Η Fiat ανακοίνωσε την κυκλοφορία της υβριδικής έκδοσης του νέου Fiat 500, η οποία προστίθεται στην αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή που λανσαρίστηκε το 2020. Το Fiat 500 Hybrid, που ήδη παράγεται στο εργοστάσιο Mirafiori, διατηρεί τον σχεδιασμό του 500e, με κάποιες διαφοροποιήσεις στον προφυλακτήρα και την κεντρική κονσόλα.
Εξοπλισμένο με τον ήπιο υβριδικό κινητήρα 1.000 cc των 70 ίππων, αναμένεται να προσφέρει προσιτή τιμή και ευελιξία στους πελάτες. Με την προσθήκη αυτής της έκδοσης, η Fiat επιδιώκει να καλύψει τις ανάγκες των αστικών οδηγών, συνδυάζοντας το ιταλικό στυλ με σύγχρονες τεχνολογίες.
Πιο αναλυτικά
Το νέο Fiat 500 το οποίο λανσαρίστηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό το 2020, αποκτά επισήμως και υβριδική έκδοση. Το πρώτο νέο Fiat 500 Hybrid βγήκε ήδη από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Mirafiori, επιβεβαιώνοντας την εντός χρονοδιαγράμματος πρόοδο του πλάνου λανσαρίσματος της νέας έκδοσης.
Επί του παρόντος η γραμμή βρίσκεται στην προβλεπόμενη διαδικασία ρυθμίσεων για την τελειοποίηση του αποτελέσματος, κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2025. Αμέσως μετά, θα ενεργοποιηθεί η τελική φάση λειτουργίας. Εξωτερικά ο σχεδιασμός διατηρείται στο μεγαλύτερο μέρος του ίδιος με εκείνον του 500e, με τη διαφορά ότι ο εμπρός προφυλακτήρας θα είναι ανασχεδιασμένος για την απαραίτητη παροχή αέρα στο βενζινοκινητήρα. Αντίστοιχα και το εσωτερικό θα διατηρήσει τα κύρια στοιχεία από το ηλεκτρικό 500, εκτός από τη διαφοροποιημένη κεντρική κονσόλα. Στη βάσης της και ψηλά τοποθετείται ο λεβιές ταχυτήτων του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, στη θέση των διακοπτών της αυτόματης μετάδοσης του 500e.
Το γεγονός ότι το νέο Fiat 500 Hybrid έχει χειροκίνητο σασμάν, κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει ότι θα εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό 1.000άρη κινητήρα των 70 ίππων που κινεί το Panda και ήταν διαθέσιμος στο προγενέστερο 500. Έτσι θα συγκρατηθεί η τιμή του σε χαμηλά επίπεδα. Το αν θα τοποθετηθεί ο 1.2 Hybrid 110 hp με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κινεί πολλά μοντέλα του ομίλου Stellantis (μεταξύ αυτών και το νέο Grande Panda), θεωρείται μάλλον απίθανο, αλλά δεν αποκλείεται.
Η νέα έκδοση Hybrid θα συμπληρώσει το αμιγώς ηλεκτρικό 500e των 118 HP και 320 χλμ. αυτονομίας στο μικτό κύκλο WLTP, συνθέτοντας μια γκάμα που καλύπτει όλες τις ανάγκες για το αστικό περιβάλλον. Πλέον ο κάθε πελάτης θα έχει την ευελιξία να αποκτήσει το νέο Fiat 500 με το ιδανικό σύστημα κίνησης για κάθε συνθήκη, με τη μορφή ενός μοντέλου με την υπογραφή «Made in Italy» και το μοναδικό στιλ που αυτή συνεπάγεται. Με τον τρόπο αυτό η Fiat διατηρεί με συνέπεια το 500 στο επίκεντρο της προσοχής, γράφοντας αδιάκοπα ιστορία με τις τοπικές ρίζες να συναντούν επιτυχώς το παγκόσμιο όραμα.