Η Nissan ανακοινώνει την επαναφορά του εμβληματικού Micra 350SR, ενός σπάνιου μοντέλου με V6 κινητήρα που κυριάρχησε στις πωλήσεις πριν 20 χρόνια.
Το ανανεωμένο πρωτότυπο διατηρεί την κεντρομήχανη και πισωκίνητη διάταξη του, ενώ προσφέρει σύγχρονες τεχνολογίες όπως LED φώτα ημέρας και σύστημα πολυμέσων με δυνατότητες σύνδεσης.
Αν και δεν προγραμματίζεται η παραγωγή του, η κίνηση αυτή δείχνει τη διάθεση της Nissan να γιορτάσει την κληρονομιά της, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Πιο αναλυτικά
Το Micra ετοιμάζεται να μπει στην ηλεκτρική εποχή, έχοντας κάνει ένα αρκετά μεγάλο διάλειμμα από την αγορά. Πριν 20+ χρόνια ωστόσο, το σουπερμίνι της Nissan όχι μόνο δεν έκανε διαλείμματα, αλλά κυριαρχούσε σε πωλήσεις. Μια εποχή που η ιαπωνική φίρμα δεν αντιμετώπιζε προβλήματα, δεν έκλεινε εργοστάσια, δεν αναγκαζόταν σε απολύσεις και είχε την οικονομική άνεση, να φτιάχνει ό,τι ήθελε. Όπως Micra με κινητήρα V6, ας πούμε.
Το Micra 350SR ήταν από τα πιο αλλοπρόσαλλα αυτοκίνητα στις αρχές των 00’s, αποτελώντας επί της ουσίας το ιαπωνικό αντίστοιχο του Renault Clio V6. Κεντρομήχανο, εξακύλινδρο και πισωκίνητο, αξιοποιούσε τον ατμοσφαιρικό 3.5 V6 του Murano 1ης γενιάς και φόραγε πλήρες αγωνιστικό «συνολάκι», περιλαμβανομένου roll cage, μπάκετ καθισμάτων, ζωνών 6 σημείων, 18άρων ζαντών της Rays, συστήματος πυρόσβεσης, ρυθμιζόμενης ανάρτησης, σλικ ελαστικά και πάει τρέχοντας. Τυπικά από το Murano ήταν ο κινητήρας, αλλά παρόμοιες προδιαγραφές με του 350Z είχε, συν τις κεφαλές από το sportscar και βελτιώσεις της Nismo (πολλαπλή εισαγωγής, εγκέφαλο, εκκεντροφόρους), που ανέβαζαν την απόδοση στα 304 άλογα (από 265 στο Murano και 280 στο 350Z) για 1.200 κιλά.
Έπειτα από 23 χρόνια, η Nissan αποφάσισε να επαναφέρει στη ζωή και τη σύγχρονη εποχή το Micra 350SR, προκειμένου να γιορτάσει την επέτειο «Ni-San» (πριν 2 χρόνια ήταν η επέτειος, βέβαια, για τα 90 χρόνια της εταιρίας). Το πρωτότυπο Micra ανανεώθηκε ελαφρώς και εκσυγχρονίστηκε, αποκτώντας LED ημέρας, σύστημα πολυμέσων με Android Auto και Apple CarPlay, μαζί με την ανάλογη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (9 ιντσών). Σε αγωνιστικό αυτοκίνητο όλα αυτά, έστω πρωτότυπο…
Προφανώς δεν τίθεται θέμα περάσματος στην παραγωγή, αλλά μας γεμίζει χαρά και μόνο το γεγονός ότι η Nissan βρίσκει το χρόνο και τη διάθεση για τέτοια project, παρά τις δύσκολες στιγμές που περνάει.