Η Renault στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη διάθεσης του Symbioz με το πιο αποδοτικό μηχανικό σύνολο 1.8 full hybrid E-Tech 160 και σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Σε σχέση με το προγενέστερο μοτέρ 1.6 full hybrid E-Tech 145 εκτός από περισσότερη δύναμη εξασφαλίζει ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Αναμενόμενα οι τιμές του έχουν αυξηθεί, ωστόσο παραμένουν πολύ ανταγωνιστικές για τα δεδομένα των full hybrid μικρομεσαίων SUV.

Τιμές νέου Renault Symbioz E-Tech 160
- evolution full hybrid E-Tech 160: από 30.900 ευρώ
- techno full hybrid E-Tech 160: από 33.100 ευρώ
- esprit Alpine full hybrid E-Tech 160: από 35.500 ευρώ
- iconic full hybrid E-Tech 160: από 37.100 ευρώ
- Εξοπλισμοί Renault Symbioz E-Tech 160
Έκδοση evolution: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,4 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς Full LED και αισθητήρας φώτων – βροχής. Έκδοση techno (επιπρόσθετα της evolution): ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, Renault Multi-Sense, ηχοσύστημα Arkamys Classic, πλοήγηση, Google Built-In, πίνακας οργάνων 10,3 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, πίσω & πλάι, ρυθμιζόμενη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο & υποβραχιόνιο φιμέ πίσω κρύσταλλα, διαφορετικές επενδύσεις και ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέπτης.
Έκδοση esprit Alpine (επιπρόσθετα της techno): ζάντες 19 ιντσών, εξωτερική σχεδίαση Alpine με αξεσουάρ χρωμίου σε μαύρο χρώμα, εσωτερική διακόσμηση με αξεσουάρ Alpine και θερμαινόμενο τιμόνι. Έκδοση iconic (επιπρόσθετα της techno): σύστημα υποβοήθησης διατήρησης στο κέντρο της λωρίδας, προειδοποίηση τυφλού σημείου, περιμετρική κάμερα 360 μοιρών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και συνοδηγού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, 19άρες ζάντες, σύστημα στάθμευσης hands-free και ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών. Επιπλέον, όλα τα Renault Symbioz καλύπτονται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Δυνατό μοτέρ με χαμηλή κατανάλωση

Η νέα υβριδική μονάδα με τη συνδυαστική απόδοση των 158 ίππων και 265 Nm αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων ισχύος 109 ίππων και 172 Nm ροπής και δύο ηλεκτροκινητήρες – τον κύριο με ισχύ 49 ίππων και έναν δευτερεύοντα HSG (High-voltage Starter Generator) 25 ίππων. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου χωρίς συμπλέκτη, με τέσσερις σχέσεις για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο για τον ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία και εξαιρετική αποδοτικότητα. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh παρέχει το ρεύμα για την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, η οποία μπορεί να φτάσει έως και 80% του χρόνου στην πόλη. Το αποτέλεσμα είναι μεικτή κατανάλωση από 4,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO₂ από 97 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) Επίσης, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταμάτα στα 180 χλμ./ώρα.
Το άρθρο Οι τιμές του νέου Renault Symbioz full hybrid E-Tech 160 εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.
![]()


![]()







