Η Mercedes-AMG ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό super sedan, με ισχύ 1.000 ίππων, που θα αντικαταστήσει τη GT 4 Door.
Το νέο μοντέλο, που έχει αποκαλυφθεί με καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, διαθέτει κουπέ σιλουέτα και αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η εσωτερική σχεδίαση αναμένεται να περιλαμβάνει μεγάλες οθόνες.
Θα στηρίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA και θα χρησιμοποιεί μπαταρίες της Sila Nanotechnologies και ηλεκτροκινητήρες της Yasa, στόχος είναι να ανταγωνιστεί κορυφαία μοντέλα όπως το Audi RS e-Tron GT και το Tesla Model S Plaid.
Πιο αναλυτικά
Η Mercedes-AMG έχει δώσει σαφέστατα δείγματα εξηλεκτρισμού, με τα plug-in υβριδικά σύνολα που τοποθετεί σε πολλά μοντέλα της, ξεσηκώνοντας παράλληλα και τις ανάλογες αντιδράσεις από το κοινό της. Η αμιγώς ηλεκτρική εκπροσώπηση δεν λείπει, μέσω της EQS 53, αλλά καθαρά δικό της EV δεν έχει παρουσιάσει. Έρχεται κι αυτή η στιγμή, όμως. Και πώς έρχεται… Με καλπασμό 1.000 ίππων!
Οι Γερμανοί έδωσαν τις πρώτες, ακόμα καμουφλαρισμένες, φωτογραφίες του επερχόμενου super sedan τους, το οποίο θα αντικαταστήσει τη GT 4 Door. Συγκριτικά με αυτή, βλέπουμε ότι το νέο μοντέλο υιοθετεί ξεκάθαρα κουπέ και πολύ πιο αιχμηρή σιλουέτα, θυμίζοντας κανονικό supercar (και Alfa Romeo 33 Stradale, να τα λέμε όλα) στο πίσω μέρος, με τα κυκλικά φωτιστικά σώματα και την αεροτομή που σχηματίζει η πόρτα του πορτμπαγκάζ. Οι πολυάκτινες ζάντες φανερώνουν τη μελέτη που έχει επενδυθεί στην αεροδυναμική, κάτι που αποτυπώνεται πλήρως στις γραμμές του αμαξώματος, την ώρα που το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα που λάμπουν με το αστέρι της Mercedes στα LED.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά εξυπακούεται ότι θα πρέπει να περιμένουμε φουλ οθόνες, πιθανόν στη μεγαλύτερη Hyperscreen εκδοχή τους. Μηχανικά αντίθετα, η φίρμα από τη Στουτγκάρδη ανακοινώνει ορισμένες πληροφορίες. Καταρχάς, την πλατφόρμα. Η νέα AMG.EA θα αναλάβει να στεγάσει τόσο το νέο υπερ-σεντάν, όσο και το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV της Mercedes-AMG, φορώντας μπαταρίες της αμερικανικής Sila Nanotechnologies και ηλεκτροκινητήρες της βρετανικής Yasa. Το πόσοι θα αναλάβουν την κίνηση του αυτοκινήτου ακόμα είναι άγνωστο, αλλά μάλλον προς τους δύο (ένας εμπρός, ένας πίσω) συντείνουν τα σενάρια. Η δύναμή τους, ωστόσο, φέρεται αδιαπραγμάτευτο για τους μηχανικούς της Mercedes-AMG: τουλάχιστον 1.000 άλογα, ώστε να ανταγωνιστούν το Audi RS e-Tron GT, την Porsche Taycan Turbo GT και το Tesla Model S Plaid.