- Έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες οδηγοί πληρώνουν 120 εκατ. ευρώ για νοθευμένα καύσιμα, με την Αττική να ξεχωρίζει ως η περιοχή με τη μεγαλύτερη παραβατικότητα.
- Ένα στα τέσσερα πρατήρια καυσίμων στην Αττική είτε πουλάει "αέρα κοπανιστό" είτε παραποιεί τις ενδείξεις των μετρητών, ενώ μόνο στην περιοχή αναφέρεται ότι η αύξηση των παραβατικών πρατηρίων έφτασε το 35%.
- Παρά την αύξηση των παραβατικών πρατηρίων, η επιθεώρηση στα πρατήρια καυσίμων παραμένει περιορισμένη, με μόλις 8 έλεγχους να έχουν διενεργηθεί φέτος από το αρμόδιο τμήμα.
Άκρως αποκαλυπτική η έρευνα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που έδειξε πως οι Έλληνες οδηγοί πληρώνουν 120 εκατ. ευρώ σε πρατήρια καυσίμων για νοθευμένα καύσιμα. «Πρωταγωνιστής» του φαινομένου της παραβατικότητας, η Αττική.
Ένα στα τέσσερα πρατήρια καυσίμων σε όλη την Αττική φαίνεται πως είτε κλέβει στην αντλία πουλώντας «αέρα κοπανιστό», είτε έχει παραποιήσει τις ενδείξεις των μετρητών, βγάζοντας τεράστια κέρδη.
Μόνο στην Αττική η αύξηση των παραβατικών πρατηρίων, έφτασε το 35%.
Πέρα από τα προβλήματα που μπορεί να βγάλουν τα οχήματα από τα νοθευμένα καύσιμα, οι Έλληνες οδηγοί φαίνεται πως μέσα σε έναν χρόνο πληρώνουν 120 εκατ. ευρώ για αέρα.
Σύμφωνα με την έρευνα, από τα 5.600 πρατήρια που ελέγχθηκαν, τα 300 είναι παραβατικά.
Πέρα από την κατάσταση που φαίνεται πως μετά την οικονομική κρίση και την πανδημία της COVID-19 έχει χειροτερέψει, σοβαρούς προβληματισμούς δημιουργεί και το γεγονός πως αν και η ΑΑΔΕ έχει κλείσει 18 πρατήρια για νοθεία, όλα ανεξαιρέτως μέσα σε 2 ημέρες άνοιξαν ξανά.
Και οι 18 ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πήραν αναστολή μετά από χορήγηση προσωρινής διαταγής και πλέον λειτουργούν κανονικά.
Το τμήμα Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας που είναι αρμόδιο για τους ελέγχους στα πρατήρια καυσίμων, σήμερα έχει μόνο 2 εργαζομένους. Αν και τα φαινόμενα νοθείας έχουν αυξηθεί, φέτος έγιναν μόλις 8 έλεγχοι ενώ το 2023 είχαν γίνει συνολικά 28.






