Κώστας Νεμπής: Το όραμα, οι στόχοι και η στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ μέχρι το 2030

Ο Κώστας Νεμπής παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ έως το 2030, εστιάζοντας στην ψηφιοποίηση, την ανάπτυξη δικτύων νέας γενιάς και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, με στόχο την κορυφαία θέση στην Ευρώπη.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας
  • Ο Κώστας Νεμπής παρουσίασε το όραμα και τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ έως το 2030, με στόχο να καταστεί ο κορυφαίος ψηφιακός τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ευρώπη και να βελτιώσει την ψηφιοποίηση στην Ελλάδα.
  • Η στρατηγική βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός και Διαφοροποίηση, εστιάζοντας σε βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, επενδύσεις σε δίκτυα νέας γενιάς και ψηφιακές τεχνολογίες.
  • Ο ΟΤΕ σκοπεύει να επενδύσει στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και να επεκτείνει τις υπηρεσίες του, όπως το FWA για περιοχές χωρίς κάλυψη FTTH, προκειμένου να προσφέρει υψηλές ταχύτητες σύνδεσης.

Το νέο όραμα, τις δεσμεύσεις και τη στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κώστας Νεμπής, δίνοντας μια σαφή εικόνα για τη θέση του ΟΤΕ, αλλά και της χώρας, έως το 2030.

Από την 1η Ιουλίου, οπότε και ανέλαβε επικεφαλής διαδεχόμενος τον Μιχάλη Τσαμάζ, ο κ. Νεμπής εργάζεται εντατικά για την επόμενη μέρα του ΟΤΕ, μαζί με τη διοικητική του ομάδα. «Θέλουμε ο Όμιλος ΟΤΕ, ο κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα, να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς στις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη».

Πρόκειται για ένα φιλόδοξο στόχο που, όπως σημείωσε, χάρη στο ευρύ αποτύπωμα του Ομίλου ΟΤΕ και τη ώθηση της Telekom μπορεί να τον επιτύχει. Και συνέχισε: «Θέλουμε να συνδέουμε τους πελάτες μας κάνοντας τη ζωή τους καλύτερη και να ενδυναμώνουμε τις επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην ανάπτυξή τους με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Και όλα αυτά, να τα πετύχουμε μέσα σε ένα περιβάλλον εργασίας που εμπνέει τους ανθρώπους μας να δημιουργούν, να αναπτύσσονται και να εξελίσσονται συνεχώς».

Το νέο όραμα για τον ΟΤΕ του 2030 βασίζεται σε τρεις βασικές δεσμεύσεις: πρώτον, να παρέχει την καλύτερη εμπειρία πελάτη μέσα από κορυφαία ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες συνδεσιμότητας, δεύτερον να παραμείνει σε θέση οδηγού στα δίκτυα νέας γενιάς και τρίτον, να διαμορφώσει ένα ακόμη πιο σύγχρονο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες, πάντα με την υποστήριξη των ανθρώπων του. Τις δεσμεύσεις αυτές πλαισιώνουν η σταθερή δέσμευση στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, η αξιοποίηση της δύναμης ενός παγκόσμιου κολοσσού όπως η Telekom, και η αύξηση αξίας για τους μετόχους.

Κώστας Νεμπής: Το όραμα, οι στόχοι και η στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ μέχρι το 2030

Η στρατηγική

Μιλώντας για την ανανεωμένη στρατηγική, στην οποία θα στηριχτεί για την επίτευξη του οράματος, ο επικεφαλής του ΟΤΕ σημείωσε ότι βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ανάπτυξη, Μετασχηματισμός, Διαφοροποίηση.

Για την Ανάπτυξη των εσόδων της εταιρείας, ο κ. Νεμπής έχει θέσει πέντε βασικές προτεραιότητες. Το δίκτυο Fiber-to-the-Home (FTTH) συνεχίζει να επεκτείνεται δυναμικά για να καλύψει το 65% της χώρας έως το 2027. «Στόχος μας είναι να μεταφέρουμε την πλειονότητα των ευρυζωνικών πελατών μας σε οπτική ίνα ή σε υβριδικές υποδομές Fixed Wireless Access σε περιοχές που δεν προβλέπονται να καλυφθούν από οπτική ίνα – δική μας ή εναλλακτικών παρόχων. Αυτό, σε συνδυασμό με τις συμφωνίες χονδρικής που πρόσφατα υπογράψαμε, θα μας φέρει το ποσοστό αξιοποίησης του fiber δικτύου μας σε πάνω από 55%» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στο 5G προτεραιότητα αποτελεί η αξιοποίηση του φάσματος των 3.5GHz, με στόχο την αύξηση της πληθυσμιακής κάλυψης σε πάνω από 80%, με ταυτόχρονη αύξηση της διείσδυσης των 5G συσκευών. Όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση, στόχος είναι η αύξηση διείσδυσης της νόμιμης συνδρομητικής τηλεόρασης από το περίπου 30% που είναι σήμερα, κοντά στο μέσο όρο της Ε.Ε. δηλ. στο 50%. Ο κ. Νεμπής πρόσθεσε πως «οι πρόσφατες συμφωνίες με την NOVA και το Netflix, αλλά και τα επιπλέον μέτρα κατά της πειρατείας που προσδοκούμε σύντομα να φέρει η κυβέρνηση, θα βοηθήσουν σίγουρα προς αυτήν την κατεύθυνση».

Στον τομέα των εταιρικών πελατών, ο επικεφαλής του ΟΤΕ σημείωσε πως σκοπεύει να εστιάσει στην καινοτόμο συνδεσιμότητα, μεταφορά σε cloud υποδομές, νέες ψηφιακές υπηρεσίες, εξειδικευμένες λύσεις ανά κλάδο αλλά και την αξιοποίηση των System Solution δεξιοτήτων της εταιρείας. Τέλος, προτεραιότητα αποτελεί και η επιτάχυνση της ανάπτυξης των υπηρεσιών στις νέες αγορές που δραστηριοποιείται ο ΟΤΕ (COSMOTE insurance, Box, Payzy) και ενδεχόμενη επέκταση σε ακόμη περισσότερες.

Όσον αφορά στον Μετασχηματισμό, ο κ. Νεμπής αναγνώρισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει ήδη, θέτοντας για το μέλλον δυο βασικές προτεραιότητες: την εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότερη λειτουργία της εταιρείας. Ως προς την εξυπηρέτηση του πελάτη, πρώτος στόχος είναι να μειωθούν οι μη πωλησιακές επαφές στα φυσικά κανάλια εξυπηρέτησης και πώλησης, καθώς και οι άσκοπες μεταβάσεις των τεχνικών στο πεδίο.

Δεύτερος στόχος είναι η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και εργαλείων, συμπεριλαμβανομένης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), για να μεταφερθεί ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων και εξυπηρέτησης των πελατών στα ψηφιακά κανάλια, προσφέροντας καλύτερη εμπειρία πελάτη με πιο αποδοτικό τρόπο. Όσον αφορά στην αποτελεσματικότερη λειτουργία τη εταιρείας, στόχος είναι η επιτάχυνση του μετασχηματισμού του λειτουργικού και παραγωγικού μοντέλου.

Όπως επισήμανε ο κ. Νεμπής αυτό θα γίνει «μέσω απλοποιήσεων, ψηφιακοποιήσεων και λειτουργικών βελτιστοποιήσεων. Αλλά και με την αξιοποίηση ΑΙ εργαλείων, μεταφορά σε cloud υποδομές και αξιοποίηση αυτοματισμών, αλλά και μετάβαση σε κοινές με τον Όμιλο Telekom πλατφόρμες και λειτουργικά μοντέλα».

Τρίτος και τελευταίος πυλώνας της νέας στρατηγικής του ΟΤΕ είναι η Διαφοροποίηση, με τρεις προτεραιότητες. Όπως ανέφερε ο Κώστας Νεμπής, «η εταιρεία ξεχωρίζει με τους καλύτερους δείκτες εμπειρίας πελάτη στην αγορά, ωστόσο γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλά ακόμα περιθώρια βελτίωσης για να φέρουμε την εμπειρία πελάτη εκεί που θέλουμε και να φτάσουμε να συγκρινόμαστε με τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών τεχνολογίας στην Ευρώπη». Τόνισε επίσης πως θα αξιοποιηθεί περαιτέρω η μάρκα Telekom.

«Η Telekom είναι ένας Όμιλος με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες. Έχει πάνω από 300 εκατ. πελάτες και απασχολεί πάνω από 200.000 εργαζόμενους. Το μέγεθός της, της επιτρέπει να έχει περισσότερες ευκαιρίες συνεργασίας από οποιονδήποτε άλλο. Google, Apple, SpaceX, Perplexity, OpenAI, Nvidia και Netflix είναι μόνο μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα συνεργασιών της Telekom. Όπως κάναμε με το Netflix, έτσι θέλουμε να κινηθούμε για να αξιοποιήσουμε όσες περισσότερες συνεργασίες μπορούμε προς όφελος των πελατών μας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Νεμπής.

Ολοκληρώνοντας τις στρατηγικές προτεραιότητες, ο κ. Νεμπής αναφέρθηκε στους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ σημειώνοντας πως η επένδυση που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια στη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων στις νέες τεχνολογίες και μεθόδους δουλειάς, θα συνεχιστεί, με στόχο να ανέβει η εταιρεία ακόμη πιο ψηλά στη λίστα των top employers.

Κώστας Νεμπής: Το όραμα, οι στόχοι και η στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ μέχρι το 2030

Έρχεται το FWA

Για την παροχή υπηρεσιών σε περιοχές που δεν υπάρχει κάλυψη FTTH, ο κ. Νεμπής σημείωσε ότι «το 5G – τόσο η πρόσβαση όσο και το δίκτυο κορμού (5G stand alone) – είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζουμε το FWA (Fixed Wireless Access) προϊόν για να προσφέρουμε υπερυψηλές ταχύτητες στους πελάτες που δεν έχουν ακόμη καλυφθεί από τις οπτικές ίνες. Η εμπορική διάθεση θα γίνει το επόμενο διάστημα».

Ερωτηθείς για την πιθανότητα συνεργασίας με την ΔΕΗ, ο κ. Νεμπής απάντησε ότι «συνεργαζόμαστε με όλους τους παρόχους που δημιουργούν δίκτυα οπτικών ινών, όπου υπάρχει η ανάγκη να προσφέρουμε υπηρεσίες για τους πελάτες μας. Η ΔΕΗ αυτή τη στιγμή περνάει ίνες σε περιοχές που υπάρχει ήδη το δικό μας δίκτυο οπτικών ινών. Παρ’ όλα αυτά θα ήμασταν θετικοί να αγοράσουμε χονδρική από τη ΔΕΗ σε περιοχές που δεν είναι στο δικό μας πλάνο. Στο πλαίσιο αυτό το δοκιμάζουμε και πιλοτικά.»

Σε ό,τι αφορά τα έργα ICT, ο επικεφαλής του Ομίλου ΟΤΕ τόνισε πως οι πελάτες, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, «μας επιλέγουν γιατί είμαστε ο μεγαλύτερος System Integrator της αγοράς. Έχουμε το μέγεθος και την τεχνογνωσία, και παραδίδουμε τα έργα στην ώρα τους».

Σχετικά με την υψηλή φορολογία στον κλάδο τηλεπικοινωνιών, σημείωσε πως «είμαστε στις 2-3 χώρες στην Ευρώπη με την υψηλότερη φορολογία σε σταθερή, κινητή και TV, κατάλοιπο της μνημονιακής περιόδου. Έχει γίνει η πρώτη κίνηση με την κατάργηση του φόρου 5% στις υψηλές ταχύτητες σταθερής. Ελπίζω να υπάρξει και συνέχεια».

Σε ό,τι αφορά το brand Τ, είπε: «έχουμε ξεκινήσει εδώ και καιρό να το αξιοποιούμε συμπληρωματικά με τη μάρκα μας COSMOTE, για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, γιατί κατατάσσεται στις πιο αγαπητές μάρκες ανεξαρτήτως κλάδου στην Ελλάδα. Ωστόσο, αξιοποιούμε και τη μάρκα Telekom που έχει εξελιχθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια, στέκεται ισάξια στις top 10 παγκοσμίως και μας δίνει επιπλέον δυναμική και διεθνές εκτόπισμα».

Για την υπηρεσία παραγγελίας φαγητού BOX, o κ. Νεμπής σημείωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την πορεία του BOX. Έχει ήδη φτάσει τους 1 εκατ. πελάτες και δέχεται 40.000 παραγγελίες την ημέρα. Και έχουμε ακόμη δρόμο». Για το payzy αντίστοιχα, είπε πως «έχει φτάσει τους 400.000 πελάτες, ενώ 2.000 επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει το payzy pro. Ήδη έχει λανσαριστεί και στην γερμανική αγορά, ενώ θέλουμε να το αξιοποιήσουμε ακόμη περισσότερο».

Σε ό,τι αφορά το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου, ο κ. Νεμπής υπογράμμισε: «Έχουμε τους καλύτερους επαγγελματίες στην αγορά, και γι’ αυτό είμαστε περήφανοι. Θέλουμε να τους κρατήσουμε και να τους εξελίξουμε, και προς αυτή την κατεύθυνση δουλεύουμε».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα 2 Μαΐου 2025

Καρκίνος του παχέος εντέρου: «Είμαι ογκολόγος και αυτή είναι η κορυφαία τροφή-ασπίδα που επιβάλλεται να καταναλώνετε στο πρωινό σας»

Μάρκο Ρούμπιο: «Το Ιράν οφείλει να αποδεχθεί τις επιθεωρήσεις για τα πυρηνικά»

Ντόναλντ Τραμπ: Μαχαίρι άνω των 160 δισ. δολαρίων σε περιβαλλοντικά και εκπαιδευτικά κονδύλια

Δεν υπάρχει τίτλος για τροποποίηση στο μήνυμά σας. Παρακαλώ παρέχετε έναν τίτλο άρθρου για να τον βελτιώσω.

Καιρός σήμερα: Άγριες φουρτούνες στο Αιγαίο, καταιγίδες και ασυνήθιστη ζέστη

Δικαστής Τέξας καταδικάζει ως παράνομη την επίκληση Τραμπ σε νόμο του 1798 για μαζικές απελάσεις

Κίνα προς ΗΠΑ: Άρση των επιβληθέντων δασμών προϋπόθεση για έναρξη διαπραγματεύσεων

Στα μέσα Μαΐου ο τρίτος γύρος συνομιλιών ΗΠΑ-Ιαπωνίας για τους δασμούς

«Ο πόλεμος στην Ουκρανία θα παραταθεί» – Η προειδοποίηση του Αμερικανού Αντιπροέδρου Τζέι Ντι Βανς

Λουτρό αίματος στο Σουδάν: Τουλάχιστον 542 άμαχοι νεκροί στο Βόρειο Νταρφούρ μέσα σε τρεις εβδομάδες

Ντόναλντ Τραμπ: Αποστέλλει επιτέλους οπλισμό στην Ουκρανία – Αποκαλύπτεται ο χάρτης με τα σπάνια ορυκτά της χώρας

Ολυμπιακός: Αποθέωση και φρενίτιδα στη Μαδρίτη για το εισιτήριο στο Άμπου Ντάμπι

Αγγελόπουλοι στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού: «Καμία ομάδα τέσσερα συνεχόμενα Final 4, πάμε για το τρόπαιο»

Ισραήλ: Απειλεί με «συντριπτική ισχύ» αν η Συρία εγκαταλείψει τους Δρούζους

00:00 / 00:00

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ κατακτά Χρυσό Βραβείο για την κοινωνική του δράση στα Prix...

Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ τιμήθηκε με το Χρυσό Βραβείο «Pharma For Society» στα Prix Galien Greece 2025, αναγνωρίζοντας την κοινωνική του προσφορά και την αφοσίωσή...

ΔΕΗ: Εξασφάλισε θέση-κλειδί στον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό DIGITALEUROPE

Η ΔΕΗ εντάχθηκε πρόσφατα στο DIGITALEUROPE, τον κορυφαίο ευρωπαϊκό οργανισμό που εκπροσωπεί τους ψηφιακά εξελισσόμενους κλάδους, ως το πρώτο εταιρικό μέλος από την Ελλάδα....

Εντυπωσιακό γιγαντιαίο ΙΚΕΑ ανοίγει στο Ηράκλειο Κρήτης

Η ΙΚΕΑ εγκαινίασε το νέο της κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης, το οποίο είναι το 7ο μεγάλο κατάστημα της εταιρείας στην Ελλάδα. Το κατάστημα, που...

ΑΔΜΗΕ: Εκτοξεύονται επενδύσεις με εντυπωσιακή κερδοφορία το 2024

Το 2024 είναι χρονιά-σταθμός για τον ΑΔΜΗΕ, καθώς σημειώνει ρεκόρ επενδύσεων ύψους 732 εκατ. ευρώ και εντυπωσιακή αύξηση 21% στα καθαρά κέρδη, που φτάνουν...

Καραβίας (Eurobank): Έτος ορόσημο το 2024, στόχος σωρευτική διανομή κερδών στην τριετία 2025 με 2027 διπλάσια της περιόδου 2022 – 2024

Συνολικό μέρισμα 674 εκατ. ευρώ (10,5 λεπτά ανά μετοχή) θα διανείμει η Eurobank στους μετόχους της από τα κέρδη της χρήσης 2024 (payout ratio...

ΕΥΔΑΠ: Εντυπωσιακή άνοδος εσόδων κατά 6,3% το 2024

Η ΕΥΔΑΠ ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 6,3% για το 2024, φτάνοντας τα 373,7 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της αύξησης κατανάλωσης νερού κατά 6,2% λόγω...

Όμιλος Βογιατζόγλου: Εντυπωσιακή άνοδος πωλήσεων κατά 11,09% το 2024

Ο Όμιλος Βογιατζόγλου ανακοίνωσε αύξηση 11,09% στον κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 41,76 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 37,59 εκατ. ευρώ...

Ο Όμιλος Motor Oil ενισχύει τον αθλητισμό και επενδύει διαχρονικά σε κορυφαίους Έλληνες αθλητές

Ο Όμιλος Motor Oil, μέσω του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Φροντίζω», συνεχίζει να υποστηρίζει ενεργά τους Έλληνες αθλητές, ενισχύοντας τις προσπάθειές τους για επιτυχίες σε...

Το HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον εμπνέει τους επαγγελματίες της καφεστίασης να...

Το πρόγραμμα HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον επιστρέφει με δωρεάν Masterclasses σε πέντε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, από 5 έως 20 Μαΐου, με...

ελίν: Εκτινάχθηκε κατά 11% ο συνολικός τζίρος το 2024

Ο Όμιλος ελίν ανακοίνωσε αύξηση 11% στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του για το 2024, φτάνοντας τα 2.757 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 2.483 εκατ....

Coca-Cola HBC: Εκτοξεύθηκαν κατά 10,6% τα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο 2025

Η Coca-Cola HBC ανακοίνωσε ότι τα έσοδα της για το πρώτο τρίμηνο του 2025 υπήρξαν αυξημένα κατά 10,6% σε οργανική βάση, με τον όγκο...

Νώντας Πασχαλίδης (Neurosoft): Στοχεύουμε σε οργανική ανάπτυξη – Ανοιχτοί σε εξαγορές

Ο Νώντας Πασχαλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Neurosoft, αναλύει την πορεία και τις προοπτικές της εταιρείας, που έχει μεταμορφωθεί από software house σε ηγέτη στα...

BSH Οικιακές Συσκευές: Η κυριαρχία στην αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών – Οι προκλήσεις...

Η BSH Οικιακές Συσκευές, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών της στην ελληνική αγορά το 2024, διατηρεί την ηγετική της θέση στις μεγάλες οικιακές...

Η ακτινογραφία του χαρτοφυλακίου της BriQ Properties

Εγκρίθηκε από τη Γενική Συνέλευση της BriQ Properties το προαιρετικό πρόγραμμα επανεπένδυσης μερίσματος (script dividend), το οποίο προβλέπει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου έως και...

Premia Properties: Ενίσχυση κεφαλαίου και δυναμικές επενδυτικές κινήσεις

Η Premia Properties παρουσίασε θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2024 κατά τη διάρκεια ημερίδας για θεσμικούς επενδυτές, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία της στην επίτευξη στόχου...

Aegean: Θετικές οι προβλέψεις για το καλοκαίρι

«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα...

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Εκτοξεύθηκαν τα κέρδη το 2024 – Πρόταση για διανομή μερίσματος-μαμούθ με αύξηση 60%

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση κερδών για το 2024, με καθαρά κέρδη που ανήλθαν σε 818,3 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της πώλησης της...

Aegean: Αισιόδοξες οι εκτιμήσεις για την καλοκαιρινή περίοδο

Η Aegean Airlines εκφράζει αισιοδοξία για την καλοκαιρινή περίοδο του 2025, καθώς οι θετικές προβλέψεις συνεχίζουν παρά τις γενικότερες αβεβαιότητες. Η εταιρεία παρουσίασε αύξηση...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ντενίση: «Τι με φέρατε εδώ πέρα για 5 λεπτά;» – Το ξέσπασμα της ηθοποιού...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, η Μιμή Ντενίση παραχώρησε...

Ο 28χρονος που θανατώθηκε ως ο «Δράκος του Σέιχ Σου» – «Μανούλα μου γλυκιά...

Ο 28χρονος Αριστείδης Παγκρατίδης, γνωστός ως ο «Δράκος του...

Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Πληγώθηκα βαθιά από τη διαθήκη του πατέρα μου – Είμαι πεπεισμένη ότι...

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη παραχώρησε μια συγκινητική συνέντευξη στην εκπομπή...

Νίκος Κοκλώνης: Ξέσπασε στο Πρωινό για τα χρέη και την Καινούργιου – «Ψέματα δεν...

Στην εκπομπή "Πρωινό" του ΑΝΤ1, ο Νίκος Κοκλώνης απάντησε...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ