Η Ferrari 12Cilindri είναι ένα supercar που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μοναδικές οδηγικές εμπειρίες, με τον ιδιοκτήτη της να ανήκει στη μειοψηφία που την οδηγεί όπως πρέπει, αντί να την κρατά κλειδωμένη σε γκαράζ.
Με κινητήρα 6.5 V12 που αποδίδει 830 ίππους και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, το αυτοκίνητο απογειώνει την ταχύτητα και την απόδοση.
Ο οδηγός, με τις κατάλληλες ικανότητες, είχε την ευκαιρία να την δοκιμάσει στην εμβληματική πίστα της Μόντσα, απολαμβάνοντας τον χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα και τις προηγμένες τεχνολογίες που το καθιστούν εξαιρετικά ανταγωνιστικό σε πίστες και δρόμους.
Πιο αναλυτικά
Τα supercars σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με σκοπό να οδηγούνται. Παίρνεις μια Ferrari 12Cilindri, ας πούμε; Οι Ιταλοί έχουν γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα σετάροντας ανάρτηση/πλαίσιο/φρένα/κινητήρα, προκειμένου το αυτοκίνητο να αποδίδει στο 100% όταν πηγαίνει «τάπα». Το αν ο ιδιοκτήτης χρησιμοποιεί το εκάστοτε μοντέλο όπως πρέπει, δεν είναι στο χέρι του κατασκευαστή. Οι περισσότεροι τα παίρνουν για μόστρα, ενώ δεν λείπουν οι συλλέκτες που τα κλειδώνουν σε γκαράζ για να ανεβαίνει η αξία τους. Ο κάτοχος της συγκεκριμένης ευτυχώς, ανήκει στη μειοψηφία.
O άνθρωπος έδωσε κοντά στις 400.000 ευρώ για να την αγοράσει (από 395.000 ευρώ στην Ιταλία), να απολαύσει τα ουρλιαχτά του ατμοσφαιρικού 6.5 V12 στις 9.500 σ.α.λ., να βιώνει τη δράση των ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων και των ηλεκτρονικών σε ανάρτηση/μετάδοση/παροχή δύναμης. Με λίγα λόγια, ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ. Βέβαια, για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρχουν και τα κατάλληλα χέρια. Προς τέρψη της γαλάζιας 12Cilindri, ο κάτοχός της έχει και τη διάθεση, μα κυρίως την ικανότητα, να την πάει στο όριο. Και μάλιστα όχι σε ένα οποιοδήποτε μέρος, αλλά σε μια από τις ταχύτερες πίστες του πλανήτη. Το «Ναό της Ταχύτητας», συγκεκριμένα, τουτέστιν τη θρυλική Μόντσα!
Ο ήχος, οι εικόνες και το θέαμα εξυπακούεται πως είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές, αλλά ας παραθέσουμε και μερικά νούμερα: 830 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ. και 678 Nm στις 7.250 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Η ελαφρώς βαρύτερη (1.620 κιλά αντί 1.560) Spider εμφανίζεται μισό «τσακ» πιο αργή, αλλά και πάλι καταιγιστική: 0-100 σε 2,95 δλ., 0-200 σε 8,2 δλ., ίδια τελική. Ως γνήσια Ferrari που είναι η «Δωδεκακύλινδρη», φροντίζει να περνάει την ταχύτητα και στις στροφές. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, σύστημα τετραδιεύθυνσης και έλεγχος πρόσφυσης Slide Slip Control 8.0 με αναβαθισμένο λογισμικό και ακόμα ταχύτερη απόκριση στην κατανομή της ισχύος, αναλαμβάνουν να βγάλουν τον οδηγό ασπροπρόσωπο στο βουνό ή τα σιρκουί. Εξάλλου, μέσα στο Φιοράνο και το Μουτζέλο πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξής της , οπότε κάτι ξέρει από πίστες…