Η Hyundai παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό SUV Elexio, το οποίο έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την κινεζική αγορά μέσω της κοινοπραξίας Beijing Hyundai. Το Elexio, που προέκυψε από πενταετή έρευνα και ανάπτυξη, διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό με χαρακτηριστικά όπως LED φωτιστικά σώματα και αεροδυναμικές γραμμές.
Στο εσωτερικό, προσφέρει προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, όπως head up display 27 ιντσών και ένα σύστημα πολυμέσων βασισμένο σε Qualcomm Snapdragon. Σημαντική είναι η αυτονομία του, που φτάνει τα 700 χλμ.
με φόρτιση 30-80% σε 27 λεπτά. Η διάθεση του Elexio αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του έτους στην Κίνα, χωρίς σχέδια για άλλες αγορές προς το παρόν.
Πιο αναλυτικά
Η Hyundai διατηρεί μια από τις πληρέστερες γκάμες SUV παγκοσμίως, έχοντας εκπρόσωπο σχεδόν σε κάθε κατηγορία. Ακόμα ένας crossover πρεσβευτής από τη Σεούλ προστίθεται στη λίστα, αυτή τη φορά για την αγορά της Κίνας και φέροντας το όνομα Elexio.
Το Elexio είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Beijing Hyundai (κοινοπραξία με την BAIC Motor) που εξελίσσεται αποκλειστικά για την Κίνα, έπειτα από μια πενταετή διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης. Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν οι δυο τετράδες LED μπροστά, νύξη στον τυχερό αριθμό 8 των Κινέζων, οι αεροδυναμικές γραμμές στο προφίλ (χαρακτηριστικές οι αναδυόμενες χειρολαβές και το «σβήσιμο» της οροφής) και η premium αιχμηρή προσέγγιση στα μετόπισθεν, όπου δεσπόζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα και το ολόγραφο «Elexio». Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, ωστόσο η Hyundai υποστηρίζει πως δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της, προσφέροντας head up display 27 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με λειτουργικό Qualcomm Snapdragon και μεγάλες οθόνες, που αντικαθιστούν πλήρως την παρουσία φυσικών κουμπιών. Αυτό το τελευταίο, είναι και η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά Hyundai.
Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών, η Hyundai κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της. Το μόνο που αναφέρεται έχει να κάνει με την πλατφόρμα και την αυτονομία, όπου το Elexio αφενός πατάει στην εγνωσμένης αξίας E-GMP ((Electric Global Modular Platform) και αφετέρου προσφέρει 700 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων. Αριθμός, βέβαια, που ανταποκρίνεται στον «ελαστικό» κύκλο CLTC. Όσον αφορά την ίδια τη φόρτιση, το 30-80% αποτελεί ζήτημα 27 λεπτών, με την προϋπόθεση σύνδεσης σε ταχυφορτιστή. Στο τρίτο τρίμηνο του έτους αναμένεται το λανσάρισμα του Elexio στην κινεζική αγορά, δίχως -προς το παρόν- πλάνα διάθεσής του σε άλλες περιοχές.