H Porsche υποχρεώθηκε σε άρον-άρον αναδίπλωση σχετικά με τις επόμενες Boxster/Cayman, ανακοινώνοντας πριν λίγους μήνες ότι θα προσφέρονται και με κινητήρες βενζίνης, αντί για αποκλειστικά ηλεκτρικές. Μια αλλαγή, ωστόσο, που μόνο εύκολη δεν είναι.
Σύμφωνα με πηγές από το Τσουφενχάουζεν, η μετατροπή της πλατφόρμας PPE ώστε να φιλοξενεί θερμικούς κινητήρες αποδεικνύεται πολύ δύσκολη, ιδιαίτερα όσον αφορά το πάτωμα και τα υποπλαίσια της ανάρτησης. Λογικό, βέβαια, καθότι μιλάμε για αμιγώς ηλεκτρικό πάτωμα, που έχει σχεδιαστεί να φιλοξενεί τα ανάλογα μοτέρ, μπαταρίες και αντλίες θερμότητας. Τώρα οι μηχανικοί της Porsche καλούνται να το προσαρμόσουν, ώστε να χωρέσουν ο βενζινοκινητήρας (τετρακύλινδρος ή εξακύλινδρος), το κιβώτιο, το διαφορικό, οι άξονες, το ρεζερβουάρ, η αντλία βενζίνης και πάει λέγοντας. Εγχείρημα που μόνο εύκολο δεν είναι, ειδικά όταν στην εξίσωση μπαίνει και ο παράγοντας του κόστους.
Η Porsche διατυμπάνιζε εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο ότι οι διάδοχοι των 718 θα κινούνταν αποκλειστικά με ρεύμα, ωστόσο οι χαμηλές πωλήσεις των Taycan και Macan EV έφεραν στα συγκαλά τους αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις στο Τσουφενχάουζεν, εξ ου και η ριζική αλλαγή στην κατάρτιση του οργανογράμματος. Να θυμίσουμε ότι οι τωρινές και εσχάτως κατηργημένες Cayman GT4 / Boxster Spyder RS έχουν στο κέντρο τον 4.0λιτρο ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer, απόδοσης 500 ίππων και 450 Nm ροπής, που μπορεί να γεμίσει το περιβάλλον με ηδονικές κραυγές στις 9.000 σ.α.λ. Κάτι που επίσης θα λείψει, περισσότερο από κάθε τι, στις επόμενες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman, οι οποίες πάντως θα καθυστερήσουν. Ενώ το αρχικό χρονοδιάγραμμα ήθελε το λανσάρισμά τους το 2026, ήδη έχει μετατεθεί για το 2027.
Το άρθρο Πονοκέφαλος η βενζίνη για τις επόμενες Porsche Boxster/Cayman εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.







