Η Audi συνεχίζει να επενδύει σε πετρελαιοκινητήρες, παρουσιάζοντας τον νέο V6 TDI με υβριδική τεχνολογία MHEV plus, που αποδίδει 299 ίππους και 580 Nm ροπής.
Παρά την τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία διατηρεί επιλογές για πετρελαιοκίνητα μοντέλα, όπως τα Q5 και A6, ενσωματώνοντας εξελιγμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει ηλεκτρικό κομπρέσορα και λειτουργεί με καύσιμα HVO, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση και αξιοπιστία. Η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Audi να προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών στους καταναλωτές.
Πιο αναλυτικά
Νέος V6 TDI με υβριδική τεχνολογία MHEV plus, 299 ίππους και 580 Nm ροπής από την Αudi; Σωστά διαβάζετε, γιατί όσο κι αν οι κατασκευαστές τείνουν προς τα EV, κρατούν τις πόρτες ανοιχτές και για όσους επιμένουν πετρελαιοκίνητα. Αυτήν τη φορά στα νέα Q5 και Α6

Τα Audi Q5 και A6 με εξακύλινδρο σε διάταξη ”V” και «γάμο» με υβριδική τεχνολογία και
ηλεκτρικά υποβοηθούμενο κομπρέσορα
Η επίσημη ενημέρωση λέει ότι η κίνηση για την εξέλιξη του diesel «επιβεβαιώνει τη σταθερή επένδυση της Audi σε τεχνολογίες που ενισχύουν τον premium χαρακτήρα και την οδηγική ωριμότητα των μοντέλων της»
Αυτό που δεν θα διαβάσετε σε επίσημες ενημερώσεις είναι ότι, όπως γράφαμε στο 4Drivers ήδη από τη «μεγάλη επανεκκίνηση» της αυτοκίνησης με αφορμή τα EV, οι μεγάλοι κατασκευαστές, αυτοί με τους τεράστιους προϋπολογισμούς και τη διευρυμένη «βεντάλια» μοντέλων, θα χρειαζόταν να διασπείρουν τη γκάμα τους με όλες τις επιλογές. Και μετά, ας διαλέξει το κοινό. Αυτό που, σε κάθε φυσιολογική αγορά δυτικού τύπου, κατευθύνει τα πράγματα

Μ’ αυτά και με ‘κείνα, η είδηση ότι η Αudi μπήκε στην προφανώς δαπανηρή διαδικασία να εξελίξει τον πετρελαιοκίνητο V6, σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία και ηλεκτρικό κομπρέσορα, επιβεβαιώνει ότι οι κατασκευαστές θέλουν να διατηρήσουν όλη την τράπουλα στο τραπέζι. Τουλάχιστον μέχρι νεωτέρας
Τι λέει η Audi για τον V6 diesel
Πλέον τα Q5 και A6 διαθέτουν κάτω από το καπό τον τρίλιτρο V6 με το σύστημα MHEV plus στην πιο εξελιγμένη μορφή μερικής ηλεκτροκίνησης της εταιρείας.
Όπως περιγράφεται, το σύστημα είναι βασισμένο σε τρία ηλεκτροποιημένα στοιχεία: τη γεννήτρια συστήματος μετάδοσης (powertrain generator), τον εκκινητήρα/εναλλάκτη με ιμάντα (belt alternator starter) και τη μπαταρία φωσφορικού σιδήρου-λιθίου.
Η νέα γενιά του ηλεκτρικού κομπρέσορα τοποθετείται μετά το συμβατικό τούρμπο και το intercooler, λειτουργώντας μέσω του δικτύου 48V.

Σε σχέση με προηγούμενες εκδόσεις, το νέο σύστημα λειτουργεί σε πολύ ευρύτερο φάσμα συνθηκών, «χτίζει» πίεση υπερπλήρωσης ταχύτερα από ποτέ και προσφέρει απόλυτα γραμμική απόκριση σε όλο το εύρος στροφών. Το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση χωρίς κανένα κενό, μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα και σαφώς βελτιωμένη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου

Η μέγιστη πίεση των 3,6 bar επιτυγχάνεται σχεδόν ένα δευτερόλεπτο νωρίτερα, χάρη στη συνδυαστική δράση του ηλεκτρικού κομπρέσορα και της γεννήτριας συστήματος μετάδοσης – μια συνεργασία που μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο ο V6 TDI αποδίδει τη δύναμή του.
Τέλος, ο νέος κινητήρας της Audi V6 TDI είναι πιστοποιημένος για καύσιμα HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο EN 15940.
Info / Photo: audi.gr






