Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Η Renault παρουσιάζει τρία νέα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα Trafic, Goelette και Estafette με καινοτόμο σχεδιασμό και τεχνολογία αιχμής για τις επαγγελματικές μεταφορές
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Renault παρουσίασε στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Μπέρμινχαμ τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Trafic, Goelette και Estafette, που κατασκευάζονται σε μια πρωτοποριακή ηλεκτρική πλατφόρμα. Αυτά τα οχήματα, που αναμένονται στην αγορά το 2026, προσφέρουν μοναδικά χαρακτηριστικά και είναι σχεδιασμένα για να καλύψουν ποικιλία επαγγελματικών αναγκών.

Διαθέτουν δύο επιλογές μπαταριών για διαφορετική αυτονομία, από 350 έως 450 χλμ., και τεχνολογία που υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση. Ο σχεδιασμός τους συνδυάζει μοντέρνα αισθητική με πρακτικότητα, ενώ προσφέρουν ευέλικτους χώρους φόρτωσης και εξελιγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Πιο αναλυτικά

Η Renault με την ηγετική θέση που κατέχει εδώ και πολλά χρόνια στα ελαφρά επαγγελματικά van οχήματα, επαναπροσδιορίζει τη δημοφιλή αυτή κατηγορία με τα νέα ηλεκτρικά LCV Trafic, Goelette και Estafette. Τα εν λόγω μοντέλα είναι κατασκευασμένα σε μια νέα, πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα «skateboard», όμως το καθένα διαθέτει τα δικά του μοναδικά γνωρίσματα και πρόκειται τρεις διαφορετικές προσωπικότητες, που συμπληρώνουν η μία την άλλη χάρη στο κοινό τους DNA.

Καλεσμένοι από την Ελληνική Αντιπροσωπεία της Renault στην παγκόσμια πρεμιέρα των εν λόγω μοντέλων που πραγματοποιήθηκε στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων στο Μπέρμινχαμ, είχαμε την ευκαιρία να τα δούμε από κοντά, να μάθουμε όλες τις πρώτες πληροφορίες και να συνομιλήσουμε με τον Heinz-Jürgen LÖW (Ανώτερος Αντιπρόεδρος, της Renault Ελαφρά Επαγγελματικά Οχήματα). Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε με ανυπομονησία τα αποκαλυπτήριά τους, γιατί πρόκειται για πολύ μοντέρνα και σύγχρονα LCV που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα σχεδιαστικά και τεχνολογικά πρότυπα της κατηγορίας και αν μη τι άλλο θέτουν νέα στάνταρ στα van.

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Τα νέα Renault Trafic, Goelette και Estafette θα κατασκευάζονται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο της Sandouville και θα κυκλοφορήσουν στις αγορές από το 2026. Είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Flexis, μίας ανεξάρτητης εταιρείας που ιδρύθηκε το 2024 από τον Όμιλο Renault, τον Όμιλο Volvo και τον Όμιλο CMA CGM. Η νέα σειρά ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων E-Tech 100%, εξελίχθηκε για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών αναγκών, ενώ θα επεκταθεί κι άλλο προς τα πάνω και κάτω, εξυπηρετώντας κάθε ανάγκη των επαγγελματιών. Βασισμένα πάνω στη νέα πλατφόρμα «skateboard» και την αρχιτεκτονική SDV (Software Defined Vehicle της Ampere), αυτά τα νέα, ευρύχωρα και εύκολα διαμορφώσιμα βαν, έχουν στόχο να παρέχουν στον επαγγελματία την τεχνολογία που θα τον βοηθήσει στην μετάβασή του στην ηλεκτροκίνηση. Η SDV εξασφαλίζει ευελιξία, εργονομία και συνδεσιμότητα, με σχεδόν άπειρες δυνατότητες εξατομίκευσης και μειωμένο κόστος λειτουργίας, ενώ εγγυάται υψηλά επίπεδα ασφάλειας και επιδόσεων.

Για μεγαλύτερη ευελιξία στη χρήση, τα νέα Trafic, Goelette και Estafette E-Tech διαθέτουν δύο επιλογές μπαταριών για πιο μικρή ή μεγάλη αυτονομία. Στην πρώτη περίπτωση τοποθετείται μια μπαταρία με τεχνολογία LFP (φωσφορικό λίθιο-σίδηρο), απαλλαγμένη από σπάνια μέταλλα όπως κοβάλτιο και νικέλιο, για αυτονομία σχεδόν 350 χλμ. (στο Trafic), η οποία καλύπτει τους επαγγελματίες που εργάζονται κυρίως σε αστικές περιοχές. Όσοι διανύουν πιο μακρινές αποστάσεις θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεγαλύτερη μπαταρία με τεχνολογία NMC (νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο) για αυτονομία περίπου 450 χλμ. (Trafic). Δεν θα υπάρξουν πιο μεγάλες μπαταρίες, γιατί έτσι θα αυξάνονταν το κόστος, το βάρος και θα μειώνονταν το ωφέλιμο φορτίο. Με ισχύ 204 ίππων και 345 Nm ροπής, ο νέος ηλεκτροκινητήρας, σχεδιασμένος στην Ευρώπη, διαθέτει αρκετά καλή απόδοση. Επίσης, τα οχήματα αυτά θα φέρουν λειτουργίες Vehicle-to-Load (V2L) και Vehicle-to-Grid (V2G), θα είναι διαθέσιμα για πρώτη φορά με τεχνολογία 800V και θα φορτίζουν από 15% έως 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά.

Νέο Renault Trafic E-Tech electric

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Με το νέο, τέταρτης γενιάς Trafic, η Renault ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο σε μία ιστορία που ξεκίνησε το 1980 και έκτοτε έχει παραχθεί σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια μονάδες. Το Trafic E-Tech electric διαθέτει πολύ μοντέρνα εμφάνιση που αντικατοπτρίζει τέλεια τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Renault. Στο μπροστινό μέρος με τη φουτουριστική αισθητική ξεχωρίζει το ενιαίο παραλληλόγραμμο μαύρο πάνελ στο πάνω μέρος, όπου ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας και στο κέντρο το φωτιζόμενο σήμα της μάρκας. Πιο χαμηλά ο προφυλακτήρας κρύβει τα κυρίως φώτα και η μεγάλη μαύρη επιφάνειά του είναι σχεδιασμένη για να προστατεύει από τα μικροχτυπήματα. Από το πλάι, η ανάγλυφη γραμμή των ώμων αναδύει ένα τόνο δυναμισμού, με ένα διακριτικό οπτικό εφέ που δίνει την αίσθηση κίνησης και ενέργειας. Στο πίσω μέρος διακρίνονται η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα κάθετα λεπτά LED φανάρια με μια μοναδική τρισδιάστατη φωτεινή υπογραφή και πιο χαμηλά το σκαλοπάτι στον προφυλακτήρα. Η εικόνα στιβαρότητας τονίζεται και από την ανθεκτική μαύρη προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος του αμαξώματος, στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και τα προστατευτικά, χαμηλά στις πόρτες.

Το νέο Trafic E-Tech electric διαθέτει κοντό μπροστινό πρόβολο και μεγάλο μεταξόνιο, με τροχούς ακροβολισμένους στις 4 γωνίες για μεγιστοποίηση του εσωτερικού χώρου, διατηρώντας, παράλληλα, κύκλο στροφής αντίστοιχο με εκείνον ενός Renault Clio (10,3 μ.). Το van L1 έχει χώρο φόρτωσης 5,1 κ.μ. με μήκος 4,87 μ. και πλάτος 1,92 μ. (ίδιο και στα τρία οχήματα). Το van L2 έχει χώρο φόρτωσης 5,8 κ.μ. με μήκος 5,27 μ. και μεταξόνιο που είναι 40 εκ. μακρύτερο. Ταυτόχρονα, το συνολικό ύψος έχει μειωθεί στα 1,90 μ., εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε όλα τα υπόγεια πάρκινγκ. Στο εσωτερικό του υπάρχουν πάρα πολλές θήκες, ενώ το ταμπλό είναι επίσης εξαιρετικά μοντέρνο με τις δύο οθόνες των 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια κεντρική οθόνη 12 ιντσών στραμμένη προς τον οδηγό.

Νέο Renault Goelette E-Tech electric

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Ένα ιστορικό LCV της Renault, το Goelette, κυκλοφορούσε για δέκα χρόνια από το 1956. Σκληροτράχηλο, στιβαρό και εύκολα προσαρμόσιμο, ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή vans για στόλους, ή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σχεδιασμένο για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, το Goelette E-Tech electric θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: σασί με καμπίνα, κλειστό φορτηγό και ανατρεπόμενο, ανοίγοντας το δρόμο για ένα πλήθος επιλογών μετατροπών. Εκμεταλλευόμενο πλήρως την ευέλικτη και έξυπνη αρχιτεκτονική της νέας γενιάς οχημάτων, το Goelette E-Tech electric εμφανίζει εξαιρετική αναλογία διαστάσεων, από το μπροστινό μέρος μέχρι την μεσαία κολόνα, ακριβώς ίδια με εκείνη του Trafic E-Tech electric. Το μέρος πίσω από την καμπίνα, σχεδιάστηκε με στόχο να μπορεί να δεχθεί πληθώρα μετασκευών και προσαρμοσμένων χαρακτηριστικών, με δομικά μέρη ικανά να φιλοξενήσουν ένα κλειστό κουτί, ή άλλες διαμορφώσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες απαιτήσεις κάθε χρήστη. Τα πίσω φώτα είναι λειτουργικά και κομψά, βελτιώνοντας τη συνολική σχεδίαση του οχήματος. Διαθέσιμο με ή χωρίς πλευρικά σκαλοπάτια, το Goelette E-Tech electric είναι ένα λειτουργικό και σύγχρονο όχημα, ικανό να προσαρμόζεται σε όλες τις καταστάσεις, ενώ χάρη στους ενισχυμένους άξονές του, μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και 1,4 τόνους.

Νέο Renault Estafette E-Tech electric

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Το Estafette E-Tech electric είναι σίγουρα το van που θα γυρίζει κεφάλια στο πέρασμά του, περισσότερο και από επιβατικά αυτοκίνητα. Αποτελεί μια σύγχρονη αναβίωση του εμβληματικού van της Renault, που έφερε επανάσταση στην κατηγορία του το 1959, υιοθετώντας κίνηση στους εμπρός τροχούς σε μια εποχή που τα επιβατικά αυτοκίνητα της μάρκας ήταν ακόμα πισωκίνητα. Συνολικά, πάνω από μισό εκατομμύριο βαν Renault Estafette κατασκευάστηκαν μεταξύ 1959 και 1980. Το νέο Estafette E-Tech electric έχει μήκος 5,27 μ., πλάτος 1,92 μ., και ύψος 2,60 μ., επιτρέποντας σε άτομα ύψους έως 1,90μ. να μετακινούνται εύκολα στο εσωτερικό, μεταξύ της καμπίνας και του χώρου φόρτωσης των 9,2 κ.μ.. Με σχεδιαστικά στοιχεία δανεισμένα από το Trafic E-Tech electric, το Estafette E-Tech electric διαθέτει μπροστά το ενιαίο μαύρο πάνελ όπου ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας και το σήμα της Renault που φωτίζεται. Παράλληλα διαθέτει ένα μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ τριών τμημάτων, για καλύτερη ορατότητα, ασφάλεια και οδηγική άνεση.

Οι συρόμενες σε ράγα πόρτες ανοίγουν και κλείνουν με μία μόνο κίνηση, χωρίς να απαιτείται τράβηγμα πρώτα, όπως συμβαίνει συνήθως με τα βαν. Για να διευκολυνθεί ακόμη περισσότερο η εργασία των οδηγών – χειριστών, οι εξωτερικές λαβές έχουν σχεδιαστεί για να ανοίγουν με τον αγκώνα, ώστε να μπορούν να κρατούν σταθερά τα εμπορεύματα. Επιπλέον, η δεξιά συρόμενη πόρτα – στην πλευρά του πεζοδρομίου – έχει γίνει ελαφρύτερη. Τα πλαϊνά σκαλοπάτια και στις δύο πλευρές διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο από το όχημα, βελτιώνοντας έτσι την εργονομία κατά τη χρήση. Στο πίσω μέρος, μια μονοκόμματη πόρτα με ρολό, βελτιστοποιεί το χώρο φόρτωσης, και το πίσω σκαλοπάτι, υπογραμμίζει τον, στιβαρό και υψηλής τεχνολογίας, χαρακτήρα του οχήματος.

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Βίντεο-σοκ: Σε κώμα Τούρκος ταξιτζής μετά από άγρια επίθεση Βρετανού τουρίστα – Επιχείρησε να του κόψει τη μύτη

ΗΠΑ-Ουκρανία: Σφράγισαν ιστορική συμφωνία για ορυκτούς πόρους και δρομολογούν επενδυτικό ταμείο

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Παναθηναϊκός: Το ξέφρενο γλέντι μετά το θρίαμβο επί της Εφές Αναντολού και το «Who is MVP» του Σλούκα στον Ναν

Τέμπη: Σε πλήρη εξέλιξη η αποκάλυψη της δικογραφίας «μαμούθ» – Οι 43 κατηγορούμενοι, τα σκάνδαλα και οι επόμενες στρατηγικές των κομμάτων

Φωτιά στη Σητεία – Απειλήθηκαν κατοικίες, αστραπιαία επέμβαση της πυροσβεστικής

Μπαρτσελόνα – Ίντερ 3-3: Συγκλονιστικό θρίλερ στη Βαρκελώνη, η πρόκριση στον τελικό του Champions League θα κριθεί στο Μιλάνο

Σοκαριστική απόπειρα αυτοκτονίας στο Μετρό “Ακρόπολη” – Χάος και στον σταθμό “Συγγρού – Φιξ”

Ναν μετά το Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός: «Αντέχω χτυπήματα όλη νύχτα, ευτυχώς γλίτωσα νέο σπασμένο δόντι»

iCaur, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρικών off-roader κατακτά την Ευρώπη

Σωτήρης Τσαφούλιας: Εντυπωσιακή εμφάνιση με την κόρη του από τον 1ο γάμο και την Άννα Μενενάκου

Γιατί ναυάγησε η συμφωνία για την εκμετάλλευση του ορυκτού θησαυρού της Ουκρανίας – Τι αποκαλύπτουν οι δολιχοδρομίες Ουάσινγκτον – Κιέβου

Εφές Αναντολού – Παναθηναϊκός: Το μεγάλο τρίποντο του Μήτογλου που «καθάρισε» το παιχνίδι για την ομάδα του Αταμάν

Τραγωδία στο Πόρτο Ράφτη: Άνδρας εντοπίστηκε νεκρός στη θάλασσα

Με άλμα ανοδικό έκλεισαν οι δείκτες στη Wall Street

00:00 / 00:00

Akio Toyoda: “Τα σπορ αυτοκίνητα επιβάλλεται να παραμείνουν θερμικά”

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, επαναλαμβάνει την προτίμησή του για τα σπορ αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, τονίζοντας ότι η εμπειρία οδήγησης περιλαμβάνει και...

Η BYD μαγνητίζει τα βλέμματα στην έκθεση Auto Shanghai 2025

Στην έκθεση Auto Shanghai 2025, η BYD παρουσίασε μια εντυπωσιακή γκάμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας...

Παγκόσμιο ρεκόρ της CATL στην ασφάλεια μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων

Η CATL ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που πληροί τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας GB 38031-2025 για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, έναν χρόνο...

Isuzu D-Max εξηλεκτρίζεται: Έρχεται σε αμιγώς πράσινη έκδοση

Το νέο Isuzu D-Max EV, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Το ηλεκτρικό pick-up διατηρεί...

Στο σφυρί κρυφή Mazda MX-5 με V8 κινητήρα 380 ίππων

Ένα ιδιαίτερο Mazda MX-5 NC με κινητήρα V8 5.3 LS1 από παλιότερη Camaro βρίσκεται σε δημοπρασία, προσφέροντας 380 άλογα και δυναμική σχέση δύναμης-βάρους 3,15...

Integra Type R DC2 παραμένει απούλητο παρά την προσφορά 90.000 ευρώ

Το Honda Integra Type R DC2, ένα εμβληματικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο, παραμένει απούλητο παρά την προσφορά των 90.000 ευρώ σε πρόσφατη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο του...

Αδιανόητο και εξευτελιστικό: Διαγράμμιση πάνω σε ξερόκλαδα και σβουνιές

Απαράδεκτες εικόνες στην Καρδίτσα: Διαγράμμιση δρόμου πάνω σε κλαδιά, φύλλα και σβουνιές.Αίσθηση και αγανάκτηση προκαλούν οι εικόνες από διαγράμμιση οδικού δικτύου στην περιοχή των...

Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, απόλυτα συναρπαστική

Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα DBX S, την ισχυρότερη έκδοση του SUV, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να αποδίδει 727 ίππους. Παρά την...

Xiaomi YU7, εκτοξεύει εντυπωσιακά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Η Xiaomi παρουσιάζει το νέο της μοντέλο YU7, που εντυπωσιάζει με την αυτονομία του, φτάνοντας τα 835 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το YU7 στοχεύει...

Εντυπωσιακές προσφορές για smart #1 & #3 με όφελος έως και €5.000

Η smart προωθεί την ελληνική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το πρόγραμμα «smart bonus», προσφέροντας εκπτώσεις έως και €5.000 για τα νέα ηλεκτρικά SUV smart...

Ferrari 296 Speciale, θρύλος με 880 άλογα και πλημμύρα κάρμπον

Η Ferrari 296 Speciale, η νέα σκληροπυρηνική εκδοχή της 296 GTB, εντυπωσιάζει με την απόδοσή της, φτάνοντας τους 880 ίππους μέσω ενός υβριδικού συστήματος....

Αυτή η Mustang είναι στην πραγματικότητα… Hyundai Coupé!

Ένας Ισπανός οδηγός έχει μετατρέψει το Hyundai Coupé δεύτερης γενιάς σε ρεπλίκα της θρυλικής Mustang, εφαρμόζοντας ένα εντυπωσιακό bodykit που μιμείται το στυλ του...

Tesla Model 2, είσαι εδώ; Αποκάλυψη-βόμβα ή απλώς παραπλάνηση;

Το άρθρο εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από το Tesla Model 2, το οποίο φαινομενικά είχε εγκαταλειφθεί. Νέες φωτογραφίες από drone πάνω από το...

Αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά επαγγελματικά της Renault

Η Renault αποκαλύπτει τη νέα σειρά επαγγελματικών ηλεκτρικών μοντέλων της, που σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την Flexis και θα κυκλοφορήσουν το 2026. Τα μοντέλα,...

Η σπάνια Ferrari FF του John Elkann δημοπρατείται

Η μοναδική Ferrari FF του John Elkann, σχεδιασμένη ως φόρος τιμής στον θρυλικό Gianni Agnelli, βγαίνει σε ιδιωτική δημοπρασία. Το αυτοκίνητο, που παραγγέλθηκε το 2013,...

Volvo: Περικοπές προσωπικού και εξοικονόμηση πόρων εξαιτίας καθίζησης πωλήσεων

Ο πρώην και νυν CEO της Volvo, Håkan Samuelsson, αναλαμβάνει ξανά τη διοίκηση της εταιρείας σε μια κρίσιμη περίοδο για την αυτοκινητοβιομηχανία, με στόχο...

Η Alpina γυρίζει σελίδα στη θρυλική πορεία της

Η BMW ανακοινώνει την πλήρη ενσωμάτωσή της Alpina, του ιστορικού οίκου βελτιώσεων, έπειτα από σχεδόν 60 χρόνια ανεξάρτητης πορείας. Η οικογένεια Bovensiepen θα διατηρήσει...

Η Volvo Defense κάνει ιστορικό ντεμπούτο στην έκθεση DEFEA

Η Volvo Defense, με μακρά παράδοση στην κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων, θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στην Έκθεση DEFEA 2025, που θα διεξαχθεί στην Αθήνα...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η σωσίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη σαρώνει το TikTok – Είσαι πιο Αλίκη από την...

Η Δήμητρα Δερζέκου έχει γίνει viral στο TikTok με...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

«Το παιδί που έπεσε από τον ουρανό»: Η συγκλονιστική ιστορία του 14χρονου που παγιδεύτηκε...

Το άρθρο αναφέρεται στην τραγική ιστορία του 14χρονου Αυστραλού...

Παπαδάκης: Οι… μούσες του – 6 παρουσιάστριες που απουσίαζαν από το συγκινητικό του αντίο

Ο Γιώργος Παπαδάκης, μια εμβληματική φιγούρα της ελληνικής τηλεόρασης,...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ