Η ΔΕΗ εισέρχεται σε μια νέα εποχή ψηφιακού μετασχηματισμού, επικεντρωμένη στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης και απρόσκοπτης εμπειρίας για τους πελάτες της. Στο πλαίσιο του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας, παρουσιάστηκαν οι στρατηγικές που θα ενισχύσουν τις εξατομικευμένες υπηρεσίες και την καινοτομία.
Η προσέγγιση «One Vision» αναδεικνύει τη δέσμευση της ΔΕΗ να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογίες. Μέσω της συμμόρφωσης με τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, η εταιρεία στοχεύει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της και στην ενίσχυση της σχέσης της με το κοινό.






