Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Το Mercedes Sprinter γιορτάζει 30 χρόνια επιτυχίας, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις μεταφοράς και εξυπηρέτησης σε επαγγελματίες από το 1995 μέχρι σήμερα.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Ένα σύμβολο γιορτάζει τα γενέθλιά του. Πριν από 30 χρόνια, η Mercedes-Benz Vans παρουσίασε το Sprinter, το όνομα του οποίου εξακολουθεί μέχρι σήμερα να είναι συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των μεγάλων Vans. Έκτοτε, το Mercedes-Benz Sprinter υποστηρίζει ανθρώπους ανά τον κόσμο στις ποικίλες δραστηριότητές τους – στο εμπόριο, τη βιοτεχνία, τον κλάδο των κατασκευών και παροχής υπηρεσιών αλλά και σε δραστηριότητες αναψυχής, αφού είναι πολύ δημοφιλές και ως αυτοκινούμενο. Χάρη στις πολυάριθμες εκδόσεις, διαδραματίζει καθημερινά ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη της αλυσίδας εφοδιασμού αγαθών και παροχής υπηρεσιών αλλά και ως όχημα ειδικών αποστολών όπως ασθενοφόρο, πυροσβεστικό, περιπολικό.

1995: Η αρχή μιας νέας εποχής

Το Sprinter έκανε πρεμιέρα την άνοιξη του 1995, και αποτέλεσε ορόσημο από πολλές απόψεις. Διαδέχτηκε το θρυλικό T1/TN και ήταν το πρώτο Van με το αστέρι που είχε κανονικό όνομα αντί για έναν απλό αλφαριθμητικό κωδικό. Από τον προκάτοχό του υιοθέτησε μόνο τη βασική τεχνική ιδέα – όλα τα υπόλοιπα σχεδιάστηκαν από την αρχή. Αυτοφερόμενο αμάξωμα με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς, σύγχρονο πλαίσιο με ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση και πανίσχυρους κινητήρες. Επιπλέον, το πρώτο Sprinter διέθετε δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, ABS, αυτόματη πέδηση διαφορικού, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ρυθμιζόμενου ύψους και με πόρπες ενσωματωμένες στα καθίσματα ως βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά ήταν διαθέσιμος o αερόσακος οδηγού. Η πρώτη γενιά Sprinter κυκλοφόρησε το 1995 ως Chassis, Pick-Up ή ανατρεπόμενο, με διπλή ή μονή καμπίνα και ως κλειστό Van ή επιβατικό με πέντε ή εννέα καθίσματα και κανονική ή υπερυψωμένη οροφή. Τα μεταξόνια κυμαίνονταν από 3.000 έως 4.025 χιλιοστά. Το μέγιστο επιτρεπόμενο μικτό φορτίο οχήματος ανερχόταν αρχικά σε 2.590, 2.800 ή 3.500 κιλά.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Η Mercedes-Benz συνέχισε να δίνει έμφαση στο θέμα της ασφάλειας και κατά την εκτενή αναβάθμιση του Sprinter το 2000. Ο αερόσακος οδηγού περιλαμβανόταν πλέον στο βασικό εξοπλισμό, με προαιρετικό τον αερόσακο συνοδηγού, ο οποίος προστάτευε και τους επιβάτες που κάθονταν στο διπλό ενιαίο κάθισμα συνοδηγού. Από τα μέσα του 2000, προσφέρονταν επίσης αερόσακοι παραθύρων και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR. Με την εισαγωγή του Ηλεκτρονικού Προγράμματος Ευστάθειας ESP, το Sprinter έθεσε νέα πρότυπα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας ήδη από το 2002.

2006: Αναβάθμιση τεχνολογίας και ασφάλειας για τη δεύτερη γενιά Sprinter

Η δεύτερη γενιά του Sprinter κυκλοφόρησε στις αρχές του 2006 με ακόμη περισσότερες επιλογές, αφού οι πελάτες είχαν στη διάθεσή τους τρία μεταξόνια, τέσσερα μήκη αμαξώματος, τρία ύψη οροφής και μέγιστο μικτό φορτίο από 3 έως 5 τόνους. Επιπλέον, το ESP ενσωματώθηκε στο βασικό εξοπλισμό στις εκδόσεις Van με μικτό φορτίο έως 3,5 τόνους. Δύο χρόνια αργότερα, ενσωματώθηκε στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με μικτό φορτίο ως 3,5 τόνους. Από το 2008, προστέθηκε επίσης το προαιρετικό σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC για αυξημένη άνεση και ασφάλεια. Άλλο ένα ορόσημο ακολούθησε το 2009 με την εισαγωγή του BlueEFFICIENCY: η τεχνολογία με το νέο μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και αυτόματο σύστημα ECO Start-Stop αύξησε την ευελιξία και μείωσε αισθητά την κατανάλωση καυσίμου. Το 2013, παρουσιάστηκε το σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων, ένα εντελώς νέο κεφάλαιο ασφαλείας για την κατηγορία των Van. Από το 2016, το Sprinter είναι διαθέσιμο και σε έκδοση μικτού φορτίου 5,5 τόνων.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

2018/2019: Η συνδεσιμότητα και η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της τρίτης γενιάς Sprinter.

Η τρίτη γενιά του Sprinter κυκλοφόρησε το 2018. Η γκάμα εκδόσεων του Sprinter δεν διατηρήθηκε απλώς αλλά διευρύνθηκε, εν μέρει χάρη στην εισαγωγή του συστήματος κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και, συνεπώς, τη νέα έκδοση Chassis με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Το Sprinter του 2018 έθεσε νέα πρότυπα, ιδιαίτερα στον τομέα του infotainment και της συνδεσιμότητας με το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), διαθέσιμο για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα. Έκτοτε, το Sprinter υπακούει σε φωνητικές εντολές και ενσωματώνεται απρόσκοπτα σε κεντρικές υπηρεσίες διαχείρισης στόλων οχημάτων. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά ασφάλειας, η Mercedes-Benz Vans αναβάθμισε περαιτέρω το Sprinter με την προσθήκη, για παράδειγμα, του ενεργού συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Το νέο σύστημα τετρακίνησης (που κυκλοφόρησε το 2021) ξεχώρισε, έχοντας αναπτυχθεί εσωτερικά από την ίδια την Mercedes-Benz.  Κατανέμει συνεχώς την κινητήρια ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες και χωρίς την επέμβαση του οδηγού (torque-on-demand). Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζει την ύψιστη δυνατή πρόσφυση και εύκολο χειρισμό.

Το επόμενο ορόσημο ήρθε το 2019: το πρώτο eSprinter Van μπήκε στην παραγωγή και, χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, επέτρεψε σε επαγγελματίες και εταιρείες εφοδιασμού να κινούνται με μηδενικές εκπομπές CO2.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

2024: Περισσότερες επιλογές από ποτέ.

Ο συνδυασμός αποδοτικότητας, αυτονομίας και χωρητικότητας φορτίου καθιστά το eSprinter ένα πραγματικά πολυχρηστικό όχημα. Στη σημερινή μορφή του, διατίθεται σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος, με τρεις χωρητικότητες μπαταρίας και αυτονομία που αγγίζει τα 565 χιλιόμετρα σε καθαρά αστικό κύκλο. Βασίζεται σε ένα νέο αρθρωτό σχεδιασμό αποτελούμενο από τρεις μονάδες, οι οποίες επιτρέπουν την εύκολη προσαρμογή σε πολλούς τύπους αμαξώματος. Με χωρητικότητα φορτίου έως 14 κυβικά μέτρα και συνολικό επιτρεπόμενο φορτίο ως 4,25 τόνους, το eSprinter αποδεικνύεται εξίσου πρακτικό με το αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και, συνεπώς, προσφέρει στους πελάτες παρόμοια πλεονεκτήματα για την μεταφορά των αγαθών τους.

Περίπου ένα στα δύο Vans της Mercedes που πωλούνται παγκοσμίως είναι Sprinter. Πολλοί πελάτες παρέμειναν πιστοί στο Sprinter από γενιά σε γενιά. Σήμερα, το μοντέλο διατίθεται σε περισσότερες από 130 αγορές. Στην Ευρώπη, είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των μεγάλων Vans με επιτρεπόμενο μικτό φορτίο έως 5,5 τόνους ενώ σύντομα, θα παραδοθεί σε πελάτη το 5.000.000στό Sprinter. Παρά τις πολυάριθμες εκδόσεις, περίπου το 75% όλων των Sprinter που παράγονται παγκοσμίως τροποποιούνται περαιτέρω, προκειμένου να προσαρμοστούν με μεγαλύτερη ακρίβεια στις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών. Στο επίκεντρο βρίσκονται εννέα κλάδοι, οι οποίοι περιλαμβάνουν ενδεικτικά τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών και παράδοσης δεμάτων (CEP) και εφοδιαστικής αλυσίδας, το εμπόριο και το eGrocery, τα τεχνικά επαγγέλματα, την παροχή υπηρεσιών, τις δημόσιες υπηρεσίες, τη μεταφορά επιβατών και τα αυτοκινούμενα.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Το εμβληματικό Mercedes-Benz Sprinter κλείνει τα 30 και το γιορτάζει με μια αποκλειστική προσφορά για τους επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς.

Όλες οι εκδόσεις του Sprinter Van με θερμικό κινητήρα προσφέρονται με τα εξής προνόμια:

€3.000 ελάχιστο όφελος τιμής

€399/μήνα και επιτόκιο 3,9%

3 Χρόνια Δωρεάν Service

Περισσότερες πληροφορίες για την επετειακή προσφορά μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα:  www.vans.mercedes-benz.gr


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Θετικό πρόσημο για τους δείκτες της Wall Street χάρη στην τεχνολογία

Άλμα στη Wall Street με φτερά την τεχνολογία

ΗΠΑ: Τι δείχνει η μετάθεση του Συμβούλου Εθνικής Ασφαλείας στον ΟΗΕ – Γιατί ήταν μεγάλη η γκάφα του στο Signal

Νότιγχαμ Φόρεστ – Μπρέντφορντ 0-2: Βυθίστηκαν στο κυνήγι του Champions League οι γηπεδούχοι

Αυτά είναι τα αρχαία ελληνικά λιμάνια που εξαφανίστηκαν στα βάθη της θάλασσας

Η ιστορία του στοιχειωμένου χωριού – Οι επισκέπτες ορκίζονται ότι συναντούν φαντάσματα

Φραγκολιάς: Η εμπειρία της πατρότητας, ο οδυνηρός χωρισμός και η απώλεια του πατέρα του

Μπαρτζώκας και Γκαρούμπα συγκρούστηκαν έντονα στο Ρεάλ – Ολυμπιακός

Ηγουμενίτσα: Συνελήφθησαν οδηγός και συνοδηγός νταλίκας που παρεμπόδισε απόπλου προς Κέρκυρα

Γενέθλια για τη Δέσποινα Μοιραράκη: «Μπορεί να έκλεισα τα…»

Συναγερμός για 15χρονο που χάθηκε στον Πειραιά – Έκκληση από το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Καραμέρος: Καταδικάζω απερίφραστα την άγρια επίθεση με αίμα σε φοιτητές και καθηγητές στη Νομική

Μπάρκλεϊ: «Θα ξυλοφόρτωνα τον πατέρα του Χαλιμπάρτον στη θέση του Γιάννη»

Τα «συμφώνησαν» η Μαρία Καρυστιανού και ο Στέφανος Κασσελάκης: Οι αποκαλυπτικοί διάλογοι στα social media

Τζόκερ κλήρωση 2904: Οι τυχεροί αριθμοί σήμερα

00:00 / 00:00

Volkswagen, αυξάνει πωλήσεις αλλά βυθίζεται σε ζημιές

Η Volkswagen γιορτάζει την παραγωγή του ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνοντας αύξηση 157% στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη για το πρώτο τρίμηνο του 2024....

Οι Κινέζοι δημιούργησαν εκρηκτικό twin-turbo V8, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, γνωστή για την πρωτοκαθεδρία της στην ηλεκτροκίνηση, παρουσίασε πρόσφατα έναν νέο twin-turbo V8 κινητήρα, που εκτοξεύεται στις 8.000 rpm, στο Σαλόνι...

Πόσο εκτοξεύθηκε το κόστος συντήρησης αυτοκινήτου την τελευταία τριετία;

Το μέσο κόστος επισκευής αυτοκινήτου στην Ευρώπη έχει εκτοξευθεί στα €718, σημειώνοντας αύξηση από τα €600 το 2022. Ο κινητήρας παραμένει η πιο ακριβή αιτία...

Στο Μπέρμινχαμ αποκαλύπτονται τα εντυπωσιακά Renault Trafic, Goelette και Estafette

Η Renault παρουσίασε στη διεθνή έκθεση επαγγελματικών οχημάτων στο Μπέρμινχαμ τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Trafic, Goelette και Estafette, που κατασκευάζονται σε μια πρωτοποριακή ηλεκτρική...

iCaur, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρικών off-roader κατακτά την Ευρώπη

Η iCaur, μια νέα μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κινεζικής Chery Automobile, έκανε την εμφάνισή της στην ευρωπαϊκή αγορά με το SUV V23, το οποίο...

Bentley Batur Convertible, ντεμπούτο στο Ντουμπάι για το συλλεκτικό GT

Η Bentley Batur Convertible πρόκειται για το τρίτο κατά παραγγελία μοντέλο της βρετανικής φίρμας, ύστερα από τις Bacalar και Batur Coupé, το οποίο σηματοδοτεί...

Νέες τιμές για το Cupra Born με εκπληκτικές εκπτώσεις που αγγίζουν τα €6.000

Η Τεχνοκάρ Μ.Α.Ε.Ε. προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις τιμών για το Cupra Born, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, με εκπτώσεις που φτάνουν έως και...

Παγκόσμια αποκάλυψη για το επαναστατικό Isuzu D-Max EV

Η Isuzu παρουσίασε το νέο D-Max EV, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό pick-up στην Ευρώπη, που συνδυάζει ανθεκτικότητα και ισχύ. Με μπαταρία 66,9 kWh, προσφέρει...

Google Maps Live Updates, νέα λειτουργία, πιο ζωντανή πληροφόρηση

Η νέα λειτουργία Live Updates, που άρχισε να διατίθεται ευρύτερα το 2025, έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των οδηγών, προσφέροντας πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο...

Akio Toyoda: “Τα σπορ αυτοκίνητα επιβάλλεται να παραμείνουν θερμικά”

Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, επαναλαμβάνει την προτίμησή του για τα σπορ αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, τονίζοντας ότι η εμπειρία οδήγησης περιλαμβάνει και...

Η BYD μαγνητίζει τα βλέμματα στην έκθεση Auto Shanghai 2025

Στην έκθεση Auto Shanghai 2025, η BYD παρουσίασε μια εντυπωσιακή γκάμα νέων μοντέλων και τεχνολογιών, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας...

Παγκόσμιο ρεκόρ της CATL στην ασφάλεια μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων

Η CATL ανακοίνωσε ότι έγινε η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που πληροί τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας GB 38031-2025 για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων, έναν χρόνο...

Isuzu D-Max εξηλεκτρίζεται: Έρχεται σε αμιγώς πράσινη έκδοση

Το νέο Isuzu D-Max EV, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι επαγγελματικών αυτοκινήτων του Birmingham, αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Το ηλεκτρικό pick-up διατηρεί...

Στο σφυρί κρυφή Mazda MX-5 με V8 κινητήρα 380 ίππων

Ένα ιδιαίτερο Mazda MX-5 NC με κινητήρα V8 5.3 LS1 από παλιότερη Camaro βρίσκεται σε δημοπρασία, προσφέροντας 380 άλογα και δυναμική σχέση δύναμης-βάρους 3,15...

Integra Type R DC2 παραμένει απούλητο παρά την προσφορά 90.000 ευρώ

Το Honda Integra Type R DC2, ένα εμβληματικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο, παραμένει απούλητο παρά την προσφορά των 90.000 ευρώ σε πρόσφατη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο του...

Αδιανόητο και εξευτελιστικό: Διαγράμμιση πάνω σε ξερόκλαδα και σβουνιές

Απαράδεκτες εικόνες στην Καρδίτσα: Διαγράμμιση δρόμου πάνω σε κλαδιά, φύλλα και σβουνιές.Αίσθηση και αγανάκτηση προκαλούν οι εικόνες από διαγράμμιση οδικού δικτύου στην περιοχή των...

Aston Martin DBX S, ισχυρότερη, ελαφρύτερη, απόλυτα συναρπαστική

Η Aston Martin παρουσίασε τη νέα DBX S, την ισχυρότερη έκδοση του SUV, με τον twin-turbo V8 κινητήρα να αποδίδει 727 ίππους. Παρά την...

Xiaomi YU7, εκτοξεύει εντυπωσιακά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Η Xiaomi παρουσιάζει το νέο της μοντέλο YU7, που εντυπωσιάζει με την αυτονομία του, φτάνοντας τα 835 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το YU7 στοχεύει...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Μαγευτική παρουσία στο φαντασμαγορικό πάρτι για τα 50ά γενέθλιά της

Η Όλγα Κεφαλογιάννη γιόρτασε τα 50ά της γενέθλια με...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

Ντενίση: «Τι με φέρατε εδώ πέρα για 5 λεπτά;» – Το ξέσπασμα της ηθοποιού...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, η Μιμή Ντενίση παραχώρησε...

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι...

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στην εκπομπή...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ