Οι καταναλωτές παρατηρούν αυξήσεις στις τιμές βασικών προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες. Ο Λευτέρης Κιοσσές, Γενικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, αναλύει τις τάσεις της αγοράς και τις επιπτώσεις στους προϋπολογισμούς των νοικοκυριών.
Παρά τις αυξήσεις σε πολλές κατηγορίες προϊόντων, υπάρχουν και περιπτώσεις μείωσης τιμών, που προσφέρουν ανακούφιση στους καταναλωτές. Η κατάσταση αυτή αναδεικνύει τις συνεχείς προκλήσεις που αντιμετωπεί ο τομέας της λιανικής και τη σημασία της παρακολούθησης των τιμών για τον καταναλωτή.





