Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, γνωστή ως Ferrari Elettrica, καθυστερεί και δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το 2026, παρόλο που αρχικά είχε προγραμματιστεί για το 2025.
Ο CEO της εταιρίας, Benedetto Vigna, ανέφερε ότι υπάρχουν προβλήματα με τους χρόνους φόρτισης και την απόδοση σε δύσκολες θερμοκρασίες.
Αν και δεν έχουν διαρρεύσει επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, φήμες κάνουν λόγο για απόδοση 800-900 ίππων, μπαταρία 100 kWh και αυτονομία άνω των 600 χλμ., με τιμή που αναμένεται να ξεπερνά τις 500.000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά
Δεν έχουν μείνει πολλά κάστρα όρθια στο Μαρανέλο, μετά και την παρουσίαση της Purosangue. Η Ferrari έχει ήδη παρουσιάσει υβριδικά, plug-in hybrid, V6 (η 296 GTB και τα δυο τελευταία χαρακτηριστικά) και πλέον SUV μοντέλα, αφήνοντας μόνο το ηλεκτρικό για το μέλλον. Μέχρι τότε, όμως, έχουμε ακόμα μπροστά μας.
Το πρώτο EV Cavallino κανονικά ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί τον περασμένο Οκτώβριο, το πολύ στο πρώτο τρίμηνο του 2025. Πέρασε ο Οκτώβρης, πέρασε και ο Μάρτιος, Ferrari Elettrica (όπως είναι το κωδικό, μπορεί και το επίσημο, όνομα) πουθενά. Και σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO της εταιρίας, Benedetto Vigna, δεν πρόκειται να εμφανιστεί τώρα σύντομα ή έστω, μέσα στο τρέχον έτος. Το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος μετατίθεται για το 2026, κι ούτε καν για τις αρχές του. Τέτοιο καιρό του χρόνου αναμένεται η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, με την προϋπόθεση ότι η εξέλιξή της δεν θα «σκοντάψει» εκ νέου. Επίσημα δεν ανακοινώνεται κάτι, αλλά ανεπίσημα φέρεται πως υπάρχουν προβλήματα με τους χρόνους φόρτισης και την πτώση απόδοσης του ηλεκτρικού συνόλου, σε δύσκολες θερμοκρασίες.
Περί μηχανικών μερών και τεχνικών χαρακτηριστικών πάντως, από τα κεντρικά της Ferrari δεν διαρρέει τίποτα. Ο περίγυρος είναι που δίνει κάποια στοιχεία, αλλά δίχως επίσημη επιβεβαίωση. Τι λέει το «κους κους» περί του πρώτου EV υπεραυτοκινήτου από τη Μόντενα (η συμπολίτισσα Maserati GranTurismo Folgore λογίζεται ως grand tourer); Τουλάχιστον 800-900 άλογα απόδοση, μπαταρία 100 kWh, μίνιμουμ δυο ηλεκτροκινητήρες (πολύ πιθανοί οι τέσσερις, ένας ανά τροχό, για καλύτερη κατανομή ροπής), αυτονομία άνω των 600 χλμ., εξαιρετικές επιδόσεις, ήχο V8 και τιμή τουλάχιστον 500.000 ευρώ.