Το νέο Nissan Navara, με έντονες επιρροές από το Mitsubishi L200, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά, μετά την απόσυρση του προηγούμενου μοντέλου από την Ευρώπη το 2021.
Η νέα γενιά του δημοφιλούς pick-up διαθέτει σχεδιαστικά και μηχανολογικά στοιχεία από το L200, όπως οι προβολείς και το εσωτερικό, ενώ προσφέρει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, όπως σύστημα ενημέρωσης 9 ιντσών και συστήματα ADAS.
Κάτω από το καπό, ο biturbo 2.4 λτ. ντίζελ κινητήρας αποδίδει 204 ίππους, με επιλογές πισωκίνησης ή τετρακίνησης.
Αν και το νέο Navara έκανε πρεμιέρα στην Αυστραλία, η επιστροφή του στην Ευρώπη δεν έχει επιβεβαιωθεί, αλλά θεωρείται πιθανή λόγω του ανταγωνισμού με τα Toyota Hilux και Ford Ranger.
Πιο αναλυτικά
Το Navara συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο σημαντικών και ιστορικών μοντέλων της Nissan, έχοντας πίσω του μια καριέρα 40 ετών. Το 1985 λανσαρίστηκε πρώτη φορά, κατακτώντας διαχρονικά την κορυφή της κατηγορίας σε πολλές αγορές, με διάφορα ονόματα (Frontier στις Η.Π.Α., για παράδειγμα). Η πτώση των πωλήσεων, ωστόσο, οδήγησε στην απόσυρση το D23, που ήταν και το τελευταίο με εμπορική πορεία επί ευρωπαϊκού εδάφους. Από τα τέλη του 2021 δεν έχουμε Navara στα μέρη μας, όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει οσονούπω.
Έπειτα από σωρεία teaser, renderings και δημοσιευμάτων, ήρθε η ώρα να επαληθευτούν άπαντα για το νέο Nissan Navara. Η ολοκαίνουργια γενιά του λαοφιλούς pick up είναι γεγονός, με τις επιρροές από το Mitsubishi L200 να μην κρύβονται ούτε σχεδιαστικά, μήτε μηχανολογικά. Στο πρώτο σκέλος δεν αρκεί πάνω από ματιά. Προβολείς, προφυλακτήρες και γενικότερη σιλουέτα μοιάζει παρμένη από το L200 (ή Triton σε κάποιες αγορές), με τους σχεδιαστές της Nissan να κάνουν τη διαφορά στα κυρίως φωτιστικά σώματα (τα LED ημέρας ταυτόσημα με του Mitsubishi). Το εσωτερικό είναι επίσης δανεισμένο από το Mitsubishi με διαφορετικές επιλογές εξοπλισμού και νέα σήματα. Στα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 9 ιντσών, συστήματα ADAS και περισσότερος χώρος για τους πίσω επιβάτες σε σύγκριση με το προηγούμενο Navara. Η έκδοση Pro-4X διαθέτει δερμάτινη ταπετσαρία με κόκκινα ένθετα και ασορτί ραφές.

Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον γνώριμο biturbo 2.4 λτ. ντίζελ των 204 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και 470 Nm στις 1.500-2.750 σ.α.λ., ο οποίος τροφοδοτεί είτε τους πίσω είτε όλους τους τροχούς (πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις) μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου και μέση κατανάλωση 7,7 λίτρων/100 χλμ. Οι εκδόσεις υψηλής τεχνολογίας θα προσφέρουν επιλέξιμα προγράμματα οδήγησης και σύστημα τετρακίνησης Super 4WD, που είναι το Mitsubishi Super Select 4WD-II με άλλο όνομα, διαθέτοντας μπλοκέ διαφορικό πίσω πέρα από το κεντρικό που κλειδώνει. Τέλος, η ικανότητα ρυμούλκησης των 3.500 κιλών και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 1.000 κιλών είναι εφάμιλλα με αυτά των μεσαίων pickup.
Παρόλη την πρεμιέρα του νέου Navara στην Αυστραλία (καμία σχέση με το κινέζικο), με επόμενο προορισμό τη Νέα Ζηλανδία και λοιπές σχετικές αγορές, ακόμα δεν επιβεβαιώνεται ότι θα έρθει στην Ευρώπη. Δεδομένου, ωστόσο, ότι μόλις παρουσιάστηκε το νέο Toyota Hilux και ότι το Ford Ranger κάνει πάρτι στις πωλήσεις σερί χρόνια, θεωρείται σίγουρο ότι οι Ιάπωνες θα κάνουν comeback στην κατηγορία.
Το άρθρο Ολοκαίνουργιο Nissan Navara με έντονη αύρα Mitsubishi (+video) εμφανίστηκε πρώτα στο AutoGreekNews.























