Η Renault παρουσιάζει το νέο 4 Savane 4×4, μια off-road έκδοση του 4 E-Tech, εμπνευσμένη από τις κλασικές παραλλαγές του μοντέλου από τη δεκαετία του ’50 και ’80.
Το Savane 4×4 διαθέτει χαρακτηριστικά όπως το χακί χρώμα, διχρωμία σε μαύρες λεπτομέρειες και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Παρά το γεγονός ότι οι λεπτομέρειες για την ισχύ και την μπαταρία παραμένουν περιορισμένες, αναμένονται βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με το κανονικό 4 E-Tech, που διαθέτει ηλεκτροκινητήρα και στον πίσω άξονα, καθιστώντας το τετρακίνητο.
Πιο αναλυτικά
Η Renault συνεχίζει σε ρετρό μονοπάτια, πηγαίνοντας τώρα σε πιο δύσβατα μέρη. Εκεί όπου χρειάζεται τετρακίνηση, off road προσόντα και η επιστράτευση θρυλικών «χωμάτινων» ονομάτων από τα 50’s και τα 80’s, στην πιο περιπετειώδη έκδοση του νέου 4 E-Tech.
Το πρωτότυπο 4 Savane 4×4 ουσιαστικά δείχνει την crossover παραλλαγή του νέου R4, επαναφέροντας το όνομα Savane από τα βάθη της δεκαετίας του 50, έχοντας συνδεθεί με το «4άρι»από εκείνη του 80 (το 1986 συγκεκριμένα). To Savane 4×4 ξεχωρίζει κατευθείαν από το απλό 4 E-Tech, χάρη στο χακί χρώμα (Deep Brown) του αμαξώματος και των 18άρων ζαντών, τη διχρωμία με τις μαύρες λεπτομέρειες σε πλαστικά προστατευτικά/οροφή/προφυλακτήρες/καθρέπτες, τις προστατευτικές ποδιές και τα μεικτά ελαστικά Goodyear UltraGrip Performance+ διάστασης 225/55. Οι μηχανικοί της Renault αύξησαν την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ., αλλά ταυτόχρονα φάρδυναν και τα μετατρόχια κατά 10 χλστ., κάνοντας το παρουσιαστικό του 4 E-Tech πολύ πιο επιβλητικό.
Στο εσωτερικό συνεχίζει το χακί μοτίβο στις επενδύσεις και τις ραφές, την ώρα που το φωτιζόμενο λογότυπο «4Savane» στο ταμπλό δίνει στην καμπίνα τη δική της, μοναδική, ταυτότητα.
Επί των μηχανικών μερών τώρα, η Renault δεν λέει πολλά. Ανακοινώνει μεν ότι το 4 Savane 4×4 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα και στον πίσω άξονα, που το καθιστά τετρακίνητο, ωστόσο δεν αναφέρει κάτι για την ισχύ. Σίγουρα, πάντως, θα είναι υψηλότερη από τα 150 άλογα και τα 245 Nm του κανονικού 4 E-Tech, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε και καλύτερες επιδόσεις από τα 8,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Ούτε ποια μπαταρία φοράει μας ενημερώνουν οι Γάλλοι, αλλά λογικά πρόκειται για τη μεγαλύτερη των 52 kWh (40 kWh η βασική) που εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία στο 4 E-Tech. Συνεπώς, το δικινητήριο και βαρύτερο Savane 4×4 θα διανύει μικρότερα διαστήματα μεταξύ των φορτίσεων.