Η Ford Mustang GTD συνεχίζει να εντυπωσιάζει, σημειώνοντας νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, με χρόνο 6:52.072, βελτιώνοντας την προηγούμενη επίδοσή της κατά πάνω από 5 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός Dirk Muller οδήγησε το αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει 826 ίππους από έναν V8 κινητήρα 5.2 λίτρων και αναβαθμισμένο σασί και αεροδυναμική.
Η GTD είναι πλέον το ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο παραγωγής στην πίστα, με διαφορά σχεδόν 10 δευτερολέπτων από το δεύτερο ταχύτερο, το Dodge Viper ACR. Η Ford επισημαίνει ότι η Mustang GTD συνδυάζει ισχύ και ακρίβεια, έχοντας σχεδιαστεί με προτεραιότητα τις επιδόσεις στην πίστα.
Πιο αναλυτικά
Ήταν να μη μπει στο Nurburgring η Mustang GTD. Από τη στιγμή που πήρε μυρωδιά από «Πράσινη Κόλαση», το έβαλε αυτοσκοπό να γεμίσει τη συλλογή της με ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Ούτε ένα εξάμηνο δεν πέρασε από το πρώτο της και ήδη, μετράει ακόμα ένα.
Το πιο σκληροπυρηνικό Ford παραγωγής ξαναμπήκε στο Nordschleiffe, και πάλι με τον Dirk Muller στο τιμόνι (επί χρόνια οδηγός αγώνων της BMW σε πρωταθλήματα Τουρισμού και αντοχής), για να στείλει εκ νέου τα χρονόμετρα σε αναζήτηση επισκευαστή. Η Mustang GTD σημείωσε χρόνο 6.52.072, κατεβάζοντας πάνω από 5 δευτερόλεπτα την επίδοση που είχε πετύχει τον περασμένο Δεκέμβρη (6.57.685)! Μια βελτίωση που, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Ford Performance, πηγάζει από το αναθεωρημένο λογισμικό του 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, το περαιτέρω ενισχυμένο σασί, το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο και το διαφορετικό καλιμπράρισμα σε ABS-traction control. Συν τοις άλλοις, το πέρασμα αυτό της GTD σημαίνει πως η διαφορά από το δεύτερο ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring, ανοίγει σχεδόν στα 10 δευτερόλεπτα (7.01.30 το Dodge Viper ACR), ενώ πλέον μένει πίσω της και η Porsche 918 Spyder (6.57.00)!
Η δύναμη της Mustang GTD τοποθετείται στους 826 ίππους, χάρη στον κομπρεσοράτο V8 των 5.2 λίτρων που την καθιστά το ισχυρότερο Ford παραγωγής (όχι μόνο Mustang) όλων των εποχών! Το όριο περιστροφής αγγίζει τις 7.650 σ.α.λ., ενώ ένα 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη αναλαμβάνει την τροφοδοσία των πίσω τροχών, μέσω ανθρακονημάτινου άξονα. Επιταχύνσεις ακόμα δεν ανακοινώνονται, αλλά η Ford περήφανα ανακοινώνει πως η Mustang GTD φτάνει μέχρι τα 325 χλμ./ώρα – ό,τι υψηλότερο έχουμε δει σε ‘Stang μέχρι σήμερα και πίσω μόνο από τα GT (το πρώτο και το σημερινό), των 330-348 χλμ./ώρα.
Η Mustang GTD βέβαια δεν είναι μόνο γκάζι στην ευθεία. Το αντίθετο, για την ακρίβεια, καθώς η Ford Performance έχει ως πρώτη προτεραιότητα τα ρεκόρ πίστας, με πρώτο και καλύτερο εκείνο του Nurburgring. Εξ ου και τα κεραμικά φρένα της Brembo, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη push rod ανάρτηση και η αεροδυναμική, παρμένη απευθείας από τα αγωνιστικά των πρωταθλημάτων αντοχής. Είναι χαρακτηριστικό πως η «ατελείωτη» ρυθμιζόμενη αεροτομή διαθέτει DRS (Drag Reduction System), που μειώνει την κλίση της πτέρυγας στις ευθείες (με το πάτημα ενός κουμπιού) προς όφελος της τελικής (έτσι πιάνει και τα 325 χλμ./ώρα).