Πλήθος καταγγελιών από πελάτες τραπεζών αναδεικνύει το ζήτημα αιφνιδιαστικών χρεώσεων στους λογαριασμούς τους. Οι τράπεζες προχωρούν σε μετατροπή απλών λογαριασμών σε «λογαριασμούς προνομίων», επιβάλλοντας επιπλέον χρεώσεις χωρίς σαφή ενημέρωση.
Οι καταναλωτές εκφράζουν την ανησυχία τους για την έλλειψη διαφάνειας από πλευράς των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Οι αρχές καλούνται να παρέμβουν ώστε να προστατευθούν τα δικαιώματα των πελατών και να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του τραπεζικού συστήματος.





