- Η ΑΑΔΕ έχει επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω ψηφιακών εφαρμογών, με 1450 διακοπές εργασιών να ολοκληρώνονται σε δύο ημέρες.
- Οι διαδικασίες αυτές αφορούν εκκρεμή αιτήματα που υπήρχαν προς την Εφορία και μειώνουν σημαντικά το φόρτο εργασίας.
- Αναμένονται περαιτέρω ψηφιακές εφαρμογές που θα συμβάλλουν στην πλήρη αποκατάσταση των εκκρεμών αιτημάτων σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Η λειτουργία όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνει σημαντικά τα εκκρεμή αιτήματα προς την Εφορία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, μόνο τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Ρεπορτάζ: Κώστας Τσάβαλος