Οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν δυναμικά στην ελληνική τηλεόραση, κατακτώντας την κορυφή της τηλεθέασης από τις 3 έως τις 26 Νοεμβρίου, με μέσο όρο 20,6% και σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή, με επικεφαλής τον Αντώνη Κανάκη και την ομάδα του, κατάφερε να προσελκύσει περίπου 1.605.000 τηλεθεατές, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως μία από τις πιο επιδραστικές και αγαπημένες στην ελληνική τηλεοπτική σκηνή. Με τη χαρακτηριστική τους σάτιρα και αντισυμβατική προσέγγιση, οι «Ράδιο Αρβύλα» συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν, προσφέροντας μοναδικές στιγμές γέλιου και προβληματισμού.
Πιο αναλυτικά
Οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν, γράφοντας ακόμη ένα επιτυχημένο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία τους, που μετράει πλέον 19 τηλεοπτικές σεζόν.
Από τις 3 Νοεμβρίου έως και τις 26 Νοεμβρίου, ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά, Χρήστο Κιούση ήταν στην πρώτη θέση, με μέσο όρο 20,6% και 6,5 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Στην ανατρεπτική παρέα του «Ράδιο Αρβύλα», των «Boomers» και του «Vinyλίου» μπήκαν για τουλάχιστον 1’ κατά μέσο όρο περίπου 1.605.000 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού.
Οι «Ράδιο Αρβύλα», η πιο επιδραστική ομάδα της ελληνικής τηλεόρασης, ήρθαν και θα πρωταγωνιστήσουν και φέτος, με τη μοναδική τους ταυτότητα, αστείρευτη έμπνευση, αντισυμβατική σκέψη και καυστική σάτιρα.






