές επενδύσεις, την ώρα που το δίδυμο των οθονών (από 10,1 ίντσες για ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment) δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό. Το νέο Micra δίνει έμφαση και στους χώρους, προσφέροντας ένα πορτμπαγκάζ που ανέρχεται στα 326 λίτρα και συγκαταλέγεται στα μεγαλύτερα της κατηγορίας, ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά.
Το νέο Micra σχεδιάστηκε στο Nissan Design Europe στο Λονδίνο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα AmpR Small και όντας διαθέσιμο σε δυο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος/μπαταρίας. Η βασική συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα 120 ίππων και 225 Nm με συστοιχία 40 kWh, που εξασφαλίζει στο βάρους 1.400 κιλών Micra μέγιστη αυτονομία 308 χλμ. Η κορυφαία έκδοση συνδυάζει μοτέρ 150 ίππων και 245 Nm με μπαταρία 52 kWh, ζυγίζοντας 1.524 κιλά και φτάνοντας μέχρι τα 408 χλμ. με μια φόρτιση – η οποία φόρτιση, σε κάθε περίπτωση, παρέχει 15%-80% εντός 30 λεπτών (μέγιστη ισχύς 80 kW στη 40άρα μπαταρία, 100 kW στην 52άρα). Και εννοείται ότι η τεχνολογία V2L (vehicle to load), που μπορεί να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε πάροχο ισχύος για εξωτερικές συσκευές, είναι στάνταρ.
Το λανσάρισμα του νέου Micra δεν θα αργήσει, καθώς οι πωλήσεις στην Ευρώπη είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν στο τέλος της χρονιάς.