Η Κατερίνα Καινούργιου, γνωστή παρουσιάστρια της εκπομπής "Super Κατερίνα" στον ALPHA, αποκάλυψε ότι δεν σκοπεύει να συνεχίσει για πολλά χρόνια στην τηλεόραση, καθώς επιθυμεί να στραφεί στον επιχειρηματικό τομέα. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει να λανσάρει μια σειρά καλλυντικών σε συνεργασία με την Zoe Boikou, μια επιτυχημένη επιχειρηματία στον χώρο της ομορφιάς. Η συνεργασία αυτή, που συνδυάζει την κοσμοπολίτικη αισθητική της Boikou με την ελληνική λάμψη της Καινούργιου, αναμένεται να φέρει μια νέα συλλογή καλλυντικών στην αγορά, ενισχύοντας το beauty σκηνικό της χώρας.
Πιο αναλυτικά
H Κατερίνα Καινούργιου, σήμερα, Τρίτη 2 Δεκεμβρίου, κατά την διάρκεια της εκπομπής Super Κατερίνα του ALPHA, έκανε μια προσωπική εξομολόγηση σχετικά με το τηλεοπτικό της μέλλον. Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια του σχολιασμού, η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι δεν έχει σκοπό να βρίσκεται στην τηελόραση για πολλά χρόνια ακόμα.
Τι είπε η Κατερίνα Καινούργιου για το τηλεοπτικό της μέλλον
«Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει, ότι εγώ ρε παιδί μου δεν θέλω να κάνω για πολλά ακόμα χρόνια τηλεόραση. Θα κάνω για κάποια σίγουρα, γιατί το αγαπώ πάρα πολύ αυτό που κάνω. Αλλά μετά θέλω να είμαι επιχειρηματίας. Ετοιμάζω κάτι που το έχω ξαναπεί με καλλυντικά με το εξωτερικό. Τέλος πάντων, πολύ σύντομα αυτό θα ανακοινωθεί με μια πολύ όμορφη συνεργασία με την ιδιοκτήτρια μιας άλλης εταιρίας. Αλλά θα ήθελα στο μέλλον να έχω την δικιά μου επιχείρηση.
Βλέπω makeup artist στο εξωτερικό που έχουν τις δικές τους σειρές, όχι εμένα, εμένα δεν πιάνει το χέρι μου, αλλά θα .ήθελα να έχω την δική μου ολοκληρωμένη σειρά καλλυντικών. Μου αρέσει σαν ιδέα. Η Rihanna πηγαίνει εξαιρετικά, δεν εμφανίζεται δεν πηγαίνει πουθενά και βγάζει εκατομμύρια από την εταιρία της. Νούμερα ένα τώρα είναι Charlotte Tilbury, όλη μέρα με αυτά ασχολούμε, όλη μέρα! Δεν λέω ότι μπορώ να το κάνω τώρα, μια δεκαετία την έχω, απλά λέω ότι δεν θέλω για πάντα να είμαι σε αυτό» είπε η Κατερίνα Καινούργιου σχετικά με το τηλεοπτικό της μέλλον και για το επάγγελμα που θέλει να ακολουθήσει μετά την τηλεόραση.
Ποιο είναι το επιχειρηματικό βήμα της Κατερίνας Καινούργιου μετά την τηλεόραση;
Γράφει η Τζώρτζια Συρίχα
Αλλαγές στην επαγγελματική της ζωή, νέοι συνεργάτες και αλλαγές στην εκπομπή της. Μπορεί η “Super Κατερίνα” στον ALPHA να είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες της Κατερίνας Καινούργιου (δείτε το πάνελ της) ,όμως εκείνη δεν επαναπαύεται ποτέ και κοιτάει πάντοτε να κάνει και το επόμενο μεγάλο της βήμα, αυτή την φορά στις επιχειρήσεις. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που η Κατερίνα Καινούργιου ασχολείται με κάτι άλλο εκτός τηλεόρασης… Λατρεύει ότι έχει σχέση με την ομορφιά και περιποιείται με το παραπάνω τον εαυτό της – δεν το έχει κρύψει άλλωστε ότι της αρέσει να έχει μια άψογη εικόνα. Έτσι καθώς ο Σεπτέμβριος πλησιάζει, η παρουσιάστρια έχει βάλει στα σκαριά μια νέα δυναμική – τι άλλο;- beauty συνεργασία και ετοιμάζεται άμεσα να την υλοποιήσει.
Η συνεργασία αυτή με την Zoe Boikou είναι γεγονός και μια «γνωριμία» που ξεκίνησε μέσα από το Instagram και εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο επαγγελματικό όραμα με βασική αρχή των δυο κοριτσιών “η ισχύς εν τη ενώσει”. Γνωρίστηκαν πέρυσι, αντάλλαξαν γεμάτα ενθουσιασμό μηνύματα, βρήκαν κοινό όραμα στο branding. Το αποτέλεσμα;
Περίπου σε έναν μήνα, αναμένεται να λανσαριστεί μια νέα συλλογή καλλυντικών – μέχρι στιγμής δεν έχουν βρει το όνομα – ιδιαίτερης στυλιστικής ταυτότητας, που συνδυάζει τη minimal-κοσμοπολίτικη αισθητική της Zoe Boikou με την ελληνική επίδραση και την λάμψη της Κατερίνας Καινούργιου.
Το επόμενο βήμα έχει ήδη δρομολογηθεί, ραντεβού από κοντά πιθανόν και στην Πάρο που η Κατερίνα Καινούργιου κάνει διακοπές (δείτε φωτογραφίες), για να οριστικοποιηθούν οι λεπτομέρειες — χρώματα, φόρμουλες, συσκευασίες και τα πρώτα προϊόντα μπαίνουν σε σειρά ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή. Το γυναικείο κοινό σίγουρα περιμένει με ανυπομονησία πώς θα μεταφραστεί αυτή η συνεργασία σε προϊόντα που θα δώσουν στίγμα στο beauty σκηνικό της χώρας.
Σημειωτέον ότι η Zoe Boikou, έχει καταφέρει να κερδίσει το ενδιαφέρον των makeup lovers παγκοσμίως με υψηλής ποιότητας πινέλα, σκιές, eyeliners και lip liners — πολυαγαπημένα προϊόντα. Το Instagram της είναι γεμάτο reels με χρήση προϊόντων, που δείχνουν την πρακτικότητα και την υψηλή χρωματική απόδοση, και ανακοινώσεις για νέες κυκλοφορίες. Η αισθητική της είναι μοντέρνα, minimalist και vegan-friendly. Από την πλευρά της Κατερίνας Καινούργιου, η προσέγγιση της Zoe Boikou σε αυτήν, αποτελεί ένα σύγχρονο επιχειρηματικό βήμα, που συνδυάζει lifestyle, καλλυντικά και digital marketing.
Ποια είναι η Zoe Boikou
Η Zoe Boikou είναι ελληνίδα στην καταγωγή, μετανάστευσε πολύ νωρίς στη Γερμανία μαζί με την οικογένειά της, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Από μικρή μαγεύτηκε από τον κόσμο της ομορφιάς. Το 2008, σε ηλικία μόλις 22 ετών, συνειδητοποίησε ότι δεν υπήρχαν στην αγορά πινέλα μακιγιάζ που να συνδυάζουν ποιότητα και προσιτή τιμή. Αγοράζοντας αρχικά μερικά άγραφα πινέλα και πουλώντας τα μέσω eBay, είδε άμεση ζήτηση και εντυπωσιακή ανταπόκριση.
Τα προϊόντα σιγά-σιγά επεκτάθηκαν σε σκιές, κραγιόν, highlighters, ενώ σήμερα ο κόσμος γνωρίζει το brand για την υψηλή αισθητική, την vegan δέσμευση και την απήχησή του στη διεθνή κοινότητα. Η φιλοσοφία του brand βασίζεται στην έννοια του «Wear the Love» — μακιγιάζ ως έκφραση αυτοεκτίμησης, αυτοπεποίθησης και συλλογικής ενδυνάμωσης γυναικών σε όλο τον κόσμο.






