Η Audi παρουσίασε τη νέα βασική έκδοση του e-tron GT quattro, η οποία διαθέτει έως 585 ίππους και συνδυάζει πολυτέλεια με εξαιρετικές επιδόσεις. Το ηλεκτρικό sport sedan διατηρεί την εντυπωσιακή εμφάνιση των κορυφαίων εκδόσεων, με διακριτές αλλαγές όπως μαύρες λεπτομέρειες και νέες ζάντες.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες, το GT quattro επιταχύνει από το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία έως 622 χλμ. χάρη στη μπαταρία των 97 kWh.
Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στη Γερμανία με τιμή εκκίνησης 108.900 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Η Audi παρουσιάζει τη νέα και βασική έκδοση του e-tron GT, όσο μπορείς να τη χαρακτηρίσεις έτσι με 585 άλογα στη διάθεση του οδηγού και πολυτέλεια, που τοποθετεί το EV sport sedan από το Ίνγκολσταντ στην κορυφή της κατηγορίας.
Εμφανισιακά, το e-tron GT quattro θέλει προσεκτική παρατήρηση για να το ξεχωρίσεις από τις κορυφαίες εκδόσεις. Η απουσία σημάτων S/RS είναι μια βασική διαφοροποίηση, ενώ οι προσθήκες μαύρων ενθέσεων στους προφυλακτήρες και τα πλαϊνά, μαζί με τις νέες ζάντες, συνιστούν τις πιο εμφανείς. Ο κορυφαίος αεροδυναμικός συντελεστής Cd 0,24 παραμένει, ενώ στο εσωτερικό βρίσκουμε αναβαθμισμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, μπάκετ καθίσματα, σπορ τιμόνι και μια προαιρετική γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή, που ανοιγοκλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αυτό που ορίζει το e-tron GT quattro σε σχέση με τα S και RS, είναι η απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Και εδώ με δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός κι έναν πίσω, αλλά την απόδοση περιορισμένη στα 503 άλογα κανονικά και στα 585 άλογα όταν ενεργοποιείται το launch control, προκειμένου να καθιστούν εφικτά τα 4,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 97 kWh είναι κοινή με τις μεγαλύτερες εκδόσεις, εξασφαλίζοντας εδώ μέγιστη αυτονομία 622 χλμ (από 609 χλμ. των S/RS), ενώ κοινή είναι και η ταχύτητα φόρτισης. Χάρη στη μέγιστη ισχύ των 370 kW, το 10-80% ολοκληρώνεται σε 18 λεπτά και μπορεί να δώσει μέχρι 285 χλμ. (από 280 στα δυο άλλα e-tron GT) αυτονομίας σε 10 λεπτά – πάντα με χρήση ταχυφορτιστή. Άξιο αναφοράς ότι το GT quattro ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο, αν και τα 2.359 κιλά συνολικό απόβαρο εξακολουθεί να είναι κατά τι υψηλό, αλλά φυσιολογικό για ηλεκτρικό τέτοιας δυναμικής.
Το νέο e-tron GT quattro βρίσκεται ήδη στη διάθεση των αγοραστών επί Γερμανίας, με αρχική τιμή 108.900 ευρώ.