Η Hyundai παρουσίασε τις πρώτες τιμές του νέου ηλεκτρικού SUV Ioniq 9, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βασική έκδοση με μονοκινητήριο σύστημα κοστίζει 60.555 δολάρια, ενώ η κορυφαία έκδοση Performance Calligraphy Design φτάνει τα 78.090 δολάρια.
Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν μπαταρία 110,3 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 540 χλμ. και επιδόσεις από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 έως 5,2 δευτερόλεπτα, ανάλογα με την έκδοση.
Το Ioniq 9 ξεχωρίζει για το μεγάλο μεταξόνιο των 3,13 μέτρων, προσφέροντας άνετους χώρους στην καμπίνα. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη αναμένονται το φθινόπωρο του 2025.
Πιο αναλυτικά
H Hyundai ξεκινάει το λανσάρισμα της ναυαρχίδας της, στην πλέον κατάλληλη αγορά. Οι Η.Π.Α. είναι οι πρώτες που θα δεχτούν το Ioniq 9 στις αντιπροσωπείες, με την κορεατική φίρμα να ανακοινώνει τον τιμοκατάλογο.
Η βασική έκδοση με το μονό ηλεκτροκινητήρα των 216 ίππων και 350 Nm ξεκινά από τις 60.555 δολάρια (53.435 ευρώ), συνεχίζουμε στις 64.765 δολάρια (57.161 ευρώ) για το εναρκτήριο δικινητήριο Ioniq 9 των 313 ίππων/605 Nm και φτάνουμε μέχρι τις 78.090 δολάρια (68.896 ευρώ), που κοστολογείται το κορυφαίο Performance Calligraphy Design των 435 ίππων και 700 Nm. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μια τεράστια μπαταρία 110,3 kWh, χαρίζοντας αυτονομία από 500 χλμ. στο κορυφαίο Ioniq 9 μέχρι 540 χλμ. στο βασικό Ioniq 9 RWD (βάσει EPA, 620 χλμ. σε WLTP). Από επιδόσεις τώρα, το πισωκίνητο Ioniq 9 των 215 ίππων θέλει 9,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το τετρακίνητο των 313 ίππων 6,7 δλ. και το ισχυρότερο των 435 ίππων 5,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται παντού στα 200 χλμ./ώρα.
Η εμφάνιση του μεγαλύτερου Ioniq χαρακτηρίζεται από τις πληθωρικές διαστάσεις (5.080 χλστ. μήκος, 1.980 χλστ. πλάτος, 3.130 χλστ. μεταξόνιο) και την ενιαία LED ταυτότητα των φωτιστικών σωμάτων, εμπρός-πίσω. Η Hyundai δηλώνει περήφανα πως το μεταξόνιο των 3.13 μέτρων . είναι το μεγαλύτερο που έχει εμφανίσει ποτέ αυτοκίνητό της. Τέτοιο ατελείωτο μεταξόνιο, δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει αρχοντικούς χώρους στην καμπίνα των επιβατών. Μέχρι 7 θα βολευτούν στις 3 σειρές καθισμάτων, με τις πρώτες δύο (οδηγού-συνοδηγού και πίσω) να διαθέτουν ανακλινόμενα Relaxation Seats και να δίνουν έναν αέρα στα πόδια, που φτάνει μέχρι τα 2.050 χλστ.! Οι πίσω επιβάτες, δηλαδή, όταν δεν χρησιμοποιείται η τρίτη σειρά, έχουν στη διάθεσή τους πάνω από 2 μέτρα χώρου για να απλώσουν την αρίδα τους!
Πότε θα δούμε όλα τα παραπάνω από κοντά; Βάσει χρονοδιαγράμματος της Hyundai, οι πωλήσεις στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2025 και οι πρώτες παραδόσεις είτε στα τέλη του σημερινού, είτε στις αρχές του επόμενου έτους.