Η Xiaomi παρουσιάζει το νέο της μοντέλο YU7, που εντυπωσιάζει με την αυτονομία του, φτάνοντας τα 835 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το YU7 στοχεύει να ανταγωνιστεί το δημοφιλές Model Y της Tesla, προσφέροντας έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και πίσω κίνηση.
Εκτός από την εντυπωσιακή αυτονομία, το μοντέλο διαθέτει 800-βολτο ηλεκτρικό σύστημα που επιτρέπει γρήγορη φόρτιση, καθώς και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και φυσικούς διακόπτες. Με αυτές τις καινοτομίες, η Xiaomi επιδιώκει να καθιερωθεί στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας ανώτερες δυνατότητες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πιο αναλυτικά
Το δεύτερο μοντέλο του κινεζικού κολοσσού τεχνολογίας καταφτάνει με δόξα και τιμή. Ονομάζεται Xiaomi YU7 και όπως ακριβώς και το SU7, η φήμη του προηγείται της άφιξής του.
Καθώς η μπερλίνα έχει ήδη ξεπεράσει τις υψηλότερες προσδοκίες, το Xiaomi YU7 θέτει τον πήχη στο υψηλότερο δυνατό σημείο: Βάζοντας στο στόχαστρο το Model Y. Θυμίζουμε ότι το crossover του Elon Musk ήταν το πιο καλοπουλημένο μοντέλο παγκοσμίως -ανεξαρτήτως καυσίμου- τις δύο προηγούμενες χρονιές.
Όταν θες να γίνεις ο καλύτερος, οφείλεις να εκθρονίσεις τον προηγούμενο ηγέτη
Για να τα καταφέρει, το Xiaomi YU7 θέλει να κάνει ό,τι και το Tesla, απλώς καλύτερα. Ενώ λοιπόν μας συστήθηκε με αυτονομία 770 km -πάντα κατά το αισιόδοξο κινεζικό CTLC, τώρα οι Κινέζοι ετοιμάζουν μια έκδοση με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία.
Θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς αντί για τετρακίνηση. Ακριβώς όπως η Tesla κυκλοφορεί πισωκίνητο Long Range. Με αυτό τον τρόπο, το Xiaomi θα μπορεί να διανύσει έως 835 km με μία φόρτιση.
Νούμερο που είναι 65 km μεγαλύτερο από το 4κίνητο YU7 και 116 km ανώτερο από το μέγιστο που μπορεί να ταξιδέψει ένα Model Y. Τουλάχιστον στην Κίνα, όπου το Long Range συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.
Αντιθέτως, στην ελληνική αγορά, το ανανεωμένο Model Y έρχεται και ως πισωκίνητο με τη μεγάλη μπαταρία. Έκδοση που είναι κατά 36 km πιο ταξιδιάρα από την τετρακίνητη -κατά το πιο αυστηρό πρωτόκολλο δοκιμών WLTP.
Αλλά το Xiaomi δεν επαφίεται μόνο στην αυτονομία για να προσπεράσει τον άξιο αντίπαλο. Αναμένεται να προσφέρει το 800-βολτο ηλεκτρικό σύστημα από τη βασική έκδοση. Το οποίο θα του επιτρέpει να προσθέtει έως και 200 km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.
Στην περίπτωση του SU7, οι ταπεινότερες εκδόσεις αρκούνται σε 400-βολτη διάταξη. Όπως άλλωστε και όλα τα Model Y.
Επιπροσθέτως, θα προσφέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, φυσικούς διακόπτες και Head-Up Display. Τη στιγμή που το Tesla τα έχει όλα συγκεντρωμένα στην κεντρική οθόνη.