Το Honda N-One, ένα από τα πιο δημοφιλή kei cars στην Ιαπωνία, ανανεώθηκε για να διατηρήσει την εμπορική του επιτυχία.
Η νέα γκάμα περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις: Premium Tourer, Craft Style και RS, με την τελευταία να ξεχωρίζει λόγω του χειροκίνητου κιβωτίου και του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 658 κ.εκ. και 64 ίππων.
Το N-One RS διαθέτει επίσης σπορτίφ εμφάνιση με διχρωμία και σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Οι τιμές ξεκινούν από 1.767.700 γεν (περίπου 7.200 ευρώ) και φτάνουν τα 2.278.100 γεν (12.590 ευρώ) για την έκδοση RS.
Πιο αναλυτικά
Τα kei cars είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία στην Ιαπωνία. Και το Honda N-One ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλο αυτής, έχοντας αναδειχτεί παλιότερα σερί χρονιές ως το best seller. Προκειμένου να το διατηρήσει φορμαρισμένο εμπορικά, η Honda προχώρησε στην ανανέωση της γκάμας, όπου ξεχωρίζει το κορυφαίο RS.
Εμφανισιακά, το νέο N-One αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου. Οι σχεδιαστές απέφυγαν τις πολλές παρεμβάσεις, καθώς το look του αυτοκινήτου έχει διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αποδοχή του από το κοινό. Οι αναλογίες «κουτιού» και οι εξοστρασκισμένοι τροχοί στις άκρες του αμαξώματος, μαζί με τους ελάχιστους προβόλους, χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό του λιλιπούτειου Honda. Όπως και τα μικρά φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω (κυκλικά στην πρώτη περίπτωση, παραλληλόγραμμα στη δεύτερη).

Το N-One διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Premium Tourer, Craft Style και RS. Κάθε μία έχει διαφορετική μάσκα και εξοπλιστικά στοιχεία, με τις Premium και RS να διαθέτουν LED προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα και ζάντες αλουμινίου. Παράλληλα διαθέτουν ακριβώς το ίδιο μήκος (3.395 χλστ.), πλάτος (1.475 χλστ.) και μεταξόνιο (2.520 χλστ.), με ύψος 1.545-1.570 χλστ. (κοντύτερο το RS) ανάλογα την έκδοση. Προφανώς η RS ξεχωρίζει και χάρις στα σήματα, αλλά και τη διχρωμία αμαξώματος-μαύρης οροφής, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι σκουρόχρωμα. Η μεγαλύτερη διαφορά, ωστόσο, κρύβεται στα μηχανικά μέρη.
Πέρα από την ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το N-One RS είναι το μοναδικό που συνδυάζει τον 3κύλινδρο κινητήρα των 658 κ.εκ. (υπερτροφοδοτούμενο στο συγκεκριμένο) με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η Honda δεν αναφέρει αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά κανενός, οπότε λογικά δεν υπάρχουν μεταβολές σε σχέση με πριν, άρα μιλάμε για 64 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 104 Nm στις 2.600 σ.α.λ. Στα N-One Style και Premium υπάρχει και ατμοσφαιρική έκδοση, με 58 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και 65 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Style και Premium διατίθενται αποκλειστικά με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, ενώ υπάρχει η επιλογή και συστήματος τετρακίνησης.

Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινά από τα 1.767.700 γεν (λίγο πάνω από 7.200 ευρώ), με την τετρακίνηση να προσθέτει 145.200 γεν στο κόστος (798 ευρώ). Το Craft Style ξεκινά από 1.881.000 γεν (10.418 ευρώ), ενώ το κορυφαίο RS από τα 2.278.100 γεν (12.590 ευρώ).
Το άρθρο Νέο Honda N-One και χειροκίνητο πυραυλάκι RS εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.

















