Η νέα προεδρική λιμουζίνα της Γαλλίας, το DS N°8, έκανε την πρεμιέρα της στο Μέγαρο των Ηλυσίων κατά τη διάρκεια της τελετής μνήμης της 8ης Μαΐου 1945.
Το αυτοκίνητο, σχεδιασμένο από τη DS Automobiles, εντυπωσιάζει με την τρικολόρ φωτιζόμενη μάσκα, τη θωράκιση για την προστασία του προεδρικού αξιώματος και την πολυτελή εσωτερική διακόσμηση, που περιλαμβάνει επενδύσεις από άχυρο σίκαλης.
Με μέγιστη αυτονομία 750 χιλιομέτρων και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, το DS N°8 συνδυάζει την κομψότητα και την τεχνολογία, συνεχίζοντας την παράδοση των θρυλικών προεδρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία.
Πιο αναλυτικά
Οι Γάλλοι μας έχουν χαρίσει μερικά αξέχαστα προεδρικά αυτοκίνητα, με το πλέον θρυλικό να μην είναι άλλο από τη Citroen DS του Σαρλ Ντε Γκωλ, η oποία του είχε σώσει και τη ζωή. Δεν ξέρουμε αν μπορεί να κάνει κάτι αντίστοιχο το DS N°8, αλλά σίγουρα από εντυπώσεις και χαρακτηριστικά κερδίζει όλες τις ψήφους. Για την τελετή μνήμης της 8ης Μαΐου 1945, η DS Automobiles δημιούργησε ένα νέο όχημα για την Προεδρία της Γαλλικής Δημοκρατίας, κάνοντας πρεμιέρα στο Μέγαρο των Ηλυσίων
Το ειδικά σχεδιασμένο και προεδρικό N°8 ξεχωρίζει για την τρικολόρ φωτιζόμενη μάσκα Luminascreeen , που απεικονίζει με LED τη γαλλική σημαία πέριξ του σήματος της DS, τα ανάλογα εμβλήματα στα φτερά, το βαθύ Sapphire Blue χρώμα του αμαξώματος, τις δίχρωμες 20άρες ζάντες, τις σημαίες στα εμπρός φτερά, την αποκλειστική ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή (δεν προσφέρεται κάτι τέτοιο στα κανονικά No8) και, φυσικά, τη θωράκιση που διαθέτει, για την προστασία του επικεφαλής της Γαλλίας. Το μπλε μοτίβο συνεχίζεται στο εσωτερικό με ταπετσαρία Dream Blue Alcantara και δέρματος Nappa. Συνοδεύονται από πτυχωτά πάνελ θυρών, ραφές σε μαργαριταρένια αντίθεση και ηχοσύστημα Focal.
Πιο αξιοσημείωτο είναι ότι το προεδρικό DS N°8 διαθέτει εξαιρετικά καλαίσθητες επενδύσεις από άχυρο! Άχυρο σίκαλης, για την ακρίβεια, το οποίο έχει βαφτεί και διαμορφωθεί σε ένα κομψό μοτίβο βεντάλιας. Το τελικό φινίρισμα κερδίζει όλες τις εντυπώσεις και κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα διαφορά, συγκριτικά με τις παραδοσιακές ξύλινες επενδύσεις που συναντάμε στα πολυτελή αυτοκίνητα. Κατά τα λοιπά, η οθόνη αφής των 16 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων κυριαρχούν στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Η DS δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για το τεχνικό σκέλος, πέρα από ότι η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 750 χλμ. και η αντίστοιχη σε εθνική ξεπερνά τα 500 χλμ., την ώρα που το N°8 μπορεί να ανακτήσει 200 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης, ή να περάσει από το 20% στο 80% της φόρτισης σε μόλις 27 λεπτά. Αριθμοί που εκφράζουν την έκδοση Long Range FWD, με τον ηλεκτροκινητήρα των 245 ίππων και τη μπαταρία των 97,2 kWh. Βέβαια, το έξτρα βάρος της θωράκισης σίγουρα επηρεάζει τα τελικά νούμερα, αλλά μικρή σημασία έχει.