Η Kia παρουσίασε το πρωτότυπο Tasman Weekender, ένα νέο pick up που στοχεύει να ανταγωνιστεί το Ford Ranger Raptor. Το Tasman Weekender αποκαλύπτει τον off-road χαρακτήρα του με φαρδύτερους θόλους, προστατευτικούς προφυλακτήρες και ειδικά ελαστικά, έτοιμο να αντιμετωπίσει δύσκολες συνθήκες.
Αν και οι λεπτομέρειες για το κινητήρα παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, αναμένεται να εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 2.5 λίτρων, που θα προσφέρει 285 ίππους. Το μοντέλο βρίσκεται ακόμα σε στάδιο concept, αλλά ήδη προδιαγράφει μια δυναμική είσοδο στην κατηγορία των pick up.
Πιο αναλυτικά
Τον προηγούμενο μήνα η Kia παρουσίασε το πρωτότυπο Tasman Weekender, φανερώνοντας για πρώτη φορά προθέσεις να τα βάλει με τον πιο hardcore ανταγωνισμό της κατηγορίας, δηλαδή το Ford Ranger Raptor. Οι τότε φωτογραφίες ήταν μεν καλές, αλλά στο «αποστειρωμένο» κλίμα μιας έκθεσης. Πολύ καλύτερα και ταιριαστές οι νέες των Κορεατών, που δείχνει το αυτοκίνητο στο φυσικό του περιβάλλον: να «οργώνει» εκτός δρόμου, όσο κι αν τα χιόνια δεν έχουν σχέση με τον εν Ελλάδι καιρό.
Το Tasman Weekender (WKNDR) δείχνει το πώς θα είναι η «χτιστή» κορυφαία έκδοση του πρώτο pick up της Kia, δείχνοντας το χαρακτήρα του με την πρώτη ματιά. Οι ακόμα φαρδύτεροι θόλοι των τροχών, οι νέοι προφυλακτήρες με τις μεγάλες προστατευτικές ποδιές, τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια, οι πράσινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, τα 35ίντσα χωμάτινα ελαστικά, τα bull bars στην καρότσα, η σχάρα οροφής και οι επενδύσεις-λαβές στις κολώνες που παραπέμπουν σε snorkel, καθιστούν το Tasman Weekender έτοιμο για λασπομαχίες με τον «Ράπτορα».
Για να τα βάλει με το κορυφαίο Ranger, ωστόσο, χρειάζεται και το κατάλληλο μοτέρ. Ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας των 285 ίππων κατά πάσα πιθανότητα βρίσκεται κάτω από το καπό, αν και μια τόνωση στα 300 άλογα θα ταίριαζε γάντι. Η Kia δεν αναφέρει τίποτα για τα τεχνικά στοιχεία του Tasman Weekender, καθότι ακόμα στο στάδιο του concept car. Το κανονικό Tasman 2.5 T-GDI πάντως, θέλει 8,5 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 185 χλμ./ώρα, ενώ η κίνηση μεταφέρεται είτε στους πίσω είτε στους τέσσερις τροχούς (πισωκίνητο το βασικό).