Η Toyota παρουσιάζει το πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο bZ5 FieldGo στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, αποδεικνύοντας τη στροφή της προς την ηλεκτροκίνηση. Σχεδιασμένο ειδικά για το κινεζικό κοινό, το bZ5 FieldGo είναι ένα κουπέ-crossover που εστιάζει στο κάμπινγκ, ανταγωνιζόμενο τη δημοφιλή τάση της υπαίθριας δραστηριότητας στην Κίνα.
Με συνεργασία της Toyota και της FAW, το μοντέλο διαθέτει ηλεκτροκινητήρες από την BYD και προσφέρει αυτονομία 640 χιλιομέτρων και γρήγορη φόρτιση. Η σχεδίαση του ενσωματώνει στοιχεία που προάγουν την αγάπη για τη φύση, προσφέροντας μια εμπειρία χαλάρωσης στον εξωτερικό χώρο.
Πιο αναλυτικά
Τη στιγμή που ο Akio Toyoda υπεραμύνεται της δικής του στρατηγικής έναντι των ηλεκτρικών, η Toyota διατυμπανίει έμπρακτα ότι έχει αλλάξει σελίδα. Το πρωτότυπο bZ5 FieldGo αποτελεί την καλύτερη απόδειξη.
Πρόκειται για μια περιπετειώδη εκδοχή του μοντέλου παραγωγής. Με το bZ5 FieldGo να παρουσιάζεται πρόσφατα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, με σκοπό να προσελκύσει τα κινεζικά βλέμματα.
Αποτελεί ένα ακόμα μοντέλο που κατασκευάζεται σε συνεργασία με εγχώριες μάρκες, στοχεύοντας αποκλειστικά στο κινεζικό αγοραστικό κοινό. Χωρίς να έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρχει αντίστοιχη έκδοση παραγωγής.
Οι Κινέζοι λατρεύουν το κάμπινγκ, οπότε η Toyota παρουσίασε ένα ηλεκτρικό κουπέ-crossover που ειδικεύεται ακριβώς σε αυτό
Το κάμπινγκ έγινε μια απίστευτα δημοφιλής δραστηριότητα στην Κίνα κατά τη διάρκεια -και μετά- την πανδημία. Τη στιγμή που η νεοσύστατη μεσαία τάξη προσπαθούσε να ζήσει οικογενειακές στιγμές μακριά από τις πολυσύχναστες -και επικίνδυνες- πόλεις.
Αν το προσέξεις, δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας φαίνεται να είναι επικεντρωμένο στο κάμπινγκ. Δες πώς προωθείται το bZ3x, άλλο ένα «κινεζικό» Toyota.
Το bZ5 FieldGo αποτελεί καρπό της κοινοπραξίας της Toyota και της FAW. Οι ηλεκτροκινητήρες προέρχονται από την BYD, όπως και η Blade LFP μπαταρία.
Υπόσχεται ταχυφόρτιση από το 30% στο 80% σε 27 λεπτά, ενώ η επίσημη αυτονομία ανέρχεται στα 640 km. Πάντα κατά τον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC.
Τα εκτός δρόμου ελαστικά, η σχάρα στην οροφή, οι κατακόκκινοι λασπωτήρες, τα πάντα δηλώνουν την αγάπη για τη φύση.
Την ίδια στιγμή, το πρωτότυπο προσπαθούσε να προσελκύσει τους Κινέζους επισκέπτες του Σαλονιού με μια καμπίνα έτοιμη για στιγμές χαλάρωσης σε εξωτερικό περιβάλλον.
Με τα καθίσματα ριγμένα και κάμποσα κλινοσκεπάσματα. Δίχως άλλο, αυτό το bZ5 υπόσχεται να σε πάει μακριά. Και να σε κοιμήσει στην ύπαιθρο.